Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
App met campings, walmart enz
App met campings, walmart enz
Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) app die campings en overnachtingsmogelijkheden bieden voor campers, en waar ook walmarts enz op staan. Nou had ik er een gevonden, maar deze heeft een internetverbinding nodig (helaas), word lastig als we onderweg zijn.
Dus mijn vraag, wie heeft er een app met daarop campings, walmart enz die ook zonder internet werkt?
Dus mijn vraag, wie heeft er een app met daarop campings, walmart enz die ook zonder internet werkt?
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: App met campings, walmart enz
allstays werkt ook ofline. Je ziet dan de campings, de afstand en de Wallmarts staan er ook op. Is wel betaald. De reviews etc heb je natuurlijk wel internet voor nodig. Maar niet om de campings op de route te zien liggen. Wij gebruiken deze app ook voor het zoeken van campings langs de route.
Wij gebruikte op onze vacanties onze garmin met kaarten van de VS daarmee konden we elke walmart en benzine stations en ook restaurants end probleemloos vinden, ideaal gewoon 

Wij gebruiken ook de app Allstays.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 7275 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa