Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel V
MyVegas deel V
Aangezien de vorige serie weer op 50 pagina's en bijna 1000 berichten stond, hierbij het vervolg van deel 4 van het My Vegas Topic.
Het vorige topic is hier te vinden.
Het vorige topic is hier te vinden.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: MyVegas deel V
Antwoord op de vraag van Jerre, je moet altijd bellen om te reserveren, dat kan niet online.Jerre schreef:Ahzo. Die regel snapte ik ook nietJossNL schreef:Nee, het betekent dat je deze reward binnen 90 dagen na het 'aanschaffen' moet redeemen. Oftewel dat je binnen 90 dagen na het kiezen van de reward, de telefoon moet pakken om de kamer te boeken
Moet je telefonisch reserveren of kan je die code ook ingeven als je via mlife boekt nadat je je reward hebt gekocht?
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 30 dec 2014, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat Jerre uit vorige topic voor de duidelijkheid toegevoegd
Reden: Citaat Jerre uit vorige topic voor de duidelijkheid toegevoegd
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
oke
lukt zonder problemen zeker. heb nog nooit telefonisch iets gereserveerd in de usa 

2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Print dit even uit voordat je belt. Werkt stukken beter dan de C van Cornelis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spellingsa ... %28NAVO%29
Mvg,
Anton

http://nl.wikipedia.org/wiki/Spellingsa ... %28NAVO%29
Mvg,
Anton
Voor restaurants hoef je niet te bellen, maar alleen naar de Mlife balie gaan, toch?
Hoe zit dat met die restaurants awards waar je minimaal 1 nacht bij een MGM hotel moet overnachten?
1 overnachting in bijv. ARIA en dan kan ik mijn 3 buffet prijzen innen?
Ze vragen volgens mij ook een reserveringsnummer, kan dat ook op het moment dat je via Priceline/Hotwire boekt?
Bedankt voor de moeite
Hoe zit dat met die restaurants awards waar je minimaal 1 nacht bij een MGM hotel moet overnachten?
1 overnachting in bijv. ARIA en dan kan ik mijn 3 buffet prijzen innen?
Ze vragen volgens mij ook een reserveringsnummer, kan dat ook op het moment dat je via Priceline/Hotwire boekt?
Bedankt voor de moeite
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
-
- Amerikakenner
Klopt, dit soort rewards claim je bij de Mlife balie, zij controleren dan in het systeem of je op dat moment in het hotel verblijft als dat een voorwaarde is bij de reward. Dus dit kan pas na inchecken. Ze zetten dan je reward op je Mlife pas.
Bedankt voor je reactie.
Moet je alleen per buffet, 1 nacht in een MGM hotel overnachten of is één nacht voldoende om er 3(of meerder, als je met meer personen bent) te kunnen nemen(3x 2 persoonsbuffet passen).
Hoe controleren ze de 2de persoon, weet je dit? Want hij staat natuurlijk op 1 naam!
Moet je alleen per buffet, 1 nacht in een MGM hotel overnachten of is één nacht voldoende om er 3(of meerder, als je met meer personen bent) te kunnen nemen(3x 2 persoonsbuffet passen).
Hoe controleren ze de 2de persoon, weet je dit? Want hij staat natuurlijk op 1 naam!
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
-
- Amerikakenner
Dat eerste weet ik niet zeker, moet volgens mij kunnen, maar je moet een buffet vaak binnen zoveel tijd na claimen bij de desk gebruiken. Als een reward op een andere naam staat en het is een voorwaarde dat je overnacht in het hotel, dan moet deze persoon gekoppeld worden aan de kamer. Dat kun je het beste meteen doen bij inchecken.
-
- Amerikafan
Ik ben ook maar begonnen, het lijkt haast onmogelijk om al die zaken gratis binnen te halen, maar blijkbaar toch waar. Zou wel tof zijn als ik genoeg punten haal voor bijv. de Love show! Gisteren begonnen, hopelijk genoeg punten voor september, als we weggaan.
We hebben Flamingo hotel geboekt momenteel. Kan eventueel nog geannuleerd worden, ik zie dat je bepaalde dingen alleen kan kiezen als je 1 nacht in 1 van de hotels overnacht van de keten.
We hebben Flamingo hotel geboekt momenteel. Kan eventueel nog geannuleerd worden, ik zie dat je bepaalde dingen alleen kan kiezen als je 1 nacht in 1 van de hotels overnacht van de keten.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In principe heb je tijd genoeg als je voor September spaart. Maar je moet het wel echt één of meerde keren per dag bijhouden, want dat kan vooral als je wat grotere bedragen krijgt al heel veel schelen met bv de free spin.
Of als je vaak op de gouden muntjes komt met de free spin
.
Ben nu aan het sparen voor de 2e keer vegas nog geen datum bekend maar wel al 75.000 punten.
Dus ga er van uit dat ik een mooi aantal rewards kan verzilveren tegen die tijd.

Ben nu aan het sparen voor de 2e keer vegas nog geen datum bekend maar wel al 75.000 punten.
Dus ga er van uit dat ik een mooi aantal rewards kan verzilveren tegen die tijd.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik merk dat het ook een kwestie is van veel geluk hebben.
Ik speel met 2 accounts. Op beide had ik nog zo'n 10.000 LP over na Las Vegas dit jaar.
Op de account waar ik zo'n 40 levels hoger zat ging het in het begin veel beter en zat ik al snel 40.000 LP hoger dan op de andere account. Dat verschil bleef een tijdje zo. Tot ik op die andere account ineens heel veel chips won en won en won......
Na een week zat ik op 10.000.000 chips! Ik kon iedere dag alle extra spellen uitspelen en ging zo heel wat levels omhoog en won wel 10.000 LP per dag.
Die account die eerst het beste ging loopt al die tijd al niet goed.
Stand nu na 3.5 maand spelen:
477.600 LP
212.800 LP
Een enorm verschil dus, ondanks dat ik bij beide dagelijks het rad draai en een keer of 3 per dag de strip leeghaal en slots speel....
Ik speel met 2 accounts. Op beide had ik nog zo'n 10.000 LP over na Las Vegas dit jaar.
Op de account waar ik zo'n 40 levels hoger zat ging het in het begin veel beter en zat ik al snel 40.000 LP hoger dan op de andere account. Dat verschil bleef een tijdje zo. Tot ik op die andere account ineens heel veel chips won en won en won......
Na een week zat ik op 10.000.000 chips! Ik kon iedere dag alle extra spellen uitspelen en ging zo heel wat levels omhoog en won wel 10.000 LP per dag.
Die account die eerst het beste ging loopt al die tijd al niet goed.
Stand nu na 3.5 maand spelen:
477.600 LP
212.800 LP
Een enorm verschil dus, ondanks dat ik bij beide dagelijks het rad draai en een keer of 3 per dag de strip leeghaal en slots speel....
-
- Amerikafan
Ah oke, ik ga mijn best doen voor september. Zou wel leuk zijn als we een en ander gratis kunnen ondernemen daar
Maar het is toch nog niet zo dat je voor alle rewards een hotelovernachting moet hebben geboekt bij de MGM hotels?

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Je kan toch maar max 2000 loyalty points per dag verzamelen met enkel de games? Hoe kan jij dan 10k halen

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
@Teebee: geen idee, maar iedere keer dat ik een level omhoog ga krijg ik er echt 1000 LP bij, ook al is dat 10x per dag!
Ik heb de laatste 2 maanden regelmatig de standen genoteerd in mijn telefoonnotitie om zo een beetje te volgen hoe het loopt en 23 dec stond ik op 360.271 LP en 2 januari op 460.776.
Dus 100.000 omhoog in 10 dagen. Gemiddeld dus 10.000 per dag!

Ik heb de laatste 2 maanden regelmatig de standen genoteerd in mijn telefoonnotitie om zo een beetje te volgen hoe het loopt en 23 dec stond ik op 360.271 LP en 2 januari op 460.776.
Dus 100.000 omhoog in 10 dagen. Gemiddeld dus 10.000 per dag!

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dat zou dan wel kunnen. 2k is max/24 uur met de games.
Ik kan wel geen 10 lvls (95 atm) per dag omhoog gaan

Ik kan wel geen 10 lvls (95 atm) per dag omhoog gaan

- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Die 2000 lp blokkade is alleen voor dat gouden bolletje dat zich steeds vult en jou 10 lp's geeft per vol bolletje.
Indien je een level stijgt krijg je er altijd 1000 bij.
Ik heb gisteren heel de dag gespeel op max bet. Had op een gegeven moment 15 miljoen XP's en ze gingen maar niet op. Ik ben een aantal keer van spel gewisseld en een hele tijd op 150.000/bet gespeeld. Hoogste prijs was 6 miljoen.
Ik ben van level 614 naar 690 gegaan in 1 dag. dat is 76 keer 1000 lp's. Bij China Mistery was de meeste free spins begonnen met 160 en kreeg er 56 extra tijdens het spelen. Excalibur II deed het ook leuk. Maar altijd is Bedrock toch wel de kampioen en nog steeds mijn favoriet.
Indien je een level stijgt krijg je er altijd 1000 bij.
Ik heb gisteren heel de dag gespeel op max bet. Had op een gegeven moment 15 miljoen XP's en ze gingen maar niet op. Ik ben een aantal keer van spel gewisseld en een hele tijd op 150.000/bet gespeeld. Hoogste prijs was 6 miljoen.
Ik ben van level 614 naar 690 gegaan in 1 dag. dat is 76 keer 1000 lp's. Bij China Mistery was de meeste free spins begonnen met 160 en kreeg er 56 extra tijdens het spelen. Excalibur II deed het ook leuk. Maar altijd is Bedrock toch wel de kampioen en nog steeds mijn favoriet.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
YouTube
Hahahaha wow!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Heeft er iemand een idee of je bij China mysterie beter de free spins neemt of beter de directe prijs als je meer dan honderd spins in 1 keer gewonnen hebt?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Als je veel spins hebt, kun je volgens mij beter de spins pakken. Ook omdat je dan grotere kans hebt op extra spins.
Bijna alle keren kreeg ik bij de spins meer punten dan de max van het aangeboden bod, maar dat was dan alleen als je meer dan 50 spins had.
Bijna alle keren kreeg ik bij de spins meer punten dan de max van het aangeboden bod, maar dat was dan alleen als je meer dan 50 spins had.
Voor alle foto's
YouTube
YouTube
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht