Ik geloof dat ik een tijdje ergens gelezen had dat ze geen double xp meer doen. Ze doen nu veel meer puzzels etc. Vroeger was er maar 1 puzzel per week ongeveer en nu volgen ze elkaar direct op. En zat er toen dus af en toe een double xp tussen.
Er waren veel mensen die alleen mar speelden tijdens double xp en denk dat ze het daarom afgeschaft hebben. Je krijgt dan ook veel sneller veel meer LP's en is het dus duurder voor MyVegas.
Als je met 4 man op een kamer verblijft zonder dit te melden, zul je daar de consequenties ook van moeten accepteren en dus ook maar twee pasjes voor zwembad. Maarja, ik ga echt niet naar een zwembad als ik in Vegas ben. En bij veel zwembaden zit alleen een deur die je met 1 pasje ook open kan maken en er met 100 man doorheen kan. Of even uitzoeken wat het extra kost om met 4 mensen op de kamer te zitten. Je zit natuurlijk ook met handoeken en douchegel en shampoo etc. Maar ook dat is allemaal extra te vragen.
De reward voor die kamer kun je alvast kopen, je moet hem binnen 90 dagen gebruiken om te boeken. Voor wanneer je die kamer boekt is niet van belang. Rewards veranderen vaak dus als je nu een mooie hebt gewoon aanschaffen en dan even wachten tot de juiste data online komen. Dat zal zeker wel binnen 90 dagen gebeuren. Indien je hem toch niet wilt kun je hem aanmelden voor refund.
Je kan altijd aangeven dat je liever twee Queen bedden wilt. Dit zullen ze bij het inchecken nog een keer vragen. Als je dan twee personen incheckt dan let er verder niemand op met hoeveel mensen je uiteindelijk op die kamer verblijft.
Hoe zit dat bij rewards van de buffetten? Hoe lang kan je die van te voren inwisselen/boeken?
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Deze hoef je niet te boeken. Enige wat je moet doen is hem aanschaffen en in Vegas bij de Mlife desk op je pasje laten zetten.
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 14 jan 2015, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden, gaarne op letten
Nog een vraagje ivm Sommige rewards: moet je ingecheckt zijn in een mgm hotel als in de voorwaarden staat dat je minstens 1 nacht moet blijven of kan je die rewards ook al gebruiken als je pas een paar dagen later in een mgm hotel verblijft? De show waar wij naartoe willen draait niet op de dagen dat wij in de mirage zitten. Maw kan je een buffet redeemen waarbij een mgm overnachting verplicht is, voor je effectief in een mgm hotel verblijft? Het lijkt me logisch dat dit niet kan, maar wou toch even informeren.
moflaa schreef:Deze hoef je niet te boeken. Enige wat je moet doen is hem aanschaffen en in Vegas bij de Mlife desk op je pasje laten zetten.
Maar dit is gewoon kiezen en mag ongelimiteerd blijven staan? Of hangt hier ook een 90 dagen limiet aan?
Buffetten moet je in Vegas laten activeren. En de rewards kun je dus 90 dagen vtv kopen met je punten. In Vegas ga je dan met je email / of redemption code naar de Mlife balie en daar zetten ze de buffetten op je pasje. Bij het buffet aangekomen geef je je pasje af en zij zien dat je gratis binnen mag.
Voor de shows / buffetten waarbij je in een mgm resort moet verblijven weet ik niet wat daar de precieze regels voor zijn, maar in de reward staat dat je een reserverings nummer moet kunnen laten zien op het moment dat je deze reward gaat redeemen. Er staat niks bij dat het diezelfde dag moet zijn. Dus denk dat het niet perse die dag hoeft te zijn. Anders zouden ze dat er wel bij moeten zeggen. En blijkt het achteraf niet zo te zijn mail je ze gewoon een klacht en waarschijnlijk krijg je dan alsnog je punten terug en wat extra xp's om te spelen. Ik heb in november ook iets meegemaakt waardoor ik een klacht gestuurd had en kreeg netjes mijn punten terug en 25k xp's.
Maar wij hoefden een keer alleen maar een deur pasje te laten zien en een andere keer een kamer nummer op te noemen. Of dit gecontroleerd wordt geen idee. Anders zou je indien je eerder in een mgm resort verbleven hebt dan je gebruik wil maken van de show je kamer deur pasje "vergeten" in te leveren.
Bij ons werd echt gecontroleerd of we op dat moment in het systeem stonden en aan de nachteneis voldeden, in 1 geval 3 nachten verplicht bij $50 freeplay. Staat inderdaad niet letterlijk dat het persé dezelfde moet zijn, maar zo werd het wel behandeld door de verschillende Mlife desk agents. Je kunt het proberen natuurlijk. Lukt het niet, dan krijg je na klagen waarschijnlijk wel je lp's terug, maar dan heb je op dat moment geen nieuwe reward.
Sassya schreef: Lukt het niet, dan krijg je na klagen waarschijnlijk wel je lp's terug, maar dan heb je op dat moment geen nieuwe reward.
Als je een smartphone of tablet bij hebt kun je daar ter plekke natuurlijk een nieuwe reward kopen. Je kan uiteraard ook in nederland al een extra reward kopen mocht die eerste niet lukken. Je mag van mgm er maar 3 redeemen, maar je kan er wel meer kopen.
@VinMor, nog meer vrienden, knap, zijn wij al vrienden in MyVegas? Wat is jouw fb account naam? Ik ben Berend Botje en mijn zonen thoom kleine en mats kleine, dus als ik je mag toevoegen.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
moon29 schreef:Bedankt voor de duidelijke uitleg!!
Ook voor het zwembad zijn geen 4 zwembad pasjes nodig ofzo?
Maar dat zelfde verhaal geldt dus eigenlijk ook als ik mijn kamer in Las Vegas book via booking.com/hotels.com/priceline/smartervegas of wat dan ook?
Zou je dan ook maar 2 personen aanmelden (stuk goedkoper) terwijl je met 4 in de kamer verblijft?
In het Aria afgelopen jaar had dat inderdaad wel gekund als ik er nu over nadenk. Maar we hebben toen geen tijd gehad voor het zwembad, dus ik weet niet of dat problemen had opgeleverd.
Ik heb afgelopen september geslapen in Monte Carlo met 2 verschillende rewards (dag + weekend), tijdens het bellen vroegen ze met hoeveel mensen we op de kamer zouden verblijven. Gewoon 4 gezegd, verder geen probleem.
Oh dat is goed te weten!
Bedankt voor de informatie. Hoe vond je het Monte Carlo? Ik heb nu via booking.com Mandalay bay geboekt, maar hoop die te vervangen door een boeking via myvegas.
Toch wel jammer dat, wanneer ik met mijn account(+450k LP's) en mijn vriendin(+268k LP's) speel, dat je ziet dat het account met de meeste punten ook gewoon veel minder snel gaat in de puzzel.
Ik begon op mijn account op bijna het einde van het eerste puzzelstuk, en op haar account helemaal opnieuw, en ik ben gewoon veel verder nu op die van haar dan op die van mij(2de puzzel op haar account al binnen, en bleef bij mij een half uur hangen op het laatste stukje en nu ook weer op het eerste stukje van de 2de puzzel, haha).
Ach het blijft gratis en leuk om te doen, maar viel me wel negatief op
Ach ja als je al 450K LP's hebt kun je al een heel eind mee komen in vegas
Laatst gewijzigd door Aricon op 15 jan 2015, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Het is niet nodig het direct bovenliggende bericht volledig te quoten --> quote verwijderd.
Ben ook van plan om er eigenlijk alleen buffeten van de nemen. We gaan een week, de passen zijn van maandag t/m donderdag inwisselbaar(dus dat zijn 4 dinnerbuffeten), en dan 2 ontbijtbuffeten mee te pakken.
Maar nu nog even spelen op beide Facebookaccounts, want 't zal vast ook van pas komen in bezoeken in de toekomst, plus die van mijn vriendin moet nog even wat hoger
Laatst gewijzigd door Aricon op 15 jan 2015, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote verwijderd.
butterfly schreef:Je mag max 3 awards kopen per account.
Kan ik dan iedere dag in LV een rewards kopen met mijn LP en dezelfde dag gebruiken ?
zo kan ik toch iedere dag aan de helft van de prijs eten of zie ik dit verkeerd ?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.