Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ESTA foutje

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
pevadijk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

ESTA foutje

Bericht door pevadijk »

Ik heb net de ESTA's aangevraagd en hoewel ze zijn goedgekeurd heb ik een foutje gemaakt ;-)
De gegevens van het hotel voor de eerste nacht heb ik ingevuld bij 'aanspreekpunt VS' en dat had bij 'adres waar u in de VS verblijft' moeten staan.
Ik zag het toen ik net controleerde welke gegevens ik nog kan wijzigen.........gewoon niets van aantrekken omdat hij is goedgekeurd?
mtl
Amerika-expert

Re: ESTA foutje

Bericht door mtl »

Volgens mij kan je dat gewoon wijzigen of is dat niet meer mogelijk met nieuwe esta's? Op mijn (oude) esta staat trouwens niks over aanspreekpunt VS.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

je ESTA is 2 jaar geldig, ook voor een volgende trip. Gegevens als hotel en vlucht kun je daarom altijd wijzigen .. ook als je bijv een mooiere aanbieding vindt en het vorige hotel annuleert ....

ik zou de juiste gegevens even invullen.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
pevadijk
Amerika-ontdekker

Bericht door pevadijk »

Met het huidige ESTA formulier kun je achteraf alleen emailadres +adresgegevens in de VS wijzigen EN er wordt niet gevraagd naar vluchten of aankomstdata.
Ik heb voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd naar de "US Customs and Border Patrol"..........en anders doe ik de aanvraag maar opnieuw, wel een beetje zonde van die $42 :|
Dirk Nowitzki
Amerika-newbie

Bericht door Dirk Nowitzki »

42 euro voor een Esta? Dan bent u sowieso geflest, een esta aanvraag kost maar 14 euro!
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Misschien drie ESTA's - voor een gezinsvakantie ?
pevadijk
Amerika-ontdekker

Bericht door pevadijk »

Uhh, is inderdaad een gezinsvakantie, dus 3x $14 :P
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer