Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Weekje New York in April
Re: Weekje New York in April
Heb het even druk gehad de laatste dagen, ik wou net de vlucht boeken en ik zie nu dat de goedkoopste aan 477€ geprijsd staat en via Wenen vliegt ipv Rome. Nou dat gaat snel de lucht in met die prijzen.
Iemand een idee of dit terug kan dalen of zal het enkel maar duurder worden vanaf nu?
Iemand een idee of dit terug kan dalen of zal het enkel maar duurder worden vanaf nu?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ha, dat is de hamvraag ....
Nee, dat weet niemand, kan alle kanten op gaan .... als je een echt mooi prijsje vindt met tijden die je aanstaat, moet je NIET wachten met boeken. Soms is het zelfs na 1 uurtje alweer duurder ....

Nee, dat weet niemand, kan alle kanten op gaan .... als je een echt mooi prijsje vindt met tijden die je aanstaat, moet je NIET wachten met boeken. Soms is het zelfs na 1 uurtje alweer duurder ....
- meyem
- Amerika-expert
Ik krijg net een berichtje dat de KLM werelddealweken woensdag gaan beginnen en dat NY vanaf 529 euro (+10, denk ik) beschikbaar gaat zijn ....
De vluchten staan vandaag weer aan 405€ dus ik wil zo snel mogelijk gaan boeken.
Ik heb de keuze tussen:
-Brussel-Wenen, anderhalf uur overstappen en dan Wenen-Newark (Austrian Airlines). Terugvlucht Newark-Brussel is rechtstreeks. (Brussels Airlines)
-Brussel-Frankfurt, 3 uur overstappen en dan Frankfurt-JFK (Brussels Airlines). Terugvlucht Newark-Brussel is rechtstreeks (Brussels Airlines)
-Brussel-Frankfurt, 1 uur overstappen en dan Frankfurt-JFK (Lufthansa). Terugvlucht Newark-Brussel is rechtstreeks (Lufthansa)
Welke vlucht zouden jullie me aanraden? Is er bv verschil in comfort tussen de verschillende luchtvaartmaatschappijen? En is misschien beter 3u te nemen voor een overstap of kan anderhalf uur genoeg zijn?
Ik heb de keuze tussen:
-Brussel-Wenen, anderhalf uur overstappen en dan Wenen-Newark (Austrian Airlines). Terugvlucht Newark-Brussel is rechtstreeks. (Brussels Airlines)
-Brussel-Frankfurt, 3 uur overstappen en dan Frankfurt-JFK (Brussels Airlines). Terugvlucht Newark-Brussel is rechtstreeks (Brussels Airlines)
-Brussel-Frankfurt, 1 uur overstappen en dan Frankfurt-JFK (Lufthansa). Terugvlucht Newark-Brussel is rechtstreeks (Lufthansa)
Welke vlucht zouden jullie me aanraden? Is er bv verschil in comfort tussen de verschillende luchtvaartmaatschappijen? En is misschien beter 3u te nemen voor een overstap of kan anderhalf uur genoeg zijn?
- meyem
- Amerika-expert
ik ben een grote fan van Lufthansa, goede service en duidelijke communicatie ....
overigens, het kan zijn dat je boeking bij LH loopt, maar de vlucht door een andere mij verzorgd wordt. Daar moet je goed op letten, zeker als je voorkeuren hebt.
Nu zou ik even tot morgen wachten
overigens, het kan zijn dat je boeking bij LH loopt, maar de vlucht door een andere mij verzorgd wordt. Daar moet je goed op letten, zeker als je voorkeuren hebt.
Nu zou ik even tot morgen wachten

Ah ok dan ga ik voor de vlucht van hun, thanks voor de tip!
Neenee, ik boek vandaag, dat overkomt mij geen tweede keer
Wedden dat de vluchten morgen nog goedkoper worden?

Neenee, ik boek vandaag, dat overkomt mij geen tweede keer

Wedden dat de vluchten morgen nog goedkoper worden?

Laatst gewijzigd door Aricon op 07 jan 2015, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is niet nodig direct bovenliggende berichten te quoten --> quote verwijderd.
Reden: Het is niet nodig direct bovenliggende berichten te quoten --> quote verwijderd.
Ik heb ook een vlucht gevonden via KLM, ik denk dat dit ook een goede keuze zou zijn?
We hebben ook de keuze om in Newark of in JFK te landen. Welke zou de betere keuze zijn gezien we in Long Island City gaan verblijven?
We hebben ook de keuze om in Newark of in JFK te landen. Welke zou de betere keuze zijn gezien we in Long Island City gaan verblijven?
Voor Long Island City is JFK het dichtste bij. Maar vanuit Newark is het ook goed te doen.
Ok thanks, heb voor JFK gekozen.
Ik heb 20€ meer betaald omdat ik tripair en travelgenio niet zo vertrouwde, heb nu via KLM geboekt.
Ik heb 20€ meer betaald omdat ik tripair en travelgenio niet zo vertrouwde, heb nu via KLM geboekt.
Laatst gewijzigd door Aricon op 07 jan 2015, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd.
Reden: Quote verwijderd.
Ik bedenk me net iets, er stond nergens iets bij over hoeveelheid bagage op de site van KLM.
Hoeveel mogen wij eigenlijk meenemen?
Hoeveel mogen wij eigenlijk meenemen?
- meyem
- Amerika-expert
via de mij zelf is altijd gunstiger dan via een tussensite. Dat lees ik nu ook in andere draadjes weer terug. Bij problemen ben je maar wat blij dat je 2 tientjes meer hebt betaald.
meestal 1 koffer met 23 kg, het staat of op hun site, of toch ergens tussen de gegevens van je ticket... kan het nu niet opzoeken, moet naar mijn werk
meestal 1 koffer met 23 kg, het staat of op hun site, of toch ergens tussen de gegevens van je ticket... kan het nu niet opzoeken, moet naar mijn werk
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ja normaal 23 kg + handbagage.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
-
- Amerika-newbie
Wij gaan in februari naar New York toe. Verblijven in het Carter hotel, om de hoek bij TS..
Waren in totaal voor 2 personen 680 euro kwijt dus wie weet iets voor jullie?
En anders even via expedia kijken, zij hebben veel korting op hotels
Waren in totaal voor 2 personen 680 euro kwijt dus wie weet iets voor jullie?
En anders even via expedia kijken, zij hebben veel korting op hotels

- meyem
- Amerika-expert
oeps ..... het Carter Hotel heeft JAREN op plek 1 van 's werelds beroerdste hotels gestaan .... het is nu ietsjes beter, maar zeker niet veel ...
als je kan cancelen, zou ik zeker op zoek gaan naar wat anders ....!!! Geen 700 euro waard!
als je kan cancelen, zou ik zeker op zoek gaan naar wat anders ....!!! Geen 700 euro waard!
Gatverdamme, het Carter hotel gebruiken voor een huwelijksreis.....................
- meyem
- Amerika-expert
dat zit ik net ook te denken .... slechtere keus is bijna niet mogelijk ....mtl schreef:Gatverdamme, het Carter hotel gebruiken voor een huwelijksreis.....................

We hebben de Quality Inn geboekt voor 720€ voor een week.
Wel met ontbijt en gratis annuleren dus ik blijf ondertussen wel naar aanbiedingen zoeken of een leuke Airbnb.
Wel met ontbijt en gratis annuleren dus ik blijf ondertussen wel naar aanbiedingen zoeken of een leuke Airbnb.
- meyem
- Amerika-expert
Welke Quality Inn precies?
en wat was je nu kwijt voor je vlucht? Bij KLM zelf moet het toch meer dan 425 euro zijn geweest Dat prijsje van 405 klonk ook niet slecht, ik vind dat soort dingen nooit .... nou ja, ik duim dat die ene vulkaan zich rustig houdt, want ik ga in april via IJsland ....
en wat was je nu kwijt voor je vlucht? Bij KLM zelf moet het toch meer dan 425 euro zijn geweest Dat prijsje van 405 klonk ook niet slecht, ik vind dat soort dingen nooit .... nou ja, ik duim dat die ene vulkaan zich rustig houdt, want ik ga in april via IJsland ....

http://www.booking.com/hotel/us/quality ... -city.html
De vlucht kostte me 420€, met KLM van Brussel naar Amsterdam en anderhalf uur later van Amsterdam naar JFK.
De vlucht kostte me 420€, met KLM van Brussel naar Amsterdam en anderhalf uur later van Amsterdam naar JFK.
- meyem
- Amerika-expert
oh goed .... ik vond alleen een Quality Inn heel ver Queens in ... ik dacht al
Ja, Brussel is vaak zo veel goedkoper dan Amsterdam, niet eerlijk ...
Ja, Brussel is vaak zo veel goedkoper dan Amsterdam, niet eerlijk ...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 5354 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 19 Reacties