Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door RNA »

Ik ben lid van miles & more van Lufthansa, waar kan ik dan het beste boeken? Via Lufthansa of United (vlucht wordt uitgevoerd door United), ik weet dat ik bij Lufthansa 25% vd miles krijg.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

hanneke92 schreef:
heidem schreef:De keus bij AMS-SFO rechtstreeks is vrij beperkt omdat alleen KLM rechtstreeks naar SFO vliegt vanaf AMS. Via skyscanner vind ik nu € 793 p.p. bij Tripair.nl
Wij willen echt rechtstreeks vliegen.
Dan zul je denk ik dus geen mooie deal pakken, wat voor constructies je ook bedenkt. Ik denk dan niet dat het veel lager gaat worden. Ook loop je het risico dat bij lang wachten het vliegtuig op een gegeven moment volgeboekt is.
Travelkitty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Travelkitty »

A&A schreef:Wij willen in augustus een rondje Oregon/Idaho gaan doen. Bij voorkeur rond 8 augustus heen en rond 1 september terug; mag evt ook een week later. Brussel is voor ons het dichtste bij maar is duurder dan Schiphol (en Düsseldorf). Tot nu toe hebben we weinig onder de € 1000,- kunnen vinden maar zo nu en dan komt deze voorbij op Vliegtarieven.nl:

za 08-08-2015 Amsterdam (AMS) - Portland (PDX)
Vertrek Aankomst Overstappen Reisduur Vluchtnr
za 10:55 uur za 18:09 uur 1x Overstap (Chigago o hare) 16u 14m UA908
di 01-09-2015 Portland (PDX) - Amsterdam (AMS)
di 15:45 uur wo 16:20 uur 2x Overstap (Vancouver en Munchen) 15u 35m AC9432

Redelijke tijden en met € 876,- misschien een redelijke prijs? Twee keer overstappen is niet zo maar de totale tijd valt mee. Heen is United en terug Air Canada.

Iemand een idee of dit een goede prijs is voor augustus? Seattle zou ook nog kunnen maar daar zijn we een paar jaar geleden geweest en we willen nu vooral Oregon zien.
Ik weet niet hoe flexibel je wil en kan zijn? Het is best wel een ander ticket maar voor deze data kan je voor 490,- een ticket Luxemburg naar New York en terug vanuit Seattle naar Luxemburg. Of een retour Luxemburg-Seattle voor 610,-
Het is met British Airways of American Airlines.
Scheelt toch echt een hele berg geld en die laatste komt toch we aardig overeen (Zo ver liggen Portland en Seattle niet van elkaar ;)
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Luxemburg of Brussel – New York – Washington/Philadelphia – Duitsland EUR 245.
Voorbeeld http://www.travelox.de/go/flugladen-lux-nyc-was-dus

Edit: linkje naar screenshot
Afbeelding
Laatst gewijzigd door harryh op 17 jan 2015, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Zo, da's een vette prijs :thumbup:
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ongelofelijk! Enkel voor maart?
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

T/m juni, zag dat het in de NL meivakantie ietsjes duurder was.
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door A&A »

Travelkitty schreef:
A&A schreef:Wij willen in augustus een rondje Oregon/Idaho gaan doen. Bij voorkeur rond 8 augustus heen en rond 1 september terug; mag evt ook een week later. Brussel is voor ons het dichtste bij maar is duurder dan Schiphol (en Düsseldorf). Tot nu toe hebben we weinig onder de € 1000,- kunnen vinden maar zo nu en dan komt deze voorbij op Vliegtarieven.nl:

za 08-08-2015 Amsterdam (AMS) - Portland (PDX)
za 10:55 uur za 18:09 uur 1x Overstap (Chigago o hare) 16u 14m UA908
di 01-09-2015 Portland (PDX) - Amsterdam (AMS)
di 15:45 uur wo 16:20 uur 2x Overstap (Vancouver en Munchen) 15u 35m AC9432

Redelijke tijden en met € 876,- misschien een redelijke prijs? Twee keer overstappen is niet zo maar de totale tijd valt mee. Heen is United en terug Air Canada.

Iemand een idee of dit een goede prijs is voor augustus? Seattle zou ook nog kunnen maar daar zijn we een paar jaar geleden geweest en we willen nu vooral Oregon zien.
Ik weet niet hoe flexibel je wil en kan zijn? Het is best wel een ander ticket maar voor deze data kan je voor 490,- een ticket Luxemburg naar New York en terug vanuit Seattle naar Luxemburg. Of een retour Luxemburg-Seattle voor 610,-
Het is met British Airways of American Airlines.
Scheelt toch echt een hele berg geld en die laatste komt toch we aardig overeen (Zo ver liggen Portland en Seattle niet van elkaar ;)
We hadden de Luxemburg optie wel gezien maar wonen daar meer dan 3 uur rijden vandaan. Als je dan ziet dat de reis er heen daarnaast nog meer dan 48 uur duurt (plus meer dan 3 uur rijden en minimaal nog 2 uur vooraf aanwezig) is dat voor ons te gek. Drie dagen onderweg zijn om in Seattle te komen: dan heb je ook nog twee dagen nodig om bij te komen van de reis :shock:
Evengoed bedankt voor het meedenken!
Travelkitty
Amerikafan

Bericht door Travelkitty »

Je hebt ook andere opties.
http://www.budgetair.nl/checkout/flight ... agesize=10" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je dan een stukje naar beneden scrollt heb je er 1 met een heenreis van 20 uur en terug 16 uur.
Of een paar dagen later: http://www.budgetair.nl/checkout/flight ... agesize=10" onclick="window.open(this.href);return false;

Met een heenreis van 18,5 en terug van 15,5 hr. Dit is reout naar Seattle. Twee maal een overstap op de heenweg en maar 1 op de terugreis. Dit lijkt qua uren wel op de reis die je zelf noemt alleen scheelt het 270,- per persoon. (Ik zou het zelf wel weten haha) Al zou het ook nog kunnen dat de prijzen nog gaan zakken voor vertrek vanaf Brussel/Amsterdam/Dusseldorf
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Komende weken goedkoop naar Miami:

Amsterdam – Miami – 322€
Brussel – Miami – 326€
Data: Februari – Maart Bvb: 11/02 – 18/02, 11/03 – 18/03

Ik heb zelf net verschillende data met momondo bekeken en genoemde prijzen zijn inderdaad boekbaar.
Overstap in madrid. Airline heb ik geen ervaring mee.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Whah, ik heb spontaan geboekt. 2 tickets naar Miami op 31 jan. voor totaal 656 euro! Bedankt eddepet!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

RNA schreef:Ik ben lid van miles & more van Lufthansa, waar kan ik dan het beste boeken? Via Lufthansa of United (vlucht wordt uitgevoerd door United), ik weet dat ik bij Lufthansa 25% vd miles krijg.

Iemand die mij kan adviseren? Ga denk ik toch maar boeken... twijfel alleen of ik via United of via Lufthansa boek ivm de mijlen.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

RNA schreef:
RNA schreef:Ik ben lid van miles & more van Lufthansa, waar kan ik dan het beste boeken? Via Lufthansa of United (vlucht wordt uitgevoerd door United), ik weet dat ik bij Lufthansa 25% vd miles krijg.

Iemand die mij kan adviseren? Ga denk ik toch maar boeken... twijfel alleen of ik via United of via Lufthansa boek ivm de mijlen.
Maakt geen verschil qua miles, ook als je boekt bij United krijg je die, https://www.miles-and-more.com/online/m ... 98069&l=en
Audrey
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Audrey »

We hebben zonet tickets geboekt voor 573 euro via WTC:

vr 14-08-2015 20u40: Luxemburg - Londen (Heathrow)
za 15-08-2015 07u45: Londen (Heathrow) - Chicago
za 15-08-2015 12u10: Chicago - Los Angeles

vr 11-09-2015 16u25: Las Vegas - Dallas
vr 11-09-2015 22u15: Dallas - Londen (Heathrow)
za 12-09-2015 17u35: Londen (Heathrow) - Luxemburg

We hebben dus een overstaptijd van 10,5u in Londen. Mogen we die tijd doorbrengen in Londen zelf (bv hotel)?
Heeft iemand al ervaring met het doorlabelen van de koffers? Kunnen we bij het inchecken vragen om deze toch af te halen in Londen en daarna terug in te checken? Of is dit te omslachtig?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Je mag in Londen van de luchthaven af. Ik raad je wel aan een hotel bij de luchthaven te nemen gezien de late aankomst en het vroege vertrek. Volgens mij wordt de bagage op de heenreis niet doorgelabeld in Londen. Misschien dat je dit even kan navragen bij WTC of de airline.
Edwin1
Amerika-ontdekker

Bericht door Edwin1 »

hallo

ik ben op zoek naar tickets voor Atlanta heen 20 Dec terug 6jan maar kan alleen bij tix wat vinden
als ik rev lees kan ik beter nog effe doorzoeken
wanneer zullen de tickets beschikbaar zijn
graag hoor ik van u

mvg Edwin1
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Veels te vroeg om te boeken. Tijd zat nog. Er zullen vast wel leuke deals komen. Kalm blijven en niet stressen.
Audrey
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Audrey »

mtl schreef:Je mag in Londen van de luchthaven af. Ik raad je wel aan een hotel bij de luchthaven te nemen gezien de late aankomst en het vroege vertrek. Volgens mij wordt de bagage op de heenreis niet doorgelabeld in Londen. Misschien dat je dit even kan navragen bij WTC of de airline.
We hebben een hotel geboekt bij de luchthaven, met gratis shuttle naar de terminals.
Ik zal eens informeren bij AA, bedankt! :)
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

eddepet71 schreef:Komende weken goedkoop naar Miami:

Amsterdam – Miami – 322€
Brussel – Miami – 326€
Data: Februari – Maart Bvb: 11/02 – 18/02, 11/03 – 18/03

Ik heb zelf net verschillende data met momondo bekeken en genoemde prijzen zijn inderdaad boekbaar.
Overstap in madrid. Airline heb ik geen ervaring mee.
Iberia?
Afbeelding
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

mtl schreef:Je mag in Londen van de luchthaven af. Ik raad je wel aan een hotel bij de luchthaven te nemen gezien de late aankomst en het vroege vertrek. Volgens mij wordt de bagage op de heenreis niet doorgelabeld in Londen. Misschien dat je dit even kan navragen bij WTC of de airline.
Volgens mij wordt het wel doorgelabeld naar LAX, maar moet je het het in Chicago zelf van de band halen en opnieuw inchecken.
Waarom denk je dat het op de heenreis niet doorgelabeld zou worden? Ivm de lange overstaptijd?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer