Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Happy Tours ervaringen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
katleens
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Happy Tours ervaringen

Bericht door katleens »

Hallo,
We zijn op zoek naar een huurwagen voor Anchorage deze zomer.
De goedkoopste aanbieder is Happy Tours. De prijs die zij bieden is bijna de helft van de grote maatschappijen en uiteindelijk werken zij ook via die maatschappijen.

Heeft iemand ervaring met Happy Tours?
katleens
Amerika-ontdekker

Re: Happy Tours ervaringen

Bericht door katleens »

niemand info hierover?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het zegt mij niets. Gebruik eens de zoekfunctie op het forum (zie rechtsboven), dan vind je wel iets. Je kunt via de googlezoekfunctie zoeken of de zoekfunctie daarboven.

Marianne
katleens
Amerika-ontdekker

Bericht door katleens »

dat heb ik al gedaan, maar ik vind niet veel.
Intussen hebben we een reserveringsnummer van Alamo gekregen en het lijkt dus wel in orde te zijn. We betalen nu 1/3 van de prijs die we bij Alamo zelf zouden betalen.

Het prijsverschil is enorm, vandaar toch nog even mijn vraag naar mensen op het forum met ervaringen hiermee...
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Ik heb juist even gekeken naar Happy Tours. Inderdaad erg voordelig.

Op het Alaska Forum van Tripadvisor vond ik dit topic http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g2 ... l#48609677
Ook in het California Forum bestaat er een topic http://www.tripadvisor.ca/ShowTopic-g28 ... ornia.html
De reacties zijn wel vaag af en toe.

Ik heb een auto bij Avis geboekt voor volgende zomer (ook Anchorage)
Voorlopig ga ik die reservatie houden tot hier misschien positievere ervaringen komen.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
katleens
Amerika-ontdekker

Bericht door katleens »

Hallo,

Sinds zondag zijn we weer terug uit Alaska en het was in 1 woord:
FANTASTISCH!!!!

Toch even laten weten dat onze ervaring met Happy Tours heel positief was.

We kregen de auto die we gereserveerd hadden en er werd niet gevraagd voor een upgrade of voor extra verzekeringen.
Voor 1/3 van de prijs die we normaal bij Alamo zouden betaald hebben, reden we met een fonkelnieuwe (200 mijl op de kilometerteller) Nissan Altima rond.

We zullen bij een volgende trip naar Noord-Amerika zeker opnieuw kijken of de auto via Happy Tours kan!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer