Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kortingsbonnen, Groupon en andere acties
Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties
En bij hotels.com met de kortingscode EMHJA1410 10% korting.
Geldig voor overnachten tot 31 december 2015 Dit is volgens mij best uniek, zo'n lange periode.
Geldig voor overnachten tot 31 december 2015 Dit is volgens mij best uniek, zo'n lange periode.
foutje schreef:En bij hotels.com met de kortingscode EMHJA1410 10% korting.
Het geldt alleen niet op een groot aantal hotels

Beetje jammer, maatgoed.. Je kan het altijd proberen!
April 2016: NY en Florida
Maart 2015: Florida en diepe zuiden
Aug 2013: SF, LA, LV, SF
Maart 2015: Florida en diepe zuiden
Aug 2013: SF, LA, LV, SF
Volgens mij werkt deze alleen op alle hotels behalve die van de grote ketens, gewoon proberen, werkt het is het toch weer mooi meegenomen
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 23 dec 2014, 11:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
- Hansi1959
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Op travelox.de staan zeer regelmatig goede aanbiedingen voor hotels en tickets. Wij maken er al enkele jaren veel gebruik van.
Nu bv ebookers.de met 15% korting op hotelboekingen.
Even inschrijven op de nieuwsbrief en je mist geen aanbieding meer!
Nu bv ebookers.de met 15% korting op hotelboekingen.
Even inschrijven op de nieuwsbrief en je mist geen aanbieding meer!
No guts, no glory!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bedankt voor de tip Hansi 

- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik volg sinds kort travelpirates.com (US versie). Heb daardoor al een leuke groupon voor new york in de wacht gesleept 

2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wie krijgt hier de commissie over boekingen via de link die jij post aangezien je een url shortener van google gebruikt?foutje schreef:En bij hotels.com met de kortingscode EMHJA1410 10% korting.

http://nl.hotels.com/?rffrid=aff.hcom.N ... .1097970.0
Division schreef:Wie krijgt hier de commissie over boekingen via de link die jij post aangezien je een url shortener van google gebruikt?foutje schreef:En bij hotels.com met de kortingscode EMHJA1410 10% korting.
Geldig voor overnachten tot 31 december 2015 Dit is volgens mij best uniek, zo'n lange periode.![]()
http://nl.hotels.com/?rffrid=aff.hcom.N ... .1097970.0
Geen idee, hoe kan ik dit zien? ik dacht dat deze link nodig was om die 10% te krijgen.
Bij orbitz.com, krijg je nu zelfs 15%
Save 15% on hotel stays
Promo code: GETHAPPY
Minimum stay: none
Book by January 18 2015, travel by June 30, 2015.
Ik heb mij de laatste tijd bezig gehouden met goedkope hotelovernachtingen, nu heb ik een methode gevonden om goedkoop een aantal nachten te verblijven is dure hotels.
Ik heb minder dan 250 euro betaald, hiervoor heb ik status gekregen bij de Accord groep (ibis, sofitel enz) en bij IHG (intercontinental, holliday expess enz) en carlson
Met de status krijg je bv lounge toegang, fruit op de kamer, krantje, upgrades, water, 1 gratis nacht,betaal in de weekenden maar 50% (2 for 1 of 4 for 2), en nog veel meer en al deze extra bij je boeking gratis.
Daarnaast ben ik 2 weekendjes weggeweest(3 hotel overnachtingen) in Nederland en Belgie
En ik heb 2 nachten geslapen in intercontinental new york, kamerprijs normaal iets van 700 dollar per nacht.
Of je had bv kunnen kiezen voor 4 nachten in Le grand slapen in parijs voor 330 euro terwijl dit normaal 1500 + kost ( een kennis van mij heeft 1000 dollar betaald voor 5 nachten in Bora Bora Resort Thalasso Spa, normale prijs 5250 dollar)
en daarnaast ben ik een eind op weg voor voldoende punten voor een goedkoop retourtje usa (voor 200 euro)
Dit alles voor 250 euro. Hoe dit kan? op de juiste manier gebruik maken van verschillende statussen, matches en acties .
Nu weet ik niet of hier eventueel interesse in is om dit te delen, want je moet je wel aanmelden bij verschillende programma's, soms ook iets gepuzzel om goed uit te komen. Nu wil ik dit wel uitleggen maar daar gaat bij mij wel redelijk wat tijd inzitten. is er bv maar 1 of 2 die dit willen weten doe ik het lievere via PM
Als het aan de regels van het forum voldoet kun je het toch hier plaatsen? Ik neem aan dat je bereik dan groter is dan 2-3 mensen aangezien dit topic al duizenden keren is bekeken. Ik heb hem ook bij mijn favorieten staan dus ben zeker geïnteresseerd in jouw methode, uitgaande van het feit dat het een legale manier is 

2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
uiteraard is het legaal 
Als je een geregistreerd aandeel hebt van de accor groep wordt je automatisch platinum member, zie hier Info accor
Stap 1. Open een account op accor: account accor
Stap 2. Bel SOCIETE GENERALE op +33.2.51.85.67.89 ( ik dacht optie 2 voor Engels) en geef aan dat je een accor aandeel wil kopen, dan krijg je papieren om een aandeel te kopen
stap 3. Vul de gegeven van deze papieren in. 1 aandeel staat nu op ongeveer 37 euro. aankoopkosten zijn 9 euro en een dubbeltje belasting. totale kosten ongeveer 46 euro, dan heb je de status dus zolang je dit aandeel hebt. Er zijn voor de rest geen jaarlijkse kosten aan verbonden.
Dit proces duurt ongeveer 3 a 4 weken en je krijgt dan de volgende voordelen:
Free Internet worldwide
Welcome drink
Late check-out on request and upon availability upon arrival
or
Early check-in on request and upon availability upon arrival
Guaranteed room availability before arrival
VIP Treatment
Room upgrade upon availability if existing upon arrival
Access to Executive lounge, if existing
Additional care depending on brand
Stap 4. Kies creditcard met punten, in Nederland is er eigenlijk maar een serieuze partij, Amex. een zilver zilver amex kaart is gratis en hier krijg je 2500 punten mee, met deze ref link krijg je 4000 punten Amex flying zilver 4000 punten. een gold kaart is normaal 170 euro per jaar. met dit ref linkje krijg je deze een jaar gratis en 10000 punten: Amex flying gold 10000 punten
voor de 4000 punten zilver kaart, moet je 500 euro besteden en de 10000 punten gold kaart 1000 euro besteden. (hij blijft gratis, alleen de extra punten krijg je dan) boek je reis, tank, koop op bol.com met deze kaart.
als je een reis of hotel boek via deze kaart, heb je automatisch een reisverzekering, daarnaast krijg je ook een hertz bon en nog wat andere voordelen. Kaart is per maand op te zeggen. Heb je wat punten gespaard, kan je goedkoop hotel en vluchten boeken, hier kan ik later wel dieper op ingaan als er vraag naar is.
stap 5, maak een account bij IHG, club carlson en eventueel Hilton
Stap 6. vraag een statusmatch aan bij IHG en club carlson (status match mag elk jaar) en hilton (alleen als je hier gebruik van gaat maken, dit kan namelijk maar 1 keer, stuur een screenshot van je accor kaart naar ihgrewardsclub@ihg.com en statusmatch@carlsonrezidor.com met de tekst:
I would like to match my status at (kies Club Carlson of IHG) account (vul hier je account nummer in) with my Platinum status (vul hier je account nummer) at Le club accor (see attached screenshot)
Stap 7 registreer je voor into the night promo In to he night IHG promo punten
Nu krijg je een persoonlijk aanbod, waarschijnlijk moet je een survey invullen, 3 nachten slapen in 2 verschillende hotels op 2 zaterdagen, boeken via de ihg site voor 31-3-2015. Boek dus een keer een zaterdag en een keer een vrijdag met een zaterdag. er zijn genoeg hotels in nederland / duitsland / belgie voor 60 a 70 euro per nacht, of luxer/duurder wat je zelf wilt. Je bent al platinum member, dus je krijg ook een upgrade als die er is.
Als je deze 3 nachten in een IHG hotel hebt geslapen, kies je voor de 2 nachten gratis, dit mag in elk IHG hotel over de wereld, prijs maakt niet uit. er moet wel award space zijn maar elk ihg hotel heeft minimaal 5% award space dus er is bijna altijd is er wel wat te vinden.
Daarnaast had ik nog 43 000 punten ontvangen van mijn ihg nachten. voor 32000 punten heb ik een ambassador lidmaadschap gekocht ambassador account
Hier krijg je 5000 euro punten terug, 2de nacht gratis bij betalen eerste nacht, gegarandeerde upgrade, late checkout tot 16:00 fruit en water op de kamer enz.
Voor de 15000 punten die ik nog over heb, had ik een 3 pointsbreak nachten geboekt, hotel in miami, normaal 170 dollar per nacht. Pointbreak zijn acties die elke 3 maanden komen. De lijst tot 1 februari vind je hier :pointsbreaklijst
daarnaast als je carlson kaart ook is goedgekeurd, krijg je 1 of 2 weekend nachten gratis zie link carlson 2 for 1 of carlson 4 for 2
Over de hele wereld zit wel ergens een hilton, ihg, carlson of accor hotel. Met deze status krijg je grote kortingen / upgrades / lounge acces, ontbijt en nog veel meer extra's gratis. in ruim 3 weken rond touren in amerika had ik 8 nachten gratis, 6 nachten 40% korting en ontbijt bij Hilton, 15 keer een upgrade, keer lounge acces, 2 fruitmanden een vliegticket voor 4 euro van lax naar jfk en nog veel meer.
Het is een lang verhaal geworden. gewoon vast alles aanvragen, alles is gratis (behalve stap 1 en statusmatch hilton kan maar 1 keer) en ga je er in verdiepen.
Dit is de weg die ik heb bewandeld, voor zover ik kan zien, is elke stap nog mogelijk, wil je hiermee beginnen, wacht dan niet te lang.
Als iemand dit interessant vind of hieraan begint, hoor ik graag zijn of haar verhaal.

Als je een geregistreerd aandeel hebt van de accor groep wordt je automatisch platinum member, zie hier Info accor
Stap 1. Open een account op accor: account accor
Stap 2. Bel SOCIETE GENERALE op +33.2.51.85.67.89 ( ik dacht optie 2 voor Engels) en geef aan dat je een accor aandeel wil kopen, dan krijg je papieren om een aandeel te kopen
stap 3. Vul de gegeven van deze papieren in. 1 aandeel staat nu op ongeveer 37 euro. aankoopkosten zijn 9 euro en een dubbeltje belasting. totale kosten ongeveer 46 euro, dan heb je de status dus zolang je dit aandeel hebt. Er zijn voor de rest geen jaarlijkse kosten aan verbonden.
Dit proces duurt ongeveer 3 a 4 weken en je krijgt dan de volgende voordelen:
Free Internet worldwide
Welcome drink
Late check-out on request and upon availability upon arrival
or
Early check-in on request and upon availability upon arrival
Guaranteed room availability before arrival
VIP Treatment
Room upgrade upon availability if existing upon arrival
Access to Executive lounge, if existing
Additional care depending on brand
Stap 4. Kies creditcard met punten, in Nederland is er eigenlijk maar een serieuze partij, Amex. een zilver zilver amex kaart is gratis en hier krijg je 2500 punten mee, met deze ref link krijg je 4000 punten Amex flying zilver 4000 punten. een gold kaart is normaal 170 euro per jaar. met dit ref linkje krijg je deze een jaar gratis en 10000 punten: Amex flying gold 10000 punten
voor de 4000 punten zilver kaart, moet je 500 euro besteden en de 10000 punten gold kaart 1000 euro besteden. (hij blijft gratis, alleen de extra punten krijg je dan) boek je reis, tank, koop op bol.com met deze kaart.
als je een reis of hotel boek via deze kaart, heb je automatisch een reisverzekering, daarnaast krijg je ook een hertz bon en nog wat andere voordelen. Kaart is per maand op te zeggen. Heb je wat punten gespaard, kan je goedkoop hotel en vluchten boeken, hier kan ik later wel dieper op ingaan als er vraag naar is.
stap 5, maak een account bij IHG, club carlson en eventueel Hilton
Stap 6. vraag een statusmatch aan bij IHG en club carlson (status match mag elk jaar) en hilton (alleen als je hier gebruik van gaat maken, dit kan namelijk maar 1 keer, stuur een screenshot van je accor kaart naar ihgrewardsclub@ihg.com en statusmatch@carlsonrezidor.com met de tekst:
I would like to match my status at (kies Club Carlson of IHG) account (vul hier je account nummer in) with my Platinum status (vul hier je account nummer) at Le club accor (see attached screenshot)
Stap 7 registreer je voor into the night promo In to he night IHG promo punten
Nu krijg je een persoonlijk aanbod, waarschijnlijk moet je een survey invullen, 3 nachten slapen in 2 verschillende hotels op 2 zaterdagen, boeken via de ihg site voor 31-3-2015. Boek dus een keer een zaterdag en een keer een vrijdag met een zaterdag. er zijn genoeg hotels in nederland / duitsland / belgie voor 60 a 70 euro per nacht, of luxer/duurder wat je zelf wilt. Je bent al platinum member, dus je krijg ook een upgrade als die er is.
Als je deze 3 nachten in een IHG hotel hebt geslapen, kies je voor de 2 nachten gratis, dit mag in elk IHG hotel over de wereld, prijs maakt niet uit. er moet wel award space zijn maar elk ihg hotel heeft minimaal 5% award space dus er is bijna altijd is er wel wat te vinden.
Daarnaast had ik nog 43 000 punten ontvangen van mijn ihg nachten. voor 32000 punten heb ik een ambassador lidmaadschap gekocht ambassador account
Hier krijg je 5000 euro punten terug, 2de nacht gratis bij betalen eerste nacht, gegarandeerde upgrade, late checkout tot 16:00 fruit en water op de kamer enz.
Voor de 15000 punten die ik nog over heb, had ik een 3 pointsbreak nachten geboekt, hotel in miami, normaal 170 dollar per nacht. Pointbreak zijn acties die elke 3 maanden komen. De lijst tot 1 februari vind je hier :pointsbreaklijst
daarnaast als je carlson kaart ook is goedgekeurd, krijg je 1 of 2 weekend nachten gratis zie link carlson 2 for 1 of carlson 4 for 2
Over de hele wereld zit wel ergens een hilton, ihg, carlson of accor hotel. Met deze status krijg je grote kortingen / upgrades / lounge acces, ontbijt en nog veel meer extra's gratis. in ruim 3 weken rond touren in amerika had ik 8 nachten gratis, 6 nachten 40% korting en ontbijt bij Hilton, 15 keer een upgrade, keer lounge acces, 2 fruitmanden een vliegticket voor 4 euro van lax naar jfk en nog veel meer.
Het is een lang verhaal geworden. gewoon vast alles aanvragen, alles is gratis (behalve stap 1 en statusmatch hilton kan maar 1 keer) en ga je er in verdiepen.
Dit is de weg die ik heb bewandeld, voor zover ik kan zien, is elke stap nog mogelijk, wil je hiermee beginnen, wacht dan niet te lang.
Als iemand dit interessant vind of hieraan begint, hoor ik graag zijn of haar verhaal.
Interessant leesvoer: http://brgdeals.blogspot.nl
Leuke actie bij de US versie van expedia!
"Nearly Free" Hotel Stays with Expedia Promo Codes! (Multiple-Night Bookings Only)
They don't work with the major chains (Expedia codes never do!), but they do work well with most other properties out there.
Book by 3/15/2015 / Stay by 8/31/2015
Receive an instant $100 coupon discount on a qualifying hotel booking of (3) or more consecutive nights with offer code DISCVR105
Receive an instant $150 coupon discount on a qualifying hotel booking of (4) or more consecutive nights with offer code DISCVR151
Receive an instant $200 coupon discount on a qualifying hotel booking of (5) or more consecutive nights with offer code DISCVR 201
"Nearly Free" Hotel Stays with Expedia Promo Codes! (Multiple-Night Bookings Only)
They don't work with the major chains (Expedia codes never do!), but they do work well with most other properties out there.
Book by 3/15/2015 / Stay by 8/31/2015
Receive an instant $100 coupon discount on a qualifying hotel booking of (3) or more consecutive nights with offer code DISCVR105
Receive an instant $150 coupon discount on a qualifying hotel booking of (4) or more consecutive nights with offer code DISCVR151
Receive an instant $200 coupon discount on a qualifying hotel booking of (5) or more consecutive nights with offer code DISCVR 201
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Net opnieuw kunnen boeken, hoop geld bespaardLaredo schreef:Leuke actie bij de US versie van expedia!

De code van expedia is nu niet meer actief.

Maar tof dat je er van hebt kunnen profiteren Harry!

Maar tof dat je er van hebt kunnen profiteren Harry!
-
- Amerika-expert
Helaas, Expedia heeft m'n boeking 2 dagen later gecanceld. Blijkbaar was deze korting alleen geldig bij betaling met Discover Card, dat wist ik niet 
Wel beetje flauw want ik moest vooruit betalen, ze wisten bij het boeken al dat ik geen Discover heb.
Edit: Discovery aangepast in Discover

Wel beetje flauw want ik moest vooruit betalen, ze wisten bij het boeken al dat ik geen Discover heb.
Edit: Discovery aangepast in Discover
Laatst gewijzigd door harryh op 15 feb 2015, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wat is discovery?

-
- Amerika-expert
Typo, moest zijn Discover, da's een (minder bekende) creditcard.RNA schreef:Wat is discovery?
http://brgdeals.blogspot.nl/2015/02/exp ... -says.html Misschien interessant om te lezen? Sommige hebben een 200$ cadeaubon gekregen van expedia. De moeite waard om te proberen Toch?
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Via Ticketspy een Groupon deal gevonden voor Schiphol parking (inclusief shuttle service) bij het nieuwe Hyatt.
3 dagen pakeren €18,99
7 dagen parkeren €24,99
14 dagen parkeren €34,99
21 dagen parkeren €44,99
LINK!
Voorwaarden:
- vanaf 3 december 2014 t/m 25 november 2015 op alle dagen van de week.
- je kan zoveel groupons kopen als je wil.
- minimaal 48 uur van tevoren reserveren
3 dagen pakeren €18,99
7 dagen parkeren €24,99
14 dagen parkeren €34,99
21 dagen parkeren €44,99
LINK!
Voorwaarden:
- vanaf 3 december 2014 t/m 25 november 2015 op alle dagen van de week.
- je kan zoveel groupons kopen als je wil.
- minimaal 48 uur van tevoren reserveren
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1832 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-