Een oproep aan alle (bijna-)Ameribelgen: stel jezelf in dit draadje aan ons voor! Ik ben erg benieuwd wie we hier allemaal hebben.

Misschien moet je aan de reeds in Amerika aanwezige Belgen maar eens vragen of zij je niet willen sponsoren!reivax schreef:hier nog een vlaming die volop aan het sparen is om de grote overzet te doen... het is mijn droom om daar een chocolade bedrijfje te beginnen, weet nog niet waar maar het zal er ooit van komen...
i wanna make it on my ownkastelke schreef:Misschien moet je aan de reeds in Amerika aanwezige Belgen maar eens vragen of zij je niet willen sponsoren!reivax schreef:hier nog een vlaming die volop aan het sparen is om de grote overzet te doen... het is mijn droom om daar een chocolade bedrijfje te beginnen, weet nog niet waar maar het zal er ooit van komen...
Wim, 'k heb ze door de jaren -soms willens nillens- beter leren kennen, en ze vallen inderdaad wel mee hoor.Wim schreef:Kwist niet dat Nederlanders zo behulpzaam konden zijn.
Wat een toeval, zeg! En waar in België studeerde ze/woont haar vriend? (wie weet zitten er hiet ook nog buren van hem!)Dennis schreef:Misschien wel interessant om te vermelden dat ik recentelijk een vriendin van mijn buurvrouw heb ontmoet die twee jaar in Belgie heeft gestudeerd en bijna perfect Nederlands spreekt - met een Vlaams accent! Ze heeft momenteel zelfs een LAT-relatie met een Belg die ze destijds ontmoet heeft.