Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
musiclive
Amerika-ontdekker

Re: MyVegas deel V

Bericht door musiclive »

Ik had nog een vraag over het boeken van hotelkamers met myvegas, kan ik 2x kamers op mijn vriendins account en 1x op mijn account in 1x doorbellen met het hotel? Of moet mijn vriendin de reservering doen telefonisch? Zij is niet zo sterk in Engels namelijk! Ik wil graag 5 nachten blijven in Excalibur, ik wil 2x myvegas punten van mijn vriendin inwisselen hiervoor en 1x van mijzelf. Daarnaast wil ik nog via een actie online de andere 2 nachten boeken. Gaat dit dan uiteindelijk over in 1 boeking of hoe moet ik dat zien?
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Je kunt de Myvegas boekingen voor jou en je vriendin met 1 telefoontje doen. Wel het Mlife nummer van je vriendin bij de hand hebben. Je kunt het hotel vragen de boekingen/reserveringsnummers te koppelen zodat je niet van kamer hoeft te wisselen.
musiclive
Amerika-ontdekker

Bericht door musiclive »

Thanx ga er van de week mee bezig! Dus dan is het handig dat ik de andere nachten even eerst via internet boek daarna even bellen en alles laten samenvoegen.

Nu las ik dat het handig is als ik bijvoorbeeld een buffet reward wil verzilveren dat de kamer op beide namen komt te staan, hoe regel ik dit? Is dat bij inchecken even aangeven aan de balie medewerker?
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Klopt, kun je het beste bij inchecken doen. Voor 1 reward moest mijn man 3 nachten verblijven in het hotel, maar 1 nacht daarvan stond op mijn naam. Dus aan dat reserveringsnummer moest zijn naam gekoppeld worden, was zo geregeld. Hoeft dus alleen als verblijf in een MGM hotel een voorwaarde is en als de persoon die de reward claimt een andere is dan degene van de boeking.
musiclive
Amerika-ontdekker

Bericht door musiclive »

Mag je beide namen koppelen aan het reserveringsnummer? Ik was inderdaad van plan om wat rewards te verzilveren waarbij het benodigd is om te overnachten in een MGM resort.

Wellicht ook nog leuk om bij inchecken de 20 dollar trick te proberen kijken of ik naar Tower 2 kamer mag.. zou wel erg mooi zijn met 3 myvegas overnachtingen voor niks! Periode is wel rustig wij gaan van 8 tot 13 maart :D
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

musiclive schreef:Ik had nog een vraag over het boeken van hotelkamers met myvegas, kan ik 2x kamers op mijn vriendins account en 1x op mijn account in 1x doorbellen met het hotel? Of moet mijn vriendin de reservering doen telefonisch? Zij is niet zo sterk in Engels namelijk! Ik wil graag 5 nachten blijven in Excalibur, ik wil 2x myvegas punten van mijn vriendin inwisselen hiervoor en 1x van mijzelf. Daarnaast wil ik nog via een actie online de andere 2 nachten boeken. Gaat dit dan uiteindelijk over in 1 boeking of hoe moet ik dat zien?
Even bijdehand doen :

Is het niet verstandig, wanneer je in dit hotel wil verblijven, om dit te betalen(kost paar tientjes per nacht, voor 2 personen).
Als dan kijkt naar bijv. de buffet rewards voor 2 personen, die hebben een waarde die vele malen hoger is EN je hoeft niet te bellen naar MLife(niet dat dat heel spannend is, maar toch).
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
DanaLTT
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door DanaLTT »

Ik heb een vraagje,

Wij gaan begin maart naar las vegas.Beide spelen wij met ons eigen account, als wij ieder op ons eigen account 1 show ticket boeken, Zarkana bijvoorbeeld kunnen wij dan wel naast elkaar zitten? of werkt dit heeel anders :D :roll:
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Ja, dat kan. Gewoon bij het telefoontje aangeven dat het om 2 rewards gaat. Ze zullen dan al aannemen dat je naast elkaar wilt zitten, maar je kunt het natuurlijk ook voor de zekerheid erbij zeggen.
musiclive
Amerika-ontdekker

Bericht door musiclive »

VinMor schreef:
musiclive schreef:Ik had nog een vraag over het boeken van hotelkamers met myvegas, kan ik 2x kamers op mijn vriendins account en 1x op mijn account in 1x doorbellen met het hotel? Of moet mijn vriendin de reservering doen telefonisch? Zij is niet zo sterk in Engels namelijk! Ik wil graag 5 nachten blijven in Excalibur, ik wil 2x myvegas punten van mijn vriendin inwisselen hiervoor en 1x van mijzelf. Daarnaast wil ik nog via een actie online de andere 2 nachten boeken. Gaat dit dan uiteindelijk over in 1 boeking of hoe moet ik dat zien?
Even bijdehand doen :

Is het niet verstandig, wanneer je in dit hotel wil verblijven, om dit te betalen(kost paar tientjes per nacht, voor 2 personen).
Als dan kijkt naar bijv. de buffet rewards voor 2 personen, die hebben een waarde die vele malen hoger is EN je hoeft niet te bellen naar MLife(niet dat dat heel spannend is, maar toch).
Hoi,

Excalibur kost 8 maart: 63 Dollar
9 / 10 maart 44 dollar per nacht

Deze data kan ik de bonus reward verzilveren voor 15.000 LP

Mijn account heeft 120.000 LP en die van mijn vriendin heeft er 68.000

Een buffet voor 2 personen bij Luxor kost: 51.000 totale waarde 48 dollar en bij Monte Carlo 55.000 LP. ( ook 48 dollar waarde )

Als ik dan naar de waardes kijk kan ik toch beste 3 overnachtingen doen, daarnaast 2 stuks voor een Show 1 nog vrij in te vullen?
pjong
Amerika-newbie

Bericht door pjong »

Allen,

Ik kwam via google op dit forum terecht en vond het een mooi idee om wat gratis opties in vegas te bemachtigen!
Ik heb inmiddels de app myvegas slots gedownload, maar heb er wat vraagjes over!

Als ik het goed begrijp kan het spel gespeeld worden zonder het account te koppelen aan facebook?
Mocht ik dan een prijs willen innen zal ik wel een mlife account moeten aanschaffen die op mijn eigen naam staat?

Tot zover mijn korte vraagjes!

Alvast bedankt
Anneke_88
Amerikafan

Bericht door Anneke_88 »

Zo ik ben inmiddels sinds afgelopen zaterdag bezig gebruik de Ipad app en heb hem ook op mijn telefoon. Ben dus elke keer flink aan het draaien haha. Mijn man ook enthousiast gekregen. Al zouden we alleen maar 2 nachten gratis hebben en misschien wat gratis eten hier of daar. Das al super leuk toch!
2009: rondreis noordoosten + Florida
2013: New York + Washington
2015: Rondje zuidwest San Francisco naar Las Vegas
2016: Rondje Los Angeles via kustroute naar Yellowstone en Las Vegas
2019: Vancouver - Calgary met dreumes
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Oke nog is een vraagje ivm mijn reward aanvraag...

ik wil dus gaan voor mandalay bay kamers. ik veronderstel dat dit stappenplan correct is?
- ik koop bv 2 rewards met mijn account
- ik koop 1 award met men vriendin haar account
- ik bel mlife, geef die reward nr door van mij en mn vriendin en laat dan ook de kamer vast leggen

that's it?

Ohja, ik kan er bijna zeker van zijn dat ik over 2 maanden die award nog kan kopen right, tenzij hij uitverkoopt. De data zijn beschikbaar voor die kamer dus ik verwacht niet dat mvegas die reward gaat schrappen en zolang het mandalay bay zelf niet volgeboekt zit kan ik gewoon een kamer boeken met die reward toch? :)
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Jerre;

Qua rewards weet je het nooit met Myvegas. De kamer rewards kun je beter nu al kopen, dan heb je ze vast. Reserveren kun je altijd wat later doen, maar zou ik ook niet al te lang mee wachten. Als je toch zeker bent dat je dit wil, leg het dan vast.

Pjong; zonder facebook gaat het niet echt werken. Wil je niet dat je echte vrienden er onder lijden, maak dan een tweede facebook account aan dat je alleen voor dit spel gebruikt. In de naam voor dit tweede facebook account kun je beter niet MyVegas vermelden. Hiermee wek je de argwaan dat dit account alleen voor dit spel is en zo kan facebook of playstudios jou blokkeren. Dus niet Pjong MyVegas. Wel kun je Pjong Vegas gebruiken bijv. Of gewoon Pjong 2.
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

oke, dankje :) dan koop ik voor de zekerheid nu al een award :)
Laatst gewijzigd door Aricon op 07 jan 2015, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd.
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
DanaLTT
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door DanaLTT »

Sassya schreef:Ja, dat kan. Gewoon bij het telefoontje aangeven dat het om 2 rewards gaat. Ze zullen dan al aannemen dat je naast elkaar wilt zitten, maar je kunt het natuurlijk ook voor de zekerheid erbij zeggen.
Bedankt, net aangeschaft later deze week redeemen. Het word overigens KA.
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
pjong
Amerika-newbie

Bericht door pjong »

Pipo Chris schreef:Jerre;

Qua rewards weet je het nooit met Myvegas. De kamer rewards kun je beter nu al kopen, dan heb je ze vast. Reserveren kun je altijd wat later doen, maar zou ik ook niet al te lang mee wachten. Als je toch zeker bent dat je dit wil, leg het dan vast.

Pjong; zonder facebook gaat het niet echt werken. Wil je niet dat je echte vrienden er onder lijden, maak dan een tweede facebook account aan dat je alleen voor dit spel gebruikt. In de naam voor dit tweede facebook account kun je beter niet MyVegas vermelden. Hiermee wek je de argwaan dat dit account alleen voor dit spel is en zo kan facebook of playstudios jou blokkeren. Dus niet Pjong MyVegas. Wel kun je Pjong Vegas gebruiken bijv. Of gewoon Pjong 2.
Oke bedankt voor de informatie!
Deelt myvegas veel met facebook dan?
Je naam hoeft dus niet hetzelfde te zijn als die van je mlife?
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Je hebt sowieso veel vrienden nodig, dus als je een apart account maakt kan je daar allemaal mensen toevoegen die ook een account hebben voor Myvegas. Ik speel het ook pas net, maar dit is wat ik er van begrijp. Hoe meer vrienden, hoe meer punten je per dag binnenhaalt om te spelen.
moflaa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door moflaa »

DanaLTT schreef:
Sassya schreef:Ja, dat kan. Gewoon bij het telefoontje aangeven dat het om 2 rewards gaat. Ze zullen dan al aannemen dat je naast elkaar wilt zitten, maar je kunt het natuurlijk ook voor de zekerheid erbij zeggen.
Bedankt, net aangeschaft later deze week redeemen. Het word overigens KA.

Ka perfecte keus! Ben in maart ook geweest via MyVegas had de premium seats zat 2e rij in het midden geweldige show!
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Pjong;

Nee, maar je Mlife moet wel kloppen met je echte naam die in je paspoort staat. De naam van Facebook maakt niet uit, deze wordt ter plaatsen gelinkt met je Mlife en dan zit hij er aan vast. Dus nu kun je nog een twee account aanmaken, zodra je naar Las Vegas bent geweest kan dat niet meer. Ik raad je aan een tweede account te nemen. Hoe meer vrienden die het spel ook spelen hoe beter.

PS dit is deel 5 zoals de titel al zegt, lees deel 1 tm 4 ook even door. Hierin staan heel veel tips en tricks om het spel maximaal te benutten. En het scheelt deel vijf met vragen die al eerder zijn behandeld. :thumbup:
pjong
Amerika-newbie

Bericht door pjong »

Pipo:

Ik heb deel 1 t/m 4 doorgebladerd, maar zijn in totaal 203 pagina's!
Heb de tips en tricks inderdaad voorbij zien komen maar heb de link naar facebook etc niet dusdanig gevonden dat ik het antwoord op mijn vragen geheel wist!
Vreemd dat je facebook pas in vegas wordt gekoppeld, aangezien je waarschijnlijk eerder al een bestelling doet waar een mlife account voor nodig is . .
Maar als het zoveel LP's scheelt zal ook ik een 2de facebook account aanmaken en aan myvegas koppelen!

Begrijp ik goed dat ik meer accounts van myvegas kan koppelen aan 1 facebook account?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer