zekki23 schreef:halo cronimet
ik zoù gwn boeken ik ga namelijk van 7 tot 16 april naar new york en ik heb voor 440 geboekt mt een tussenstop in madrid via iberia AIR .
Qua prijzen voor de hotels is new york echt heel duur tegenover west amerika , maar ik zou beter tog een hotel of een hostel in manhattan boeken , buiten manhatten is wel wat ver. Ik heb via booking 2 hotels / hostels geboekt , namelijk the vanderbilt ymca voor 800 euro ( 9dagen°) en seafarers international house voor 920 , dat wat duurder is , goedkoper zal je niet vinden voor iets degelijks denk ik .. ik heb wel via airnb een degelijk appartement gevonden voor minde dan 700 en goed gelegen , maar ik weet niet of ik airnb kan vertrouwen???
Ik heb ondertussen een vlucht geboekt aan 420€ met KLM. Van Brussel naar Amsterdam en een uurtje later Amsterdam naar JFK.
Hotel heb ik ook al geboekt voor een week in de Quality Inn
http://www.booking.com/hotel/us/quality ... children=0&" onclick="window.open(this.href);return false;
723€ inclusief ontbijt en gratis annulatie tot een week voor inchecken en een gemiddelde beoordeling van 7.5.
Volgens hopstop.com is het 25min van het hotel tot Time Square dus dat valt zeer goed mee. En er is een metro halte op 5 min van het hotel.
Nu ben ik wel aan het kijken om van JFK tot het hotel te geraken als we landen, en dat valt niet zo goed mee met het openbaar vervoer blijkbaar.
Ik denk dat we dan het best een taxi nemen. Wat denken jullie hiervan? Taxi kost ons ongeveer 50$