Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Greencard via familie

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
hallomeisje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Greencard via familie

Bericht door hallomeisje »

Hallo,
Ik heb een vraagje waar ik niet zo gauw een duidelijk antwoord over kon vinden.
Is het mogelijk om een greencard te kunnen krijgen via een familie lid als een nicht/neef/oom/tante?
Of moet het direct zijn net als een broer of een zus?
En ligt het er ook aan als ze een staatsburger zijn of maakt dat niet veel uit?

Alvast bedankt
Dulles
Amerikafan

Re: Greencard via familie

Bericht door Dulles »

Alleen echtgenoten/s, kinderen en ouders van staatsburgers. Hier kun je het een en ander snel vinden:
http://www.openlawlab.com/wp-content/up ... Reason.jpg

Succes!
Dbacks
Amerikafan
Partner van: Dbacks2
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Dbacks »

Misschien heb ik iets gemist maar in je andere post heb je het over een geweigerd F-visum en dat je de nederlandse nationaliteit gaat aanvragen om dat visum alsnog te krijgen.
Vervolgens stel je hier de vraag om te kijken of je een greencard kan krijgen om naar Amerika te verhuizen? Was/is je 'studie' plan dan niet slechts een manier om Amerika in te komen?
Never give up!
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Of ze probeert naar de US te komen om er te gaan studeren.
hallomeisje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door hallomeisje »

Dbacks schreef:Misschien heb ik iets gemist maar in je andere post heb je het over een geweigerd F-visum en dat je de nederlandse nationaliteit gaat aanvragen om dat visum alsnog te krijgen.
Vervolgens stel je hier de vraag om te kijken of je een greencard kan krijgen om naar Amerika te verhuizen? Was/is je 'studie' plan dan niet slechts een manier om Amerika in te komen?
Hallo Dbacks,
Ten eerste wie zegt dat ik het voor mezelf vraag? Ik heb een kennis die er vragen over had. Omdat ik al een account erop heb, dacht ik dan vraag ik het hier. Ik wist niet dat het erg was dat je vragen mocht stellen :? Als ik familie had in Amerika dan had ik het wel zelf aan ze gevraagd. Maar nee ik ben niet van plan om daar te emigreren fzo. Studeren wilt niet gelijk betekenen emigreren. Maar bedankt voor je feedback. Ik hoop dat 2015 een leuk jaar voor je wordt. #positivevibes
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Natuurlijk mag je vragen stellen. Maar je vraag was inderdaad nogal tegenstrijdig met een eerdere posting van je. Dan is het toch niet raar als iemand dat vreemd vindt? Maar je hebt zelf goed uitgelegd over het hoe en waarom.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer