Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis diver99: rondje SF-LV-LA-San Diego
Reis diver99: rondje SF-LV-LA-San Diego
Ook wij hebben het plan opgevat om weer eens naar de States te gaan en wel voor 30 dagen in juli en augustus. Ik heb een schema gemaakt maar weet niet of dit allemaal haalbaar is dus tips zijn welkom.
Er zitten een paar lange dagen in de auto bij dat weet ik maar ik denk dat als we onderstaand schema willen doen dit niet anders kan. We doen zo veel mogelijk de natuurparken aan maar zijn niet van plan om de hele dag te gaan wandelen
1 Luxemburg naar Baltimore
2 Baltimore naar Washington
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite- Las Vegas( Via de Tioga Pass en Death Valley)
11 Las Vegas
12 Las Vegas
13 Las Vegas- Grand Canyon( via de dam)
14 Grand Canyon-Page( inclusief horse shoe bend)
15 Page-Monument Valley
16 Monument Valley-Moab
17 Moab( Arches)
18 Moab
19 Moab-Bryce
20 Bryce
21 Bryce-Anaheim
22 Anaheim
23 Anaheim
24 Anaheim-LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
Er zitten een paar lange dagen in de auto bij dat weet ik maar ik denk dat als we onderstaand schema willen doen dit niet anders kan. We doen zo veel mogelijk de natuurparken aan maar zijn niet van plan om de hele dag te gaan wandelen
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite- Las Vegas( Via de Tioga Pass en Death Valley)
11 Las Vegas
12 Las Vegas
13 Las Vegas- Grand Canyon( via de dam)
14 Grand Canyon-Page( inclusief horse shoe bend)
15 Page-Monument Valley
16 Monument Valley-Moab
17 Moab( Arches)
18 Moab
19 Moab-Bryce
20 Bryce
21 Bryce-Anaheim
22 Anaheim
23 Anaheim
24 Anaheim-LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
Laatst gewijzigd door diver99 op 18 jan 2015, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: rondje SF-LV-LA-San Diego
Wat leuk dat je gaat! Ik heb een kleine aanpassing gemaakt.
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite
11 Yosemite - Death Valley
12 Death Valley - Zion
13 Zion
14 Zion - Bryce
15 Bryce - Page
16 Page - Monument Valley
17 Monument Valley - Grand Canyon
18 Grand Canyon - Las Vegas
19 Las vegas
20 Las vegas
21 Las vegas-Anaheim
22 Anaheim
23 Anaheim
24 Anaheim-LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
Er zitten een paar dingen tussen die echt niet haalbaar zijn helaas. Yosemite had je geen tijd voor en je kan niet van Yosemite naar Las vegas rijden. Van Bryce naar Anaheim is ook niet mogelijk op 1 dag. Daarnaast miste ik Zion. Wat wil je zo lang in Anaheim doen? Je zou 1 dag daarvan bij Yosemite of San diego kunnen plaatsen, daar kan je best wat meer tijd gebruiken. Ik heb Moab eruit gehaald omdat het te ver uit de route lag.
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite
12 Death Valley - Zion
13 Zion
14 Zion - Bryce
15 Bryce - Page
16 Page - Monument Valley
17 Monument Valley - Grand Canyon
18 Grand Canyon - Las Vegas
19 Las vegas
20 Las vegas
21 Las vegas-Anaheim
22 Anaheim
23 Anaheim
24 Anaheim-LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
Er zitten een paar dingen tussen die echt niet haalbaar zijn helaas. Yosemite had je geen tijd voor en je kan niet van Yosemite naar Las vegas rijden. Van Bryce naar Anaheim is ook niet mogelijk op 1 dag. Daarnaast miste ik Zion. Wat wil je zo lang in Anaheim doen? Je zou 1 dag daarvan bij Yosemite of San diego kunnen plaatsen, daar kan je best wat meer tijd gebruiken. Ik heb Moab eruit gehaald omdat het te ver uit de route lag.
Bedankt EEAMuller voor de info. Was vergeten te vertellen dat we het in juli en augustus willen gaan doen en dan is de pass wel open en moet het volgens mij haalbaar zijn om van Yosemite naar Las Vegas te rijden. Zion had ik ook bekeken maar dat trekt ons niet zo dus daarom had ik deze niet meegenomen. Ga liever naar Moab ook al is dit een eind uit de route. Ik kan eventueel een dag Anaheim er af halen omdat de kids ook naar Disney toe willen
Je mist alles van de tioga pass als je dit in 1 dag wilt proberen te doen. Het is beter een overnachting in Death valley te nemen. Je hebt daar een prachtige sterrenhemel snachts die echt de moeite waard is!
Je kan Zion eruit halen en 1 nacht Anaheim en die gebruiken voor Moab, maar daar heb ik geen ervaring mee.
+ Tioga pass is een bergweg, je rijd dus niet zo hard daar en daarom kost deze veel tijd. Ook in Death Valley kan je niet vol gas doorjagen.
Je kan Zion eruit halen en 1 nacht Anaheim en die gebruiken voor Moab, maar daar heb ik geen ervaring mee.
+ Tioga pass is een bergweg, je rijd dus niet zo hard daar en daarom kost deze veel tijd. Ook in Death Valley kan je niet vol gas doorjagen.
Ok dat wist ik niet, bedankt voor de tips!
Heb het schema wat aangepast:
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite
12 Death Valley - Flaggstaff
13 Flaggstaff-Grand Canyon- Page
14 Page - Monument Valley
15 Monument Valley-Moab
16 Moab
17 Moab
18 Moab - Zion
19 Zion - Las Vegas
20 Las vegas
21 Las vegas
22 Las vegas-Anaheim
23 Anaheim
24 Anaheim-LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
Heb het schema wat aangepast:
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite
12 Death Valley - Flaggstaff
13 Flaggstaff-Grand Canyon- Page
14 Page - Monument Valley
15 Monument Valley-Moab
16 Moab
17 Moab
18 Moab - Zion
19 Zion - Las Vegas
20 Las vegas
21 Las vegas
22 Las vegas-Anaheim
23 Anaheim
24 Anaheim-LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
Laatst gewijzigd door diver99 op 18 jan 2015, 21:53, 2 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook al is de Tioga Pass open, dan nog is het toch beel te ver om in 1 dag van Yosemite naar Las vegas te rijden? Wil je niets van Yosemite zien? En geen Death Valley? Wij doen altijd twee tussenstops, maar 1 is toch echt wel het minimum.
En van Bryce naar Aaheim kan misschien wel maar het is toch heel jammer om al het moois onderweg over te slaan?
Je reist met kinderen? En hoe oud zijn die? Ik denk dat de meeste kinderen ZIon leuker vinden dan Bryce. Je kunt er erg leuk wandelen, bijvoorbeeld in de Narrows. Ook Yosemite is erg leuk voor kinderen.
Kijk eens naar onze reisverslagen, vanaf 2002 gingen de kinderen mee.
Marianne
En van Bryce naar Aaheim kan misschien wel maar het is toch heel jammer om al het moois onderweg over te slaan?
Je reist met kinderen? En hoe oud zijn die? Ik denk dat de meeste kinderen ZIon leuker vinden dan Bryce. Je kunt er erg leuk wandelen, bijvoorbeeld in de Narrows. Ook Yosemite is erg leuk voor kinderen.
Kijk eens naar onze reisverslagen, vanaf 2002 gingen de kinderen mee.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 18 jan 2015, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Route is al beter zo, als je maar 1 nacht of bryce of zion wilt doen dan zou ik wel Bryce doen en Zion voor een andere keer bewaren.
Voor de grand canyon moet je alleen echt niet in Flagstaff wezen, gewoon grand canyon village of tusayan.
Voor de grand canyon moet je alleen echt niet in Flagstaff wezen, gewoon grand canyon village of tusayan.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou ook niet in 1 dag van Yosemite (ook afhankelijk waar je in Yosemite overnacht) naar Death Valley rijden. Je hebt dan geen tijd voor Bodie of Mono Lake of de Alabama hills bij Lone Pine. Als je vanuit Yosemite in 2 dagen in Vegas wilt komen kun je beter overnachten rond Lone Pine en de dag erop Death Valley binnenrijden en op het eind vd dag in Las Vegas aankomen.
Puur alleen de snelste route vanaf Lee Vining is overigens vanaf Bishop boven Death Valley langs. Dat is een rit van een uur of 5.5 zonder stops. Reken via death valley puur alleen voor de rit al op een uur langer (en dan heb je in het NP nog niets bekeken)
Dan nog een andere vraag, wat ga je in Flagstaff doen? Dat is niet logisch tov de rit naar de grand canyon iig.
Puur alleen de snelste route vanaf Lee Vining is overigens vanaf Bishop boven Death Valley langs. Dat is een rit van een uur of 5.5 zonder stops. Reken via death valley puur alleen voor de rit al op een uur langer (en dan heb je in het NP nog niets bekeken)
Dan nog een andere vraag, wat ga je in Flagstaff doen? Dat is niet logisch tov de rit naar de grand canyon iig.
Ben ik het niet helemaal mee eens, vanuit Stovepipe wells ben ik van de zomer in 1x naar Yosemite gereden. Wij zijn onderweg gestopt bij monolake en hebben meerdere stops gemaakt aan de tioga pass, zelfs nog even gezwommen. Aan het eind van de dag ook nog tunnel view kunnen bekijken. Wanneer je geen hele lang wandelingen zou maken is het wel te doen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar je hebt geen Bodie beozcht. Of de Alabama Hills. Of het Bristlecone Pines Forest. En langs de Tioga Road kun je ook wel uren doorbrengen. Het is maar net wat je allemaal wilt doen, maar met 1 stop tussen LV en Yosemite heb je met een overnachting in Lone Pine of Bishop een betere verdeling.
MArianne
MArianne
Ik heb de diverse tips meegenomen in de aangepaste planning. Ik had Flaggstaff meegenomen in mijn planning als doorreis.
Hierbij de iets aangepaste planning:
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite
11 Yosemite – lone pine
12 lone pine -Death Valley – Las Vegas
13 Las Vegas-Grand Canyon- Page
14 Page - Antelope canyon-Monument Valley
15 Monument Valley-Moab
16 Moab
17 Moab
18 Moab - Zion
19 Zion - Las Vegas
20 Las vegas
21 Las vegas
22 Las vegas-Anaheim
23 Anaheim
24 Anaheim-LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
Hierbij de iets aangepaste planning:
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite
11 Yosemite – lone pine
12 lone pine -Death Valley – Las Vegas
13 Las Vegas-Grand Canyon- Page
14 Page - Antelope canyon-Monument Valley
15 Monument Valley-Moab
16 Moab
17 Moab
18 Moab - Zion
19 Zion - Las Vegas
20 Las vegas
21 Las vegas
22 Las vegas-Anaheim
23 Anaheim
24 Anaheim-LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat ziet er al beter uit. Kijk eens of het niet handiger is om vanaf Death Valley naar Zion te rijden, dan richting Moab, en dan van de GC naar LA. Las Vegas kan tussen DV en Zion of tussen de GC en LA.
Ik zou zeker een overnachting bij de GC plannen, het is niet te doen om dat onderweg van LV naar Page te bezoeken.
Het blijft (te) veel, is Moab echt een must?
Marianne
Ik zou zeker een overnachting bij de GC plannen, het is niet te doen om dat onderweg van LV naar Page te bezoeken.
Het blijft (te) veel, is Moab echt een must?
Marianne
Re: Reis diver99: rondje SF-LV-LA-San Diego
Ik heb het een en ander aangepast. Zion is voor ons geen must maar Moab wil ik toch wel zien dus die blijft erin. Ook is het geen bezwaar om een aantal dagen wat meer kilometers te maken, krijgen de benen ook wat rust. Ook zijn we niet van plan om op iedere trail die we passeren te gaan wandelen. LA en Anaheim gecombineerd en moeten dit nog wat verder uitdiepen waar we heen willen, in ieder geval een dagje disney en ook naar het strand voor wat rust. Van deze periode LA kan ik altijd nog een dag afhalen om iets in het schema aan te passen.
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite
11 Yosemite – furnace creek
12 furnace creek – Zion( alleen overnachten)
13 Zion-Moab
14 Moab (Arches)
15 Moab( Canyonland)
16 Moab-Monument valley Page
17 Page-Antelope Canyon-Horseshoe bend-GC
18 GC - Las Vegas
19 Las vegas
20 Las Vegas
21 Las vegas-LA
22 LA
23 LA
24 LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
3 Washington
4 Washington
5 Washington
6 WAS - SF
7 SF
8 SF( Alcatraz)
9 SF - Yosemite
10 Yosemite
11 Yosemite – furnace creek
12 furnace creek – Zion( alleen overnachten)
13 Zion-Moab
14 Moab (Arches)
15 Moab( Canyonland)
16 Moab-Monument valley Page
17 Page-Antelope Canyon-Horseshoe bend-GC
18 GC - Las Vegas
19 Las vegas
20 Las Vegas
21 Las vegas-LA
22 LA
23 LA
24 LA
25 LA
26 LA - SD
27 SD
28 SD-Baltimore
29 Baltimore
30 Luxemburg
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dag 11, 12 en 13 zijn allemaal lange rijdagen waarbij je ook nog eens door prachtige gebieden rijdt waar je nu geen tijd voor hebt. Ik begrijp niet zo goed wat de zin daarvan is.
Waarom zoveel tijd in LA?
Marianne
Waarom zoveel tijd in LA?
Marianne
Beste Marianne,
Ik weet dat er een paar lange dagen inzitten maar dat kan helaas niet anders. Zoals ik al geschreven had kan er best een dag in LA af. Ik vind dagen van 5 a 6 uur rijden niet lang. Er zijn in die omgeving zoveel natuurparken dat we ze toch niet allemaal kunnen bekijken en verder moet ik toch ook nog rekening houden met de rest van de familie die na een aantal dagen hiken in the middle of nowhere weer even terug willen naar de bewoonde wererld. Als ik van de bezochte parken een aantal hoogtepunten kan zien/bekijken ben ik al dik tevreden. Dagenlang rondwandelen in hetzelfde hoeft van ons nou ook weer niet. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.
Ik weet dat er een paar lange dagen inzitten maar dat kan helaas niet anders. Zoals ik al geschreven had kan er best een dag in LA af. Ik vind dagen van 5 a 6 uur rijden niet lang. Er zijn in die omgeving zoveel natuurparken dat we ze toch niet allemaal kunnen bekijken en verder moet ik toch ook nog rekening houden met de rest van de familie die na een aantal dagen hiken in the middle of nowhere weer even terug willen naar de bewoonde wererld. Als ik van de bezochte parken een aantal hoogtepunten kan zien/bekijken ben ik al dik tevreden. Dagenlang rondwandelen in hetzelfde hoeft van ons nou ook weer niet. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zion - Moab, pak je dan de snelweg of de scenic route?
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar die 3 dagen zijn wel erg lange ritten en dus erg lange zitten, waarin je onderweg weinig tijd heb om al het moois te aanschouwen hoor. Als je het echt persé wilt doen, dan zou ik vanaf Lee Vining de snelste weg naar Moab nemen, want de parken ertussen heb je geen interesse in of geen tijd voor. Dan zou ik vanaf aan het einde van de Tioga pass naar Ely rijden en de dag erna al naar Moab. Dan heb je een dag over die je bv in Page kunt doorbrengen aan het meer. Dan kunnen de kinderen zwemmen
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar die 3 dagen zijn wel erg lange ritten en dus erg lange zitten, waarin je onderweg weinig tijd heb om al het moois te aanschouwen hoor. Als je het echt persé wilt doen, dan zou ik vanaf Lee Vining de snelste weg naar Moab nemen, want de parken ertussen heb je geen interesse in of geen tijd voor. Dan zou ik vanaf aan het einde van de Tioga pass naar Ely rijden en de dag erna al naar Moab. Dan heb je een dag over die je bv in Page kunt doorbrengen aan het meer. Dan kunnen de kinderen zwemmen
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik zie niet goed in waar jullie "dagen in the middle of nowhere" zouden kunnen hiken. Met uitzondering van Moab hebben jullie daar nergens de tijd voor. Ik denk dat die familie en zeker de kinderen toch meer willen dan alleen in de auto zitten, 5 min klik-klik bij een viewpoint en dan weer weg.diver99 schreef:.Er zijn in die omgeving zoveel natuurparken dat we ze toch niet allemaal kunnen bekijken en verder moet ik toch ook nog rekening houden met de rest van de familie die na een aantal dagen hiken in the middle of nowhere weer even terug willen naar de bewoonde wererld.
De mensen hier op het forum steken veel tijd in het helpen van andere reizigers. Ieder zijn ding inderdaad, maar Ik vind het een beetje jammer als je hier advies komt vragen en het dan gewoon straal negeert. Klinkt een beetje hard misschien, maar dat is mijn mening.
Beste Koen,
ik vind het jammer dat je het zo opvat. Ik wil niemand beledigen ik geef alleen aan dat ik ook wel weet dat ik in 4 weken niet heel Amerika kan bekijken omdat er in die streek zoveel parken aanwezig zijn. Iedereen is natuurlijk geheel vrij in zijn doen of laten en iedereen heeft een andere manier van vakantievieren/vakantiegevoel. Ik ga niet alleen maar met mijn gezin( ik ken jou situatie niet en hoef die ook helemaal niet te weten) en heb dus een groep die allemaal hun wensen hebben. Hierdoor moet men soms een compromis sluiten. Ik heb alleen maar advies gevraagd of de route die opgegeven had haalbaar was, ik heb nergens gevraagd welke parken ik wel en niet zou moeten gaan bekijken. Als wij 6 uur in de auto willen gaan zitten omdat we een bepaalde afstand moeten afleggen is dat natuurlijk nog steeds onze keuze. Dat wij daarbij verschillende parken links laten liggen, het zij zo. Dus gewoon maar even roepen dat ik me niets aantrek van de meningen/adviezen van andere is wel erg kort door de bocht. Schijnbaar mag je als vragensteller geen eigen mening meer hebben en moet je de meningen van andere overnemen.
ik vind het jammer dat je het zo opvat. Ik wil niemand beledigen ik geef alleen aan dat ik ook wel weet dat ik in 4 weken niet heel Amerika kan bekijken omdat er in die streek zoveel parken aanwezig zijn. Iedereen is natuurlijk geheel vrij in zijn doen of laten en iedereen heeft een andere manier van vakantievieren/vakantiegevoel. Ik ga niet alleen maar met mijn gezin( ik ken jou situatie niet en hoef die ook helemaal niet te weten) en heb dus een groep die allemaal hun wensen hebben. Hierdoor moet men soms een compromis sluiten. Ik heb alleen maar advies gevraagd of de route die opgegeven had haalbaar was, ik heb nergens gevraagd welke parken ik wel en niet zou moeten gaan bekijken. Als wij 6 uur in de auto willen gaan zitten omdat we een bepaalde afstand moeten afleggen is dat natuurlijk nog steeds onze keuze. Dat wij daarbij verschillende parken links laten liggen, het zij zo. Dus gewoon maar even roepen dat ik me niets aantrek van de meningen/adviezen van andere is wel erg kort door de bocht. Schijnbaar mag je als vragensteller geen eigen mening meer hebben en moet je de meningen van andere overnemen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je zeker weet dat dit is wat je wilt is het prima natuurlijk. Je kunt inderdaad niet alles doen. Dat hoeft ook niet. Maar het onlogische in jullie route is dat je heel veel overslaat om maar in Moab te komen. Met jullie plannen was een one way of ander startpunt beter geweest. Nu je in het westen begint zou je met minder kilometers zonder Moab een veel rustiger reis kunnen maken.
Verder geven jouw opmerkingen - zoals over "hiken in the middle of nowhere", of "dagenlang rondwandelen in hetzelfde" - het idee dat je niet precies weet wat je kunt verwachten. We proberen alleen maar te helpen met het geven van suggesties.
Je geeft ons ook niet echt de gelegenheid om mee te denken; we zijn niet op de hoogte van het gezelschap (hoe groter, hoe meer tijd je nodig hebt denk ik), wensen van reisgenoten, leeftijd kinderen etc. Allemaal zaken die ook van belang zijn voor het uitstippelen van een mooie route. Dus geven algemene tips op basis van eigen ervaringen.
Marianne
Verder geven jouw opmerkingen - zoals over "hiken in the middle of nowhere", of "dagenlang rondwandelen in hetzelfde" - het idee dat je niet precies weet wat je kunt verwachten. We proberen alleen maar te helpen met het geven van suggesties.
Je geeft ons ook niet echt de gelegenheid om mee te denken; we zijn niet op de hoogte van het gezelschap (hoe groter, hoe meer tijd je nodig hebt denk ik), wensen van reisgenoten, leeftijd kinderen etc. Allemaal zaken die ook van belang zijn voor het uitstippelen van een mooie route. Dus geven algemene tips op basis van eigen ervaringen.
Marianne
Mijn keuze voor Moab is heel simpel. De foto's die ik tot nu toe gezien heb en de info op internet zijn voor mij de rede om hier voor te kiezen en niet voor Zion of een ander park in de directe omgeving. De meeste natuurparken liggen natuurlijk niet direct naast een grote stad zodat je 's avonds weer in de bewoonde wereld bent. Dat bedoel ik er mee, verder niets. Wij zijn een gewoon doorsnee gezin met een zoon en dochter van 12 en 16 die na een aantal dagen stenen kijken met pa ook wel eens weer gewoon een winkelcentrum willen bezoeken. Ik neem wel degelijk alle adviezen serieus en heb ook al diverse keren mijn schema aangepast. Iedereen is vrij in het geven van wel of niet goed gemeende adviezen en diegene dit het niet willen is ook goed. Alleen ik vind het jammer dat ik me iedere keer moet gaan verdedigen over een te lange afstand in de auto of over de keuze van datgene wat wij willen bekijken. Als ik een vraag stel over de haalbaarheid van de afstand tussen 2 plaatsen krijg ik tot nu toe alleen te horen dat kan niet want dan rijd je door een natuurpark heen en dan heb je niets bekeken in dat park, maar misschien is mijn vraagstelling niet duidelijk geweest.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 767 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 3 Reacties