Die U112000 code is interessant. Als ik die zou gebruiken zou dat 300 euro schelen voor een standard SUV in juli voor 3 weken, ten opzichte van de al goedkoopste broker UScarhire. Maar je kan bij Budget (SFO) niet zelf je auto kiezen?asv60 schreef:Ja daar heb ik ook gekeken. Eigenlijk bij alle bekende bedrijven, Ebookers.de, Expedia, Budget.com (met code U112000), Drive-usa-de, Eautohuur.be, National.
Alleen jammer dat je waarschijnlijk bij Budget niet zelf mag kiezen en dat het voor ons niet goedkoop is op het eerste traject.
Denk dan dat ik toch maar ga voor Budget en Dollar zoals ik op de vorige pagina schreef, want dat is dan blijkbaar het goedkoopst op het moment.
@Hinko: wellicht herken je in dit antwoord van ICS iets?
Op het tabblad 'Actueel' ziet u bij Actuele Status een bedrag achter 'Bestedingslimiet'. Dit is de permanente limiet op uw Card. Dit bedrag blijft gelijk en dat is waarschijnlijk het bedrag dat uw collega heeft gezien. Daaronder ziet u een bedrag bij 'Nog te besteden'. Dit bedrag is de bestedingsruimte en is afhankelijk van uw uitgaven en eventuele extra stortingen.