Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
new york en nu nog een hotel
new york en nu nog een hotel
Hoi,
Ik heb net een ticket geboekt voor een paar dagen new york. Nu ben ik aan het zoeken naar hotels. Maar nu kwam ik ook op de site expedia uit, waar ze ook hotels aanbieden. Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit werkt en als ik het boek ook daadwerkelijk geboekt wordt.
Het scheelt nl. heel veel met bijv. de site van het desbetreffende hotel.
Ik hoop dat iemand een antwoord weet op mijn vraag.
thx.
Edith
Ik heb net een ticket geboekt voor een paar dagen new york. Nu ben ik aan het zoeken naar hotels. Maar nu kwam ik ook op de site expedia uit, waar ze ook hotels aanbieden. Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit werkt en als ik het boek ook daadwerkelijk geboekt wordt.
Het scheelt nl. heel veel met bijv. de site van het desbetreffende hotel.
Ik hoop dat iemand een antwoord weet op mijn vraag.
thx.
Edith
- Color01
- Amerika-expert
en als je een hotel vind... dan kun je op deze site de reviews Lezen. http://www.tripadvisor.com/
Ik zit met hetzelfde probleem..Edith schreef:thx, dan ga ik het hier boeken, scheelt veel.
We hebben 4,5 volle dagen te besteden in NY. Ik ben nu overal een beetje aan het rondkijken, maar er is zoveel te zien en te doen. Ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Is er iemand die tips heeft die ik beslist niet mag missen...
groetjes edith
Wanneer ga je?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben de keuze gemaakt uit de Highlights. Je kan toch niet alles zien..
Zie onze website voor het reisschema en het verslag.
Zie onze website voor het reisschema en het verslag.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1310 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-