Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel V
Re: MyVegas deel V
In de voorwaarde van MyVegas staat vanaf 21 jaar (onder Eligibility).
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Bedankt! Dan blijft het bij 2 accounts.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hai "gokkers"
Wij gaan in juli een rondreis maken door de west USA en gaan dan ook 2 nachten naar Las Vegas. Nu ben ik gisteren begonnen met Myvegas slots op Facebook.
Nu lees ik hier iets over Mlife en dat je dat nodig hebt om te boeken. Dat ben ik nog helemaal niet tegengekomen. Hoe werkt dat eigenlijk.
Ook nog even een vraagje over het boeken. Bij de rewards las ik dat je datgene binnen 90 dagen moet gebruiken.
Het is dus verstandig om eerst maar eens lp's bij elkaar te sprokkelen en dan in mei ergens gaan boeken.
Begrijp ik dat goed?
Groetjes Anja
Wij gaan in juli een rondreis maken door de west USA en gaan dan ook 2 nachten naar Las Vegas. Nu ben ik gisteren begonnen met Myvegas slots op Facebook.
Nu lees ik hier iets over Mlife en dat je dat nodig hebt om te boeken. Dat ben ik nog helemaal niet tegengekomen. Hoe werkt dat eigenlijk.
Ook nog even een vraagje over het boeken. Bij de rewards las ik dat je datgene binnen 90 dagen moet gebruiken.
Het is dus verstandig om eerst maar eens lp's bij elkaar te sprokkelen en dan in mei ergens gaan boeken.
Begrijp ik dat goed?
Groetjes Anja
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Weet er iemand of er ook een kalender bestaat voor Palace station voor een midweeknacht? In de voorwaarden staat 'black out dates may apply', maar ik vind nergens wat eventueel die blackout dates zijn...
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Halo,
Ik speel al een tijdje en ik had gister genoeg punten om 3 nachten gratis in het Monte carlo te slapen. (de normale data)
Toen ik die rewards wilde kopen bleek dat deze reward maar 1x per account gekocht mag worden. (dat geld ook voor alle andere rewards die geen bonus date zijn)
Vervolgens zag ik dat the Mirage bonus nights ook goed vallen voor onze trip en die mag je wel 3x kopen per account.
Nu de vraag kan ik die wel achter elkaar boeken?
Want ik lees overal dat mensen 3 of meer nachten gratis verblijven met gebruik van de comps maar alleen bij NYNY, MGM en MB staat dat opvolgende reserveringen niet worden uitgesloten.
Op het FB forum zeggen mensen dat je gewoon 3 nachten kunt reserveren ondanks dat er staat vermeld dat ze niet geldig zijn voor "existing or consecutive reservations"
Wie heeft er ervaring mee?
Ik speel al een tijdje en ik had gister genoeg punten om 3 nachten gratis in het Monte carlo te slapen. (de normale data)
Toen ik die rewards wilde kopen bleek dat deze reward maar 1x per account gekocht mag worden. (dat geld ook voor alle andere rewards die geen bonus date zijn)
Vervolgens zag ik dat the Mirage bonus nights ook goed vallen voor onze trip en die mag je wel 3x kopen per account.
Want ik lees overal dat mensen 3 of meer nachten gratis verblijven met gebruik van de comps maar alleen bij NYNY, MGM en MB staat dat opvolgende reserveringen niet worden uitgesloten.
Op het FB forum zeggen mensen dat je gewoon 3 nachten kunt reserveren ondanks dat er staat vermeld dat ze niet geldig zijn voor "existing or consecutive reservations"
-
- Amerikafan
Anja je moet een account aan maken op mlife.com dan krijg je een nummer waar je rewards aan gekoppeld worden bij het reserveren is meer administratief ding.anjaschreurs schreef:Hai "gokkers"
Begrijp ik dat goed?
Groetjes Anja
De 90 dagen is de tijd waarin je de reservering moet maken dus als ik vandaag 1 nacht comp koop moet ik binnen 90 dagen bellen om te reserveren. Gebruiken kan dan nog langer duren. BIj buffetten ed zijn de 90 dagen wel tot je echt gaat eten.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb vorige keer alleen buffetten gekocht van mijn gewonnen MyVegas LP's.
Nu overweeg ik om ook een kamer er mee te boeken. Ik begrijp dat ik die nu al zou kunnen boeken voor juli, klopt dat?
Punt is dat de available dates kalender maar loopt tm juni, dus ik kan niet zien of er wat beschikbaar is voor onze data.
Is het verstandig dan toch de award gewoon al te kopen en dan te gaan bellen om te zien of het mogelijk is en anders de aankoop eventueel te annuleren?
Tweede vraag: mag je (zonder toeslag?) met zijn 4en op zo'n kamer? Of kan het ook zijn dat je een kamer treft met 1 kingbed?
Nu overweeg ik om ook een kamer er mee te boeken. Ik begrijp dat ik die nu al zou kunnen boeken voor juli, klopt dat?
Punt is dat de available dates kalender maar loopt tm juni, dus ik kan niet zien of er wat beschikbaar is voor onze data.
Is het verstandig dan toch de award gewoon al te kopen en dan te gaan bellen om te zien of het mogelijk is en anders de aankoop eventueel te annuleren?
Tweede vraag: mag je (zonder toeslag?) met zijn 4en op zo'n kamer? Of kan het ook zijn dat je een kamer treft met 1 kingbed?
-
- Amerikafan
Update op mijn eerdere bericht. Net gebeld met Mlife de aardige dame aan de telefoon heeft 3 bonus dates achter elkaar geboekt. (waren nog beschikbaar 2,3 en 4 juni) Nu heb ik nog 120.000 LPS van mn vriendin die ik voor een buffet enz kan gebruiken. Ik heb alleen geen bevestigings mail gehad wel nummers krijg ik die later of niet?bastiaan76 schreef:Halo,
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nee, je krijgt geen bevestigingsmail. Gewoon die nummers meenemen.
bastiaan76 schreef:Update op mijn eerdere bericht. Net gebeld met Mlife de aardige dame aan de telefoon heeft 3 bonus dates achter elkaar geboekt. (waren nog beschikbaar 2,3 en 4 juni) Nu heb ik nog 120.000 LPS van mn vriendin die ik voor een buffet enz kan gebruiken. Ik heb alleen geen bevestigings mail gehad wel nummers krijg ik die later of niet?bastiaan76 schreef:Halo,
Als ik je een tip mag geven mbt Buffet zou voor het buffet bij Mirage gaan. Hierbij zit ook de drank inbegrepen

Aria vond ik ook een top buffet maar daar hadden ze de airco loeihard staan.
Ingrid1958 schreef:Wow, Chris, 3700 vrienden, hoe doe je dat in vredesnaam, ik ga vaak naar de "add me" group maar kom daar heel vaak de zelfde namen tegen, waar ik dus al vrienden mee ben,dus dat schiet op dit moment niet zoveel meer op.
en 25.000 p/dag, great!
Heb er 4803 en geen enkele zelf toegevoegd. Iedereen voegde mij toe! Kwestie van een beetje geluk hebben denk ik

• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Zit bij elk buffet(dinner) niet gewoon het drank inbegrepen of bedoel jij meer alcoholische dranken?moflaa schreef:
Als ik je een tip mag geven mbt Buffet zou voor het buffet bij Mirage gaan. Hierbij zit ook de drank inbegrepen![]()
.
Inderdaad had het over de alcoholische dranken (het blijft vegas heVinMor schreef:Zit bij elk buffet(dinner) niet gewoon het drank inbegrepen of bedoel jij meer alcoholische dranken?moflaa schreef:
Als ik je een tip mag geven mbt Buffet zou voor het buffet bij Mirage gaan. Hierbij zit ook de drank inbegrepen![]()
.

Ik ga er overigens vanuit dat je die voor een kleine extra bijbetaling er wel bij kan zetten, of is dat moeilijk(bij de hotels waar het er dan niet bij zit)?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
niemand?moon29 schreef:Ik heb vorige keer alleen buffetten gekocht van mijn gewonnen MyVegas LP's.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als de gewenste data niet bij available dates staan, dan kun je ze niet boeken. Bellen kan altijd, maar zal niet helpen denk ik. Als je je reward niet gebruikt, kun je hem cancellen en krijg je de lp terug.
Bij reserveren vragen ze of je een kamer met een king bed wilt of double queen beds. Geen idee of er een toeslag is voor extra personen, geen ervaring mee.
Bij reserveren vragen ze of je een kamer met een king bed wilt of double queen beds. Geen idee of er een toeslag is voor extra personen, geen ervaring mee.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
>Moon29;
De reward voor die kamer kun je alvast kopen, je moet hem binnen 90 dagen gebruiken om te boeken. Voor wanneer je die kamer boekt is niet van belang. Rewards veranderen vaak dus als je nu een mooie hebt gewoon aanschaffen en dan even wachten tot de juiste data online komen. Dat zal zeker wel binnen 90 dagen gebeuren. Indien je hem toch niet wilt kun je hem aanmelden voor refund.
Je kan altijd aangeven dat je liever twee Queen bedden wilt. Dit zullen ze bij het inchecken nog een keer vragen. Als je dan twee personen incheckt dan let er verder niemand op met hoeveel mensen je uiteindelijk op die kamer verblijft.
De reward voor die kamer kun je alvast kopen, je moet hem binnen 90 dagen gebruiken om te boeken. Voor wanneer je die kamer boekt is niet van belang. Rewards veranderen vaak dus als je nu een mooie hebt gewoon aanschaffen en dan even wachten tot de juiste data online komen. Dat zal zeker wel binnen 90 dagen gebeuren. Indien je hem toch niet wilt kun je hem aanmelden voor refund.
Je kan altijd aangeven dat je liever twee Queen bedden wilt. Dit zullen ze bij het inchecken nog een keer vragen. Als je dan twee personen incheckt dan let er verder niemand op met hoeveel mensen je uiteindelijk op die kamer verblijft.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt voor de duidelijke uitleg!!
Ook voor het zwembad zijn geen 4 zwembad pasjes nodig ofzo?
Maar dat zelfde verhaal geldt dus eigenlijk ook als ik mijn kamer in Las Vegas book via booking.com/hotels.com/priceline/smartervegas of wat dan ook?
Zou je dan ook maar 2 personen aanmelden (stuk goedkoper) terwijl je met 4 in de kamer verblijft?
In het Aria afgelopen jaar had dat inderdaad wel gekund als ik er nu over nadenk. Maar we hebben toen geen tijd gehad voor het zwembad, dus ik weet niet of dat problemen had opgeleverd.
Ook voor het zwembad zijn geen 4 zwembad pasjes nodig ofzo?
Maar dat zelfde verhaal geldt dus eigenlijk ook als ik mijn kamer in Las Vegas book via booking.com/hotels.com/priceline/smartervegas of wat dan ook?
Zou je dan ook maar 2 personen aanmelden (stuk goedkoper) terwijl je met 4 in de kamer verblijft?
In het Aria afgelopen jaar had dat inderdaad wel gekund als ik er nu over nadenk. Maar we hebben toen geen tijd gehad voor het zwembad, dus ik weet niet of dat problemen had opgeleverd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is er eigenlijk ooit nog eens een dubbele XP ronde geweest? Ik zie dat tegenwoordig helemaal nooit meer namelijk.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Als je bv de 75$ steekhouse reward neemt, moet je dan 150$ besteden aan eten alleen of is dat 150$ drank inclusief die je minimaal moet besteden in het restaurant?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19791 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties