Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis naatjedl: Hulp nodig bij route
Reis naatjedl: Hulp nodig bij route
Hopelijk kunnen jullie me helpen bij het samenstellen van een mooie route want zelf kom ik er niet helemaal uit.
We zijn reeds in het Zuid-Westen geweest en nu willen we met onze dochter van 3 jaar graag terug.
De route die we reeds hebben gedaan:
San Fransisco - High way no1 - LA - Grand Ganyon - Las Vegas - Bryce np - Zion np - Page - Monument Valley - Yosemite NP.
We zullen niet ontkomen aan enkele overlapping met de vorige reis maar het liefst willen we zo veel mogelijk nieuwe dingen zien.
Ik zit nu te denken aan bijvoorbeeld San Diego, Joshua Tree NP, Arches NP.
Er staat nog niets vast dus alle ideeën en tips zijn welkom.
De reis zal in mei plaatsvinden en kan tussen de 2 en 3 weken duren.
Bij de vorige reis vonden we de afwisseling tussen de steden en de prachtige natuur erg prettig.
Ik denk dat we met die kleine maximaal 4 uur per keer kunnen/willen rijden.
Wat zijn leuke plaatsen voor een 3-jarig meisje?
We zijn reeds in het Zuid-Westen geweest en nu willen we met onze dochter van 3 jaar graag terug.
De route die we reeds hebben gedaan:
San Fransisco - High way no1 - LA - Grand Ganyon - Las Vegas - Bryce np - Zion np - Page - Monument Valley - Yosemite NP.
We zullen niet ontkomen aan enkele overlapping met de vorige reis maar het liefst willen we zo veel mogelijk nieuwe dingen zien.
Ik zit nu te denken aan bijvoorbeeld San Diego, Joshua Tree NP, Arches NP.
Er staat nog niets vast dus alle ideeën en tips zijn welkom.
De reis zal in mei plaatsvinden en kan tussen de 2 en 3 weken duren.
Bij de vorige reis vonden we de afwisseling tussen de steden en de prachtige natuur erg prettig.
Ik denk dat we met die kleine maximaal 4 uur per keer kunnen/willen rijden.
Wat zijn leuke plaatsen voor een 3-jarig meisje?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis naatjedl: Hulp nodig bij route
San Diego zou kunnen en dan Arizona en een stuk New Mexico en Utah meepakken. Maar je kan bv ook een rondje Denver doen en dan Yellowstone en de parken rond Moab in Utah meepakken, al zou ik dat dan op zn vroegst eind Mei doen als je meer kans hebt dat alle sneeuw overal weg is. En je zou dat ook vanuit Las Vegas kunnen doen en dan bv Salt Lake City meepakken. Alleen heb je dan wrs je steden wat meer aan het begin en eind van je vakantie ipv ertussen. Moet het persé een rondje zijn?
Wat leuke plaatsen voor een drie jarig kindje zijn durf ik niet te zeggen maar zoals Paul hierboven al aangeeft zijn er wel degelijk een aantal opties zonder al te veel overlappingen. Het hangt een beetje van jullie interesses af en wanneer jullie precies gaan. Yellowstone lijkt me een prima plek om te bezoeken, vooral als je van NP's houd. Het ligt alleen wel weer wat verder van 'de rest' af, zeker als je graag naar San Diego wil. Al kan het wel. Wij deden dit jaar een reis vanuit Las Vegas, via Salt Lake City, Yellowstone, Grand Teton, Moab (Arches & Canyonlands), Monument Valley, Sedona, Joshua Tree, San Diego en LA.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet doen wat jullie zelf leuk lijkt. Voor een driejarige maakt het allemaal niet uit. Zorg voor een zwembad en speeltuintjes etc onderweg. En voldoende rust. Lange rijdagen lijken me zo nu en dan geen probleem. Ik zou Yellowstone in mei met maar 2 of 3 weken niet aanraden.
Zijn er dingen die jullie nog eens willen doen? Hebben jullie alles al uitgebreid bezocht of zijn er zaken blijven liggen? Misschien een one way vanaf Las Vegas of Phoenix met Sedona, Moab, Capitol Reef, Zion en eindigen in San Diego? Een rondje kan ook maar dan maak je wel veel extra kilometers.
Kijk eens bij onze reisverslagen; we hebben routekaartjes en een korte beschrijving van alle reizen gemaakt.
Marianne
Zijn er dingen die jullie nog eens willen doen? Hebben jullie alles al uitgebreid bezocht of zijn er zaken blijven liggen? Misschien een one way vanaf Las Vegas of Phoenix met Sedona, Moab, Capitol Reef, Zion en eindigen in San Diego? Een rondje kan ook maar dan maak je wel veel extra kilometers.
Kijk eens bij onze reisverslagen; we hebben routekaartjes en een korte beschrijving van alle reizen gemaakt.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Je kan best een mooi rondje maken vanuit LA, via San Diego, Joshua Tree, Sedona richting Moab en via Las Vegas terugkeren. Opties zijn er genoeg denk ik.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-