Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis sabrinabuisset: LA-LA
Re: Reis sabrinabuisset: LA-LA
Yosemite kan je overnachten in Curry Village ( tenten of cabins) .Voor GC kan je proberen in park zelf of in Tusoyan ( 15 min rijden). Al de rest is toch verder weg .
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ja bijna alle hotels liggen er een eindje vandaan ja!
Dankje ik kijk die even na of ze nog vrij zijn.
Dankje ik kijk die even na of ze nog vrij zijn.

2012 Mexico
2013 new york en Thailand
2014 rondreis door Florida
2015 rondreis door west Amerika
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie voor Yosemite: http://www.yosemitepark.com" onclick="window.open(this.href);return false;. En voor de Grand Canyon http://www.grandcanyonlodges.com" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.visitgrandcanyon.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Marianne
Marianne
Bedankt! Ik was alleen alweer terug van mn reisje! Had een helicoptertour vanuit Las Vegas naar de west rim gedaan 

-
- Amerika-ontdekker
Nou mede door jullie tips zijn we nu al een heel eindje
jippieeeee!!!
We krijgen er nu ook steeds meer zin in en zijn al stiekem aan het aftellen haha.
Vele hotels hebben we al geboekt.
Alleen voor de overnachtingen in san francisco hebben we nog geen hotel... heeft iemand nog tips?
In sf zelf of net erbuiten wat is het beste? Kun je daar echt alles met het open baarvervoer doen??
En weet iemand toevallig dit?
Wanneer we nu op google maps kijken is tioga road(bij yosemite) nog afgesloten hij herberekend dan de route om en dit is 11 uur rijden.
vanaf april is deze weg wel open dus wij kunnen er in september op rijden. Hoelang is het dan rijden? dit kunnen we nu niet nakijken in google maps.

We krijgen er nu ook steeds meer zin in en zijn al stiekem aan het aftellen haha.
Vele hotels hebben we al geboekt.
Alleen voor de overnachtingen in san francisco hebben we nog geen hotel... heeft iemand nog tips?
In sf zelf of net erbuiten wat is het beste? Kun je daar echt alles met het open baarvervoer doen??
En weet iemand toevallig dit?
Wanneer we nu op google maps kijken is tioga road(bij yosemite) nog afgesloten hij herberekend dan de route om en dit is 11 uur rijden.
vanaf april is deze weg wel open dus wij kunnen er in september op rijden. Hoelang is het dan rijden? dit kunnen we nu niet nakijken in google maps.
2012 Mexico
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
De Tioga Pass opent meestal terug ergens tussen half mei en half juni.
Normaal gezien is het geen probleem om deze weg te rijden in september.
De rit is iets van 3u, je kan nu bv MapQuest gebruiken.
http://mapq.st/1CtCdML
Ik zou op deze dag wel een stop doen bij Mono Lake (South Tufa, kost je een half uurtje).
Je zou ook nog Bodie kunnen toevoegen maar dat kost je 3u extra.
Groetjes,
Ingrid
Normaal gezien is het geen probleem om deze weg te rijden in september.
De rit is iets van 3u, je kan nu bv MapQuest gebruiken.
http://mapq.st/1CtCdML
Ik zou op deze dag wel een stop doen bij Mono Lake (South Tufa, kost je een half uurtje).
Je zou ook nog Bodie kunnen toevoegen maar dat kost je 3u extra.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Tioga road is ongeveer 2 uur rijden tussen Lee Vining en de vallei. In de praktijk zul je er langer over doen. Je kunt prachtig wandelen daar. Stop bijvoorbeeld bij het Tulumne Visitor Center en loop een deel van de trail naar Glen Aulin, bijvoorbeeld tot aan Soda Springs. Iets verderop kun je picknicken bij Tenaya Lake, je kunt hier omheenlopen (wel een stuk via de weg). Bij Olmsted Point heb je een mooi uitzicht, onder andere op Half Dome en op Tenaya Lake.
Ik begrijp niet hoe je bij een opening van april komt en die 11 uur zie ik ook niet. Van waar naar waar is dat? Overnacht je in Bishop?
Wij hebben in SF altijd alles lopend of met het openbaar vervoer gedaan. Het is natuurlijk wel afhankelijk van wat je gaat doen.
Marianne
Ik begrijp niet hoe je bij een opening van april komt en die 11 uur zie ik ook niet. Van waar naar waar is dat? Overnacht je in Bishop?
Wij hebben in SF altijd alles lopend of met het openbaar vervoer gedaan. Het is natuurlijk wel afhankelijk van wat je gaat doen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de reacties!
Ja, we overnachten in Bishop (hotel is al geboekt kun je toch altijd gratis annuleren mocht het nodig zijn).
Google maps gaf dat aan we hadden het meerdere malen ingetypt maar hij bleef een hele omweg aangeven... misschien omdat we toen nog vanaf las vegas naar Yosemite wilde rijden ipv wat we nu doen vanaf Bishop naar Yosemite.
En ik dacht dat komt misschien omdat het nu is afgesloten dat google maps automatisch de route herberekend.
Super de tips waar we moeten stoppen! Heb ze meteen opgeschreven! Top!
Ja, we overnachten in Bishop (hotel is al geboekt kun je toch altijd gratis annuleren mocht het nodig zijn).
Google maps gaf dat aan we hadden het meerdere malen ingetypt maar hij bleef een hele omweg aangeven... misschien omdat we toen nog vanaf las vegas naar Yosemite wilde rijden ipv wat we nu doen vanaf Bishop naar Yosemite.
En ik dacht dat komt misschien omdat het nu is afgesloten dat google maps automatisch de route herberekend.
Super de tips waar we moeten stoppen! Heb ze meteen opgeschreven! Top!

2012 Mexico
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht