Voor vertrek lees ik gewoon nog even jouw posts na en dan komt het helemaal goed en gebruik ik jouw volgorde

Heb uit voorzorg dan toch maar een midsize suv gehuurd, just to be sure!
en voor die 30 er meer, ach ja joh!
Je hebt nu extra vrijheid om op het moment te bepalen welke je auto je meeneemt.anoukb schreef: Heb uit voorzorg dan toch maar een midsize suv gehuurd, just to be sure!
en voor die 30 er meer, ach ja joh!
Ieder zijn eigen wijsheid,maar het heeft ook met gemoedsrust te maken.ribruijn schreef:Ik zit in dubio.
Wat is wijsheid?
Ik begrijp dit niet: via nationalcar.com op nationalcar.ca boeken. Zijn dat niet 2 verschillende sites dan?bedeve schreef: http://www.nationalcar.co.uk/flyingblue
Via nationalcar.com op nationalcar.ca boeken.
Dank je wel,ik heb het inmiddels gewijzigd.asv60 schreef:
Ik begrijp dit niet: via nationalcar.com op nationalcar.ca boeken. Zijn dat niet 2 verschillende sites dan?
Je maakt conform het voor Europeanen geldende online tarief een Full size reservering.ribruijn schreef:De beste tip die ik overigens op Flyertalk kreeg was om gewoon een Full-size reservering te maken, en mocht er toch iets interessants staan in de Aisle deze te pakken en bij de booth de reservering te laten downgraden naar Intermediate.
Welke boekinssite gebruik jij Harry ?harryh schreef:Ter info: Checkte zojuist even de prijs voor een nieuwe EC boeking in Vancouver, Canada voor juli/augustus. Was nu bijna $100,- af ten opzichte van m'n boeking van oktober.
En die verschilt nogal met de prijs die je ziet als je als land van herkomst NL aangeeft.harryh schreef: Als ik op nationalcar.com inlog met EC credentials en dan UK kies, krijg ik precies dezelfde prijs.
-) Boeken bij Nationalcar.co.uk ja of nationalcar.com of expedia.nl Check wel goed bij .uk na het invullen van je ec nummer of je alles hebt. doe maar eeen keer zonder en met ec nummer. Soms zit daar verschil in.
-) Midsize (SDAR?) Nee ICAR
-) 1 mei op LAX rechtstreeks naar de EC aisle, een mooie (liefst grote) SUV uitkiezen zoiets, reken niet op een standaard suv in de EC aisle
-) naar de exit booth rijden vergeet je koffers niet
-) EC pasje laten zien klopt
-) (optioneel$ 20,- voor de goede service aan persoontje in de booth geven
-) vriendelijk lachen altijd goed
-) wegrijden....tot over 3 weken.....
Ik wel intussen. Wij hadden in juli 2013 op LAX voor het Hinko tarief ($278 voor bijna 4 wekenHinko schreef:In de gewone EC aisle is de kans niet groot dat daar een standaard suv staat.
Neemt niet weg dat het je lukt. Je kunt altijd een greeter vragen en misschien is de scheiding niet duidelijk op LAX.
Ik ken het daar niet.