Welke periode?RNA schreef:Als ik in mijn periode kijk voor een auto in Houston, is het goedkoper om direct een IFAR te huren via Alamo dan een Midsize via National. Of doe ik iets verkeerd?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
1/9 - 6/9 in HOUSTON

Het rare is als ik met de standaard EC code een auto zoek voor 4-25 juli 2015 in Toronto ik een midsize vind a 1129€. Gebruik ik de AF/KLM code 8572130 dan geeft hij aan "No vehicle available for this station. Please try another location." Gebruik ik code 5005946 dan vind hij wel weer een midsize maar voor 1026€....Raar systeem....sowieso blijft Budget op dit moment voor ons een stuk goedkoper, via bv Expedia 725 euro voor een midsize SUV.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
-
- Amerika-expert
Voor een ICAR krijg ik $260,06 bij National. IFAR: $366,34, beide met EC membership.RNA schreef:1/9 - 6/9 in HOUSTON
http://www.alamo.co.uk/brits Midsize SUV: £205,76 = $311.
Dus Midsize (ICAR) bij National is toch goedkoper in jouw geval

Laatst gewijzigd door harryh op 09 jan 2015, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
Die prijs krijg ik inderdaad ook.Laredo schreef:Het rare is als ik met de standaard EC code een auto zoek voor 4-25 juli 2015 in Toronto ik een midsize vind a 1129€. Gebruik ik de AF/KLM code 8572130 dan geeft hij aan "No vehicle available for this station. Please try another location." Gebruik ik code 5005946 dan vind hij wel weer een midsize maar voor 1026€....Raar systeem....sowieso blijft Budget op dit moment voor ons een stuk goedkoper, via bv Expedia 725 euro voor een midsize SUV.
Maar... Heb al eerder gedeeld als je bij National in Canada boekt, probeer maar eens 28 dagen. In jouw geval wordt het dan CAD979 oftewel EUR 699

- bedeve
- Amerika-expert
De shuttle stopt precies voor het trappetje naar de Emerald floor.Hinko schreef:In de gewone EC aisle is de kans niet groot dat daar een standaard suv staat.
Neemt niet weg dat het je lukt. Je kunt altijd een greeter vragen en misschien is de scheiding niet duidelijk op LAX.
Ik ken het daar niet.
Ik was daar rond 18.00 uur
Maar 1 standard suv,verder wat full size en groter .
Ik nam een GMC Yukom XL die ik in San Jose weer terugbracht; niet mee te rijden op de smalle californische wegen.
Vriendelijke greeter die mij uitlegde wat het verschil is in EC vrije keuze, en de specifieke keuze zoals bij het Hinko13 tarief.
Anyway ; afhankelijk van eigen beleving is het een idee voor Re1gnman om dubbel te boeken.
Een boeking voor een ICAR met gebruikmaking van je EC en een specifieke boeking voor een IFAR.
Laatst gewijzigd door bedeve op 10 jan 2015, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Bizar inderdaad zie ik hem nu ook voor 699 euro. Mooie prijs en dat is zeker een betere optie dan Budget. Is het handiger om via national.co.uk te boeken aangezien dan alle verzekeringen erbij zitten? Bij national.com kan ik de LDW nog als optie aanklikken maar dat wordt dan direct erg prijzig...harryh schreef: Die prijs krijg ik inderdaad ook.
Maar... Heb al eerder gedeeld als je bij National in Canada boekt, probeer maar eens 28 dagen. In jouw geval wordt het dan CAD979 oftewel EUR 699
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Bedankt voor het meedenken. Via uscarehire.com krijg ik voor die periode een IFAR voor 220 euro.harryh schreef:Voor een ICAR krijg ik $260,06 bij National. IFAR: $366,34, beide met EC membership.RNA schreef:1/9 - 6/9 in HOUSTON

-
- Amerika-expert
In de UK boeken en aangeven dat je resident bent in NL (of UK, @bedeve heeft daar goede ervaring mee qua korting maar ik zie geen verschil).Laredo schreef:Bizar inderdaad zie ik hem nu ook voor 699 euro. Mooie prijs en dat is zeker een betere optie dan Budget. Is het handiger om via national.co.uk te boeken aangezien dan alle verzekeringen erbij zitten? Bij national.com kan ik de LDW nog als optie aanklikken maar dat wordt dan direct erg prijzig...harryh schreef: Die prijs krijg ik inderdaad ook.
Die LDW melding is alleen voor US of Canada residents volgens mij. In Canada werkt het verzekeringsverhaal klein beetje anders dan in de USA ben ik intussen achter, zoals je hieronder ziet (uit m'n boekingsbevestiging) is een CDW met damage én loss dekking inclusief.
Insurances
CDW – Collision Damage Waiver All inclusive rates include CDW, which contractually waives or limits the renter’s liability for damage to or loss of the vehicle
Liability Cover All inclusive rates provide the renter and authorized drivers up to an aggregate, single limit of $1,000,000 for claims that may by made by others against the renter and authorized drivers for bodily injury, death and/or property damage arising out of the use or operation of our rental vehicle.
Also included is an Uninsured Motorist (UM) benefit up to an aggregate, single limit of $100,000. UM provides benefits to the renter and any family member related by blood, marriage, or adoption, who, while physically occupying National’s rental vehicle when it is being driven by the renter or an authorized driver, suffers bodily injury or death caused by negligent uninsured motorist, negligent underinsured motorists, or a negligent hit-and-run driver.
-
- Amerika-expert
Da's in EUR dezelfde prijs als de Midsize bij National - mooie prijsRNA schreef:Bedankt voor het meedenken. Via uscarehire.com krijg ik voor die periode een IFAR voor 220 euro.harryh schreef: Voor een ICAR krijg ik $260,06 bij National. IFAR: $366,34, beide met EC membership.

- bedeve
- Amerika-expert
Als je huurt via National.com of .ca aangeven dat je huurt vanuit UK .harryh schreef: In de UK boeken en aangeven dat je resident bent in NL (of UK, @bedeve heeft daar goede ervaring mee qua korting maar ik zie geen verschil).
Dat is veel goedkoper dan huren vanuit NL
Geeft de co.uk prijs
Zoals jij ook ziet HarryH zijn de afgelopen dagen de tarieven weer gewijzigd.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Tsja, ik snap wat je bedoelt...maar dubbel boeken ben ik niet zo'n fan van.bedeve schreef:
Anyway ; afhankelijk van eigen beleving is het een idee voor Re1gnman om dubbel te boeken.
Een boeking voor een ICAR met gebruikmaking van je EC en een specifieke boeking voor een IFAR.
Degene die je uiteindelijk niet neemt, die annuleer je bij de exit booth toch?
Die mid size SUV's zijn niet zo heel ruim toch? Qua kofferruimte bedoel ik dan...
Da's toch die Hyundai Santa Fe enzo?
Afgelopen jaar een Dodge Charger, dan merk je dat met 2 volwassenen en 2 kinderen
dat de kofferbak toch aardig vol komt te zitten.
Dit jaar wilde ik eindelijk eens een keer een lekkere dikke SUV, maar die zijn momenteel
zo duur...dat het me dat eigenlijk niet waard is.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
-
- Amerika-expert
Klopt inderdaad.bedeve schreef:Als je huurt via National.com of .ca aangeven dat je huurt vanuit UK .
Dat is veel goedkoper dan huren vanuit NL
Geeft de co.uk prijs
Zoals jij ook ziet HarryH zijn de afgelopen dagen de tarieven weer gewijzigd.
Samenvattend voor m'n eigen (en wellicht voor anderen) duidelijkheid:
Op .com of .ca boeken met "huren vanuit UK" of op .co.uk "vanuit NL" geeft op dit moment dezelfde prijs. Wel je EC nummer gebruiken

Voor ophalen in Canada even uitproberen of je voor 28 dagen geen betere prijs krijgt dan voor je eigenlijke periode.
Voor Vancouver en Toronto krijg je op dit moment zonder een EC nr of met AF/KLM code 8572130 voor juli/augustus "No vehicle available for this station. Please try another location". Mét EC zijn er wel auto's beschikbaar.
- bedeve
- Amerika-expert
Re1gnman schreef:..maar dubbel boeken ben ik niet zo'n fan van.
Degene die je uiteindelijk niet neemt, die annuleer je bij de exit booth toch?
Ja ; heeft verder niks om hakken !
Je vraagt aan de vriendelijke man/vrouw in het hokje een boeking te annuleren ...
De heerlijk rijdende Santa Fe is een standard suv.Die mid size SUV's zijn niet zo heel ruim toch? Qua kofferruimte bedoel ik dan...
Da's toch die Hyundai Santa Fe enzo?
Een midsize is bijv de Ford Escape.
Ga hem eens bij Boerhof in Stad testen.
Hij heet hier Kuga
Overigens heb je daarin wel veel meer bergruimte dan in een Charger !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Da's wel een strak plan, ga ik eens een keertje doen :thumbup:bedeve schreef:
Een midsize is bijv de Ford Escape.
Ga hem eens bij Boerhof in Stad testen.
Hij heet hier Kuga
Tnx for de info
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Het grote voordeel van de EC is onder andere natuurlijk dat je direct kunt doorlopen naar de "aisle" en niet langs de balie hoeft. Iemand een idee hoe dat gaat als je een kinderzitje erbij wilt huren? Zou je dan wel langs de balie moeten of zou de medewerker van de exitbooth daar ook mee kunnen helpen? Of zouden ze dan juist het exact gehuurde model (Midsize ICAR) klaar hebben staan met zitje erin? Een zitje kost 70 CAD dus als het allemaal te lastig wordt of we geen gebruik kunnen maken van de EC services dan rijd ik de eerste dag op mn gemak langs een Walmart oid en koop daar wel een zitje die ik na afloop "schenk" aan National 
Iemand ervaringen hiermee?

Iemand ervaringen hiermee?
-
- Amerika-expert
Geen ervaring met kinderzitje maar wel met langs de balie gaan. Wij vlogen in juli 2014 naar PHL waar ik een tollpass device wilde. Bovendien had ik via Expedia bij National met EC nummer geboekt. Wel geprobeerd maar daar kon de dame bij de exit booth niet mee om, EC kon alleen maar rechtstreeks volgens haar (wat niet klopt, Expedia is een uitzondering). Ze zag m'n EC boeking wel staan. Moest terug naar de balie, kon ik de tollpass ook regelen zei ze.Laredo schreef:Het grote voordeel van de EC is onder andere natuurlijk dat je direct kunt doorlopen naar de "aisle" en niet langs de balie hoeft. Iemand een idee hoe dat gaat als je een kinderzitje erbij wilt huren? Zou je dan wel langs de balie moeten of zou de medewerker van de exitbooth daar ook mee kunnen helpen?
Dus terug met de auto uit de EA naar de balie. Werd alles keurig geregeld, in 5 minuten klaar dankzij een vriendelijke manager, hoefde niet in de rij te gaan staan.
Zou denken dat het voor een kinderzitje en EA ook zo werkt.
Na alle pagina's te hebben gelezen heb ik toch een vraag.
Ik heb van de week via rentalcars.com een SUV, Jeep Grand Cherokee or similar, gehuurt voor in mei, 17 dagen voor 700 euro, verhuurder is National, voor SFO.
Nu ik deze topic heb gelezen heb ik mijzelf maar eens lid gemaakt van de Nation Emerald Club. Als ik via mijn account daar een midsize huur, kom ik voor de zelfde periode op 760 euro uit. Maar zeggen ze, dan mag ik doorlopen naar de National Emerald aisle, en een voertuig uitzoeken wat ik wil. Nou lees ik ook bij mensen dat er soms in deze aisle helemaal of weinig SUV's staan. Wat is het risico, voor die 60 euro extra, dat er geen SUV beschikbaar is en ik met een gewone midsize weg rijd?
En als ik mijn boeking nu laat staan, is mijn kans op een SUV dan groter, en dan maar in de rij staan?
Ben benieuwd!
Mvg
Wouter
Ik heb van de week via rentalcars.com een SUV, Jeep Grand Cherokee or similar, gehuurt voor in mei, 17 dagen voor 700 euro, verhuurder is National, voor SFO.
Nu ik deze topic heb gelezen heb ik mijzelf maar eens lid gemaakt van de Nation Emerald Club. Als ik via mijn account daar een midsize huur, kom ik voor de zelfde periode op 760 euro uit. Maar zeggen ze, dan mag ik doorlopen naar de National Emerald aisle, en een voertuig uitzoeken wat ik wil. Nou lees ik ook bij mensen dat er soms in deze aisle helemaal of weinig SUV's staan. Wat is het risico, voor die 60 euro extra, dat er geen SUV beschikbaar is en ik met een gewone midsize weg rijd?
En als ik mijn boeking nu laat staan, is mijn kans op een SUV dan groter, en dan maar in de rij staan?
Ben benieuwd!

Mvg
Wouter
- bedeve
- Amerika-expert
Is dat zo Wouter ??wouterbw schreef:Na alle pagina's te hebben gelezen heb ik toch een vraag.
Ik heb snel even gekeken met willekeurige dagen in Mei.
Huur van een midsize car; een fraaie Toyota Corolla or simular natuurlijk
Pickup:
Emerald Aisle service Aisle & Executive Service
San Francisco Intl Arpt (SFOT01)
Friday, May 1, 2015
12:00 PM
Dropoff:
Emerald Aisle service Aisle & Executive Service
San Francisco Intl Arpt (SFOT01)
Monday, May 18, 2015
12:00 PM
Klopt dit qua dagen een beetje?
Resultaat ;
Estimated Total = $576.96 USD
Voor wat betreft de keuze op SFO ( die heel erg verschilt van bijv LAS) verwijs ik je om herhaling op herhaling te voorkomen naar eerdere postings van mij in deze thread.
Komt er op neer dat die suv er wel is.
en mocht die er niet in de rij staan is er een greeter die jij kunt aanspreken.
Ook daarover een verslag van mij in de eerste pagina's van deze thread.
Even doorlezen en doorrekenen bespaart je serieus geld.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ja, dat is zo
maar wellicht door een overvloed aan informatie en verschillende ervaringen kan ik natuurlijk wel wat missen.
De periode dat ik bij rentalcars had geboekt, is van 20 mei t/m 6 juni. Als ik inlog bij National en dan die optie doe bij one-click reservation, komen ze uit op 930 dollar voor een midsize. En als ik dan voor de gewonde reserveringen zoek bij national wordt het nog veel duurder. Dus of ik snap de site niet, of er valt in die periode niks te besparen voor mij?...

De periode dat ik bij rentalcars had geboekt, is van 20 mei t/m 6 juni. Als ik inlog bij National en dan die optie doe bij one-click reservation, komen ze uit op 930 dollar voor een midsize. En als ik dan voor de gewonde reserveringen zoek bij national wordt het nog veel duurder. Dus of ik snap de site niet, of er valt in die periode niks te besparen voor mij?...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3309 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 8 Reacties