Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lake Powell Motel
-
- Amerikafan
Lake Powell Motel
Beste mensen,
Ik ben het forum aan het doorspitten met informatie over hotels in Page (omdat de hotels op booking.com momenteel voor onze periode in mijn ogen behoorlijk prijzig zijn). Nu zou Bashful Bob niet meer bestaan, maar het zou nu gerenoveerd zijn en Lake Powell Motel heten. Ik krijg het niet voor elkaar om de website ervan te vinden om te zien wat de prijzen zijn en wat voor kamers etc? Kan iemand me hier toevallig aan helpen?
Groet Lianne
Ik ben het forum aan het doorspitten met informatie over hotels in Page (omdat de hotels op booking.com momenteel voor onze periode in mijn ogen behoorlijk prijzig zijn). Nu zou Bashful Bob niet meer bestaan, maar het zou nu gerenoveerd zijn en Lake Powell Motel heten. Ik krijg het niet voor elkaar om de website ervan te vinden om te zien wat de prijzen zijn en wat voor kamers etc? Kan iemand me hier toevallig aan helpen?
Groet Lianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Lake Powell Motel
Klopt, zie ook http://www.travelpod.com/motel/Lake-Pow ... -Page.htmlLianne1989 schreef:Nu zou Bashful Bob niet meer bestaan, maar het zou nu gerenoveerd zijn en Lake Powell Motel heten
Zie ook http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... izona.html
Maar ook hier werkt de link naar de hotel website niet.
Misschien eens mailen?
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerikafan
Die links ben ik inderdaad ook tegengekomen. Maar ik kan op geen enkele manier een link vinden waarbij ik kan boeken/website van het motel zelf.
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb hem 2 weken terug gemailed, de prijs was $ 129 + tax per nacht voor juni 2015.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben hier afgelopen mei 2 nachten geslapen, geboekt via mail.
Is erg goed bevallen! Erg ruim en netjes!
Is erg goed bevallen! Erg ruim en netjes!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt voor motels in Page ook eens naar de beoordelingen op de AA-site kijken, zie de link hierboven voor alle beooodelingen, en voor Page hier.
Marianne
Marianne
In Page hebben wij het EZZE Sleep inn Motel genomen . Niet duur, basic ,maar wel met een grote keuken die ieder mocht gebruiken . Erg vriendelijke eigenaar .
-
- Amerikafan
Bedoel je Lulu's Sleep Ezze Motel? Die heb ik inderdaad ook bekeken! Is die goed bevallen ja? Die lijkt me ook wel wat of Red Rock Motel. Ik neig nu naar die laatste. Iemand daar toevallig recent nog ervaring mee? Enige nadeel is dat er geen zwembad bij zit, maarja Lake Powell natuurlijk wel in de buurt. Begrijp dat je daar op sommige plekken ook een strandje hebt waar je het water in kan.
- lsl
- Amerikakenner
(nog) geen ervaring met Red Rock Motel maar ik heb dit geboekt voor enkele nachten in juni
hun prijs is 80 $ per nacht indien je cash betaalt en dat is volgens mij momenteel één van de laagste prijzen in het alsmaar duurder wordende Page
vermits dat wij toch enkel maar op de kamer zijn om te douchen en te slapen boek ik per definitie altijd één van de goedkoopste en dat is in al die jaren nog nooit tegengevallen
Lulu's Sleep Ezze is 90-95 $ per nacht (op voorwaarde dat je cash betaalt), hier heb je dus wel de gemeenschappelijke keuken ter beschikking
Luc
hun prijs is 80 $ per nacht indien je cash betaalt en dat is volgens mij momenteel één van de laagste prijzen in het alsmaar duurder wordende Page
vermits dat wij toch enkel maar op de kamer zijn om te douchen en te slapen boek ik per definitie altijd één van de goedkoopste en dat is in al die jaren nog nooit tegengevallen
Lulu's Sleep Ezze is 90-95 $ per nacht (op voorwaarde dat je cash betaalt), hier heb je dus wel de gemeenschappelijke keuken ter beschikking
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
Lulus sleep inn is het inderdaad . Wij vonden de keuken wel super . Alles is aanwezig en je kan er toch voor de afwisseling een maaltijd bereiden . Grote koelkast kan je daar ook gebruiken. Ook staan er buiten nog 2 grote barbecues ,en gezellige zitjes met tafels . Het is een erg vriendelijke eigenaar ,die altijd in is voor een praatje en veel informatie geeft . Er is een grote walmart ,en Safeway in de buurt .
Ik zou wel aanraden om bijtijds te reserveren, want in november toen wij er waren ,waren er al veel reservaties voor 2015 vertelde hij .
Red rock Motel ,Als ik het goed voorheb ,is het een motel die voór Lulus staat. Dan zou ik toch voor Lulus kiezen,
Het is een kamer ,met badkamer en wifi. Basic ,maar het is toch alleen om te slapen.
Ik zou wel aanraden om bijtijds te reserveren, want in november toen wij er waren ,waren er al veel reservaties voor 2015 vertelde hij .
Red rock Motel ,Als ik het goed voorheb ,is het een motel die voór Lulus staat. Dan zou ik toch voor Lulus kiezen,
Het is een kamer ,met badkamer en wifi. Basic ,maar het is toch alleen om te slapen.
Indien ik de keuze had ,zou ik toch de Lulu verkiezen boven de Red rock . Vond de Red rock er wat slecht onderhouden uitzien nl . En bij Lulu hebben wij toch echt met de CC betaald hoor.
-
- Amerikafan
Bedankt voor alle reacties! Misschien moet ik dan toch Lulu's overwegen. Het is moeilijk om uit de beoordelingen op internet naar voren te halen wat nou beter is. Beiden scoren hoog, al zal dat denk ik vooral gebaseerd zijn op de 'charme' van zoiets tov een goedkope hotelketen.
Bij Red rock zouden we kiezen voor een kamer met eigen keuken. Deze zijn 84 dollar incl tax.
Bij Lulu's heb je verschillende kamers, het begint bij 98 dollar (street side of building) en als we een kamer willen met koelkast/magnetron kom ik op 106 dollar. Als je cash betaalt krijg je 8 dollar korting.
Qua prijs maakt het me niet zoveel uit (tov van min 170 euro in een fatsoenlijk hotel!!), nou nog even overwegen wat de beste keus is.. Red Rock Motel is waarschijnlijk iets meer gedateerd?
Bij Red rock zouden we kiezen voor een kamer met eigen keuken. Deze zijn 84 dollar incl tax.
Bij Lulu's heb je verschillende kamers, het begint bij 98 dollar (street side of building) en als we een kamer willen met koelkast/magnetron kom ik op 106 dollar. Als je cash betaalt krijg je 8 dollar korting.
Qua prijs maakt het me niet zoveel uit (tov van min 170 euro in een fatsoenlijk hotel!!), nou nog even overwegen wat de beste keus is.. Red Rock Motel is waarschijnlijk iets meer gedateerd?
- lsl
- Amerikakenner
ik heb toch niet beweerd dat je niet met CC kunt betalen?En bij Lulu hebben wij toch echt met de CC betaald hoor.
betaling met CC is $ 8 per nacht extra op de prijs hierboven
De algemene keuken is centraal gelegen . Je hoeft max 10 m te lopen .Wist trouwens niet dat ze ook kamers met koelkast hadden. Maar ja wij hadden de laatste kamer toen wij boekten ( verbleven in november).En echt gemist heb ik het niet. Had trouwens dit adresje gekregen via vrienden die ook erg tevreden waren .
-
- Amerikafan
Oke, een keuken is voor ons opzich geen noodzaak. Geen idee of we zin hebben om zelf wat klaar te maken. Maar een koelkast lijkt me altijd wel prettig. Maar zo te horen is Lulu's mogelijk net wat beter onderhouden dan Red Rock Motel. Ik heb nog geen keus gemaakt maar wel van plan snel te boeken, je weet nooit hoe hard het gaat. Bedankt voor je reactie!
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik heb afgelopen week het Super 8 hotel in Page geboekt, was ook niet zo duur.
Ben afgehaakt bij Red Rock en Debbie's hideaway omdat je je CC gegevens inclusief security code moet afgeven om te kunnen boeken. Zie topic hierover: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=57560
Ben afgehaakt bij Red Rock en Debbie's hideaway omdat je je CC gegevens inclusief security code moet afgeven om te kunnen boeken. Zie topic hierover: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=57560
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Wij hebben ook geboekt in de Super 8 in Page.
Iemand hier ervaring met dit hotel als goedkoop alternatief?
Iemand hier ervaring met dit hotel als goedkoop alternatief?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Afhankelijk van wanneer je er bent, maar Travelodge Page is vaak redelijk goedkoop, en met zwembad.
Geen vijf sterren, maar wel schoon en netjes.
Geen vijf sterren, maar wel schoon en netjes.
De laatste keer zat ik in Americas Best Value Inn voor $71,64 incl. tax, ver vooraf geboekt. Met ontbijt. In Flagstaff betaalde ik circa $35 (incl) voor de zelfde keten...lsl schreef:het alsmaar duurder wordende Page
Travelodge in mei zit ook op meer dan $100. In Farmington betaalde ik voor Travelodge circa $45 (incl tax en ontbijt)...
Zelfs Rodeway Inn rekent $120 in mei, terwijl dat in februari bijvoorbeeld $45 is. Ook met ontbijt, kan ik me herinneren.
De volgende keer ga ik maar in de auto slapen bij Alstrom Point...
Johan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2790 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-