Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lang parkeren en slapen in Düsseldorf

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Lang parkeren en slapen in Düsseldorf

Bericht door Souraia »

Voor het eerst vliegen wij deze zomer vanuit Dusseldorf naar Amerika ipv Schiphol, wegens goedkopere ticketprijzen.
Nu wonen wij zelf op 200 kilometer van Dusseldorf en onze vlucht vertrekt om 10.45. Dus het plan is dan om de dag ervoor naar Dusseldorf te rijden en daar te overnachten.
Nu ben ik op zoek naar een hotel (bij het vliegveld) waar je je auto (tegen betaling) kan achterlaten en met een shuttle of taxi naar het vliegveld rijden.
Heeft iemand ooit gebruik gemaakt van zo een optie? ik heb zelf al op booking.com gekeken maar daar staan alleen hotels zonder optie om lang te parkeren.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Parken en slapen in Dusseldorf

Bericht door eddepet71 »

Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Parken en slapen in Dusseldorf

Bericht door Souraia »

geweldig deze had ik niet gevonden.

Alleen jammer dat ze niet kunnen boeken meer dan 23 dagen. Ik kan alleen telefonisch reserveren. Moet ik even iemand zoeken die Duits spreekt, want dat gaat mij helaas niet lukken :oops:
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Lang parkeren en slapen in Düsseldorf

Bericht door Souraia »

Na wat heen en weer te hebben gemaild is het gelukt. Voor 145 euro hebben wij een overnachting en 32 dagen parkeren bij het Novotel op Dusseldorf Airport.
butterfly
Amerika-expert

Bericht door butterfly »

Goede deal Sana! Wij betaalden vorig jaar voor alleen parkeren al 116 euro voor 30 dagen.
1 ste x USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door 1 ste x USA »

En welk novotel is dat juist , want hier ben ik ook wel in geïnteresseerd.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ja het is zeker een goede prijs. Prijs is inclusief overnachting, parkeren en transfer naar de luchthaven.

Het is Novotel Dusseldorf City West
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Mocht het met Novotel niet lukken: wij hebben een aantal malen gebruik gemaakt van het Mercure Hotel Duesseldorf-Ratingen (adres An der Pönt 50 in Ratingen).

Op hun website staat geen park-en-fly aanbieding meer tegenwoordig, maar als je contact opneemt dan bieden ze het wel aan, inclusief een taxi die je wegbrengt en weer ophaalt. Hotel ligt op ongeveer 15 minuten van de luchthaven. Kosten ongeveer 110 euro inclusief parkeren.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
jonkw
Amerika-ontdekker

Bericht door jonkw »

Hallo,

Ik ga deze zomer ook via Dusseldorf en kan bij van der Valk Dusseldorf (airport) een nachtje boeken voor ongeveer 95 euro incl. ontbijt, en 2 weken gratis Parkeren. per dag extra is dat 4 euro.

Dus ook een mooie tip

groet

Wout Jonker
Sweet Lake City Tours
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Ik ga deze zomer ook via Dusseldorf en kan bij van der Valk Dusseldorf (airport) een nachtje boeken voor ongeveer 95 euro incl. ontbijt, en 2 weken gratis Parkeren. per dag extra is dat 4 euro. Dus ook een mooie tip
Bij Vd Valk ken ik alleen het arrangement exclusief ontbijt. Waar heb je het arrangement inclusief gevonden als ik vragen mag?.
Nadeel bij Vd Valk vind ik alleen dat je zelf weer een taxi moet nemen (betalen) voor de luchthaven terug naar het hotel. Bij Mercure zit er geen ontbijt bij maar wel de terugrit.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Leuk de tips. Ik heb Mercure eergisteren een mail gestuurd, maar helaas nog geen reactie.
Zeker de taxirit vind ik interessant, want die zit bij Novotel er alleen maar op de heenweg erin.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Voor eind februari overnachting en 12 dagen parkeren bij Holiday Inn in Ratingen incl shuttle (heen en terug) voor 95 euro. Ben er blij mee.
1 ste x USA
Amerikafan

Wij vliegen om 13.20 u ,is het dan de moeite om ook een hotel te boeken of hebben we genoeg tijd om 's morgens naar de luchthaven te rijden en daar op parking P5 of zo te zetten. Is voor 32 dagen ,is misschien moeilijker om dan bij een hotel te parkeren.
Laura&Edwin
Amerikakenner

Bericht door Laura&Edwin »

Hangt ervan af hoever je van Dusseldorf af woont, maa als je je auto om 10 uur parkeert, ben je zeker op tijd voor je vlucht. Lijkt mij dus niet echt nodig om een hotelovernachting te pakken. Maar kan wel en is zeker ook relaxed. Parkeren daar is op zich geen probleem. Verschillende aanbieders voor parkeren naast de officiele parkeerplekken. Wel goed kijken naar de referenties. Er kunnen nl ook wel minder goede aanbieders tussen zitten.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
1 ste x USA
Amerikafan

Wonen op 180 km van Dusseldorf en allemaal snelweg ,dus kunnen daar zeker bijtijds zijn op een vlotte manier. Maar een overnachting daar kan zeker heel relax zijn ook.
Wendyfreely
Amerika-ontdekker

Bericht door Wendyfreely »

Wij overnachten bij holiday inn incl ontbijt en 22 dagen parkeren, gebracht en gehaald worden met een shuttle bus voor 117 euro! Best een goede deal.
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Wendyfreely schreef:Wij overnachten bij holiday inn incl ontbijt en 22 dagen parkeren, gebracht en gehaald worden met een shuttle bus voor 117 euro! Best een goede deal.
Hoe heb je dat ontbijt erbij gekregen ? Ik heb geboekt voor 'Park, stay & go 15 dagen' maar heb nergens gezien dat er ontbijt bij zit.
Wendyfreely
Amerika-ontdekker

Bericht door Wendyfreely »

Dat zat er automatisch bij! Heb ook nog gemaild naar ze omdat we heel vroeg moeten ontbijten maar dit kon al vanaf 04:00. Anders mail je ook even en vraag je naar de early birds breakfast!
DebbieTimmermans
Amerikafan
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door DebbieTimmermans »

Ik ben ook opzoek naar een hotel kortbij de luchthaven van Dusseldorf, maar wij hebben 2 kleine kinderen bij en als ik op hotels.com of booking.com kijk, krijg ik overal 2 kamers wat het eigenlijk vrij kostelijk maakt. Blijkbaar hebben ze daar niet veel kamers voor 4 pers., 2 volw en 2 kind. Heeft er iemand hier ervaring bij ?
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Hanz99
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Hanz99 »

Wij hebben in december gebruik gemaakt van het van der Valk Airporthotel. Prima en moderne maar wat zakelijke accomodatie. Netjes per taxi naar de vertrekhal van Düsseldorf Airport gebracht. Auto geparkeerd in hun overdekte parkeergarage. 14 dagen parkeren is inbegrepen in het park&fly arrangement. Daarna 4 euro per dag. Geen taxi op de terugreis. Moet je zelf regelen maar die staan er zat bij de uitgang van de aankomsthal, kost ongeveer 12 euro. Al met al voor ons vanuit Brabant met een vroege vertrektijd naar Florida: ideaal. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer