MarjoleinW schreef: Ook LAX-> LAX kan voor 389,00.
Waarom zou je van LAX naar LAX willen vliegen?
Hahaha nou ja je snapt wat ik bedoel heen naar LAX van Oslo en weer terug van LAX naar Oslo!
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022 http://www.marjoleinw.com/wordpress
Ik heb in die periode 'slechts' 2 weken vakantie en had het idee voor een verre reis in november/december, maar dit brengt me wel aan het twijfelen zeg! Ik zou zo graag Vancouver Island willen bezoeken.
eddepet71 schreef:Ook op diverse data in juli en aug
Welke vlucht bedoel je eddepet, die van Oslo?
Nee, ik denk dat eddepet71 het had over de vlucht DUS - SEA (via BA/Virgin met overstap in LHR). Heb hem zojuist geboekt via vliegtarieven.nl voor 495,- per ticket voor onze zomervakantie (jul/aug)
Moest nog wel even gniffelen toen ik dacht aan alle berichten op het forum over medewerkers van reisorganisaties die sterk aanbevolen om zsm de tickets van > 1.000 euro aan te schaffen, want ze zouden ECHT niet meer dalen
Ook wel heel aantrekkelijk, alleen stond Seattle niet echt op de planning en Düsseldorf is voor ons een eindje weg, ik zal vandaag eens een reisverslag gaan lezen met rondje Seattle, maar ben een beetje verslaafd aan de rode rotsen en de woestijn ik denk dat je dat bij het rondje Seattle-Yellowstone niet echt tegen komt?
Voor de liefhebbers. Ook LAS vanaf DUS met Virgin onder de 600 euro in juli en aug...gevonden met Momondo en skyscanner
Let op als je via Londen vliegt dat er een vliegveldwissel kan zijn....en dat wil je niet.
Voorbeeldje van willekeurige vertrekdatum in juli..
British Airways + Virgin Atlantic + Flybe
Depart flight
6:35
DUS –
14:05
LAS
1 tussenstop
16u 30
Gedeeltelijk uitgevoerd door Eastern Airways
Return flight
17:30
LAS –
20:25
DUS
1 tussenstop MAN
17u 55 (+1)
Total price
559 €
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 06 jan 2015, 11:07, 4 keer totaal gewijzigd.
Zojuist geboekt bij budgetair.be Amsterdam - Toronto 4-24 juli voor 708 euro pp rechtrstreekse vlucht met Airtransat! Helemaal happy
Laatst gewijzigd door Laredo op 06 jan 2015, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Let op als je via Londen vliegt dat er een vliegveldwissel kan zijn....en dat wil je niet.
Ik zat ook naar die tickets te kijken,
is er iemand met ervaring mbt de vliegveldwissel Heatrow -Gatwick?
Zie op de site van Heatrow dat eigenlijk de enige optie een busdienst is a 25 pond enkele reis (75 minuten) http://www.heathrowairport.com/transpor ... n-airports
Ik zat ook naar die tickets te kijken,
is er iemand met ervaring mbt de vliegveldwissel Heatrow -Gatwick?
Zie op de site van Heatrow dat eigenlijk de enige optie een busdienst is a 25 pond enkele reis (75 minuten) http://www.heathrowairport.com/transpor ... n-airports
er zijn ook verschillende taxi bedrijven die vervoer aanbieden, zo hebben wij het afgelopen jaar gedaan
Net geboekt voor de geweldige prijs van 2418 voor 5 personen (3 volwassenen en 2 kids) vanaf Dus naar Sea.
Ik had van de week bijna geboekt voor 4400 omdat ook ik dacht dat het niet meer zou dalen.
Weliswaar moet ik nu mijn reisschema omboeken (oorspronkelijke plan was via LAX te vliegen), maar dat maakt mij voor deze prijs helemaal niet uit.
Ik ben helemaal happy en kan nu eindelijk verder met plannen.
Dusseldorf is ongeveer net zo ver als Brussel voor ons, dus geboekt naar Vegas!! Als ik geboekt heb ben ik altijd bang dat ik iets verkeerds heb ingevuld, data etc. dus..... Even wachten tot de tickets binnen zijn, dan is het pas echt
Hoe lang duurt het bij vliegtarieven ongeveer voor je de tickets hebt?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.