Als jij aan de rim wilt slapen, dan doe je dat toch? Kost je ongeveer 80 euro.NickBoersma schreef:We gaan toch slapen in Flagstaff en niet in de GC (Het zij zo)
Nu moet je vanuit het park nog 1,5 uur terugrijden naar Flagstaff. Het zal dan donker zijn, Erg prettig rijden is dat niet.
Met een overnachting in het park kun je zowel de zonsondergang als zonsopkomst meepakken
Rij hoe dan ook vanuit Sedona via de 89 en de 64 het park binnen, dus vanuit het oosten. Je hebt dan een aantal viewpoints die de moeite waard zijn. Zie hiervoor bijvoorbeeld mijn 2011-verslag. Hou er rekening mee dat het bij jullie nog eerder donker zal zijn.
Leuk dat je toch nog DV meepakt. Vanuit Red Rock Canyon kun je via shoshone het park binnenrijden. Terug kun je via DV Junction rijden. Zie ons 2006-verslag voor de route via Red Rock Canyon.NickBoersma schreef: -Donderdag 22 januari
Via Red Rock Canyon door naar Death Valley en weer terug naar Vegas
Ik weet niet veel van LA, maar er is een topic over (zie het zuidwesten algemeen forum). Ik vind een studiotour leuk, je kunt fietsen langs Venice Beach, etc. Zie bijvoorbeeld ons 2011/2012-verslag.
Marianne