Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wedstrijd LA dodgers
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wedstrijd LA dodgers
Hoi Hoi,
Wij willen eind augustus of rond 20 September naar en wedstrijd van LA Dodgers.
Iemand enig idee waar ik dan het beste de kaartjes online kan bestellen?
Adriaan en Aletta
Wij willen eind augustus of rond 20 September naar en wedstrijd van LA Dodgers.
Iemand enig idee waar ik dan het beste de kaartjes online kan bestellen?
Adriaan en Aletta
Re: Wedstrijd LA dodgers
wij zijn afgelopen mei ook naar een wedstrijd van de dodgers geweest en heb toen gewoon via hun website kaarten besteld die je dan gewoon thuis kon uitprinten...
Ik heb het ook gewoon via de normale site geboekt. Zal nou nog niet gaan denk ik aangezien het seizoen ten einde is. Wel een hele leuke ervaring overigens. Kaartje kun je hier vinden en waren vorig jaar te koop vanaf $20.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Tickets kopen is op dit moment nog even te vroeg.
Hier vind je het schema
http://losangeles.dodgers.mlb.com/sched ... ar=DEFAULT
Hier vind je het schema
http://losangeles.dodgers.mlb.com/sched ... ar=DEFAULT
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik ben ook naar een wedstrijd van de L.A. Dodgers geweest, dit was wel in San Francisco, tegen de Giants dus. De kaarten kon ik gewoon bij de website van de club zelf bestellen, dit gaat denk ik ook bij de website van de Dodgers. Je moet er dan wel voor zorgen dat je een creditcard (maar dat hebben de meeste Amerika-gangers wel) en een printer hebt. Ik vond het een mooie ervaring, maar af en toe ook wel een beetje saai.
Ik heb kaartjes gekocht via stubhub en echt niet duur. Geen problemen gehad ofzo.
Was toen tegen de St. Louis Cardinals, en winnend afgesloten.
echt een toffe ervaring
Was toen tegen de St. Louis Cardinals, en winnend afgesloten.

- BigAppleLover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Nog even een overnachtings tip: wij zijn een paar jaar geleden ook naar de LA Dodgers gegaan. Overnacht hebben we na de wedstrijd bij "Super8 los angeles downtown". Dit ligt direct naast de grote parkeerplaats van het stadion en heeft een eigen (kleine) parkeerplaats. Wij vonden het heerlijk om gewoon te kunnen lopen naar het stadion (+/- 200 meter over de parkeerplaats), er liepen bovendien veel mensen dus dat voelde ook veilig, geen last v files, geen rit door LA na de late wedstrijd. Erg fijn! Het motel was prima, net en schoon zeker voor 1 nachtje gewoon goed.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Wij willen ook graag een wedstrijd gaan bekijken. Nu zie ik op de site dat er 4 dagen achter elkaar Tenminste als ik het goed begrepen heb) een wedstrijd staat gepland tegen Reds.
Zit er nog verschil in deze wedstrijden of wat moet ik me hierbij voorstellen?
Zit er nog verschil in deze wedstrijden of wat moet ik me hierbij voorstellen?
Het zijn allemaal verschillende wedstrijden tegen hetzelfde team. Vanwege het feit dat de VS zo'n groot land is hoeven ze niet zoveel te reizen op deze manier.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Ze spelen altijd meerdere wedstrijden achter elkaar, vooral vanwege de reisafstand denk ik. Er zit dus geen verschil tussen de wedstrijden. Je kan hooguit kijken of er vanuit de thuisclub een thema aan de wedstrijd hangt die je extra aanspreekt (kindermiddag of wet ik veel) maar zou het van je eigen programma laten afhangen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 6461 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 12 Reacties