Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in centrum new york of queens
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Hotel in centrum new york of queens
ik heb een paar maal in het Country Inn gelogeerd en het is me altijd goed bevallen. Het Vetiver krijgt op Tripadvisor betere reviews en het lijkt inderdaad dicht bij een een subwayhalte te liggen, maar het Country heeft 2 haltes op loopafstand en geeft daardoor meer keus. Ik zou weer in het Country gaan zitten als ik moest kiezen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ikzelf heb vlak bij times Square in een hotel gezeten en dit is me super bevallen.
Wel veel drukte maar je kijkt je ogen gelijk uit wanneer je je hotel uit loopt.
En ik denk als wanneer je niet van drukte houdt je niet naar NY moet gaan.
Wel veel drukte maar je kijkt je ogen gelijk uit wanneer je je hotel uit loopt.
En ik denk als wanneer je niet van drukte houdt je niet naar NY moet gaan.

- meyem
- Amerika-expert
nee hoor, daar ben ik het absoluut niet mee eens .... klinkt als een opmerking van iemand die niet heel veel verder dan Times Square is geweest ....mvanraaij schreef:En ik denk als wanneer je niet van drukte houdt je niet naar NY moet gaan.

Ik heb nu een aantal keer in Upper West gelogeerd en dat is echt een superbuurt en zeker niet hectisch. Ook LIC, Queens is rustig, maar dan meer richting saai (al weet ik dat er anderen zijn die daar zeker anders over denken, wat dat saai betreft, dan)
Volgende keer zit ik vlakbij Union Square, onwijs veel zin in

Times Square, daar krijg ik het vaak Spaans benauwd van de drukte ... maar levendig is het zeker. Ik kom er alleen voor de Disney store en voor theaterkaartjes, en soms duik ik nog even een souvenirwinkeltje in, want ik word thuis graag herinnerd aan NYC door middel van T-shirts en sleutelhangers enzo .... ik mag wel zeggen: ik hang van NYC aan elkaar, en ik hou ABSOLUUT niet van drukte

Ik wil best in Manhattan slapen maar ik wil ook een goede prijs betalen. Heb ooit in de Hilton Garden Inn bij Herald Square geslapen voor $145, geweldige locatie. Wel kleine kamers. Maar de keren daarna als ik weer een hotel zocht toen lag het tarief voor dit hotel boven $300 en dat is me te gortig.
- meyem
- Amerika-expert
Toepasselijk om even te volgen:
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g6 ... _York.html
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g6 ... _York.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht