Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel kamer prijzen duur
Re: Hotel kamer prijzen duur
Ons valt het ook op dat de hotels een stuk duurder zijn, ook in dollars. Voorbeeld: in 2010 sliepen we voor 149 of 159 dollar in het Columbus Motor Inn in San Francisco (weet niet meer zeker hoeveel precies). Nu kost een kamer daar al 209 dollar. Minstens 50 dollar prijsstijging in vijf jaar tijd is nogal wat, de kamers zijn ook niet gerenoveerd ofzo. Ook sliepen we toen via Priceline in het Holiday Inn een stukje verderop (de nacht in Columbus was min of meer last minute) en dat kostte toen rechtstreeks bij Hi 150 dollar, voor ons via Priceline 75 dollar. Datzelfde Hi is nu ook ruim boven de 200 dollar per nacht.
Wij boeken nu dus maar veel refundable hotels, zodat we eventueel nog kunnen proberen om vlak voor vertrek een beter tarief te krijgen via Priceline, maar ik heb er een hard hoofd in!
Wij boeken nu dus maar veel refundable hotels, zodat we eventueel nog kunnen proberen om vlak voor vertrek een beter tarief te krijgen via Priceline, maar ik heb er een hard hoofd in!
Hey!
Dat viel mij inderdaad op! Via Orbitz, Amerikaanse booking site, een paar mooie deals kunnen vinden! Vaak goedkoper dan Booking.com ( op de dagen die ik keek)
Dat viel mij inderdaad op! Via Orbitz, Amerikaanse booking site, een paar mooie deals kunnen vinden! Vaak goedkoper dan Booking.com ( op de dagen die ik keek)

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Marianne even terugkomen op Yellowstone NP. Wij hadden ook liever een frontier cabin geboekt, maar in de periode dat wij gaan zijn de cabins op alle parkgedeelten al bezet. De enigste optie was nog een western cabin in Canyon village en voor de 3de nacht een motelkamer in Grant Village. En dat terwijl we al in september hebben geboekt. Gelukkig zijn we met 4 personen dus we kunnen de prijs delen. Gaan jullie dit jaar opnieuw naar Yellowstone NP.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, wij gaan nog een keer.
Je kunt kijken of er annuleringen zijn, vaak komt er wel weer wat vrij. Maar met 4 personen is het wel te overzien natuurlijk.
Marianne

Je kunt kijken of er annuleringen zijn, vaak komt er wel weer wat vrij. Maar met 4 personen is het wel te overzien natuurlijk.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ook ons viel het tegen , nu op een aantal plekken een "cabin" geboekt op RV parken bv in Moab en Monument valley
Zijn ook voor gezinnen boekbaar
Toets de plaatsnaam en cabin in en je zier wel wat verschijnen
In LA en DV hebben wij via Airbnb een huis geboekt , ook makkelijk met een gezin
Succes !
Zijn ook voor gezinnen boekbaar
Toets de plaatsnaam en cabin in en je zier wel wat verschijnen
In LA en DV hebben wij via Airbnb een huis geboekt , ook makkelijk met een gezin
Succes !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 2838 Weergaves
-
Laatste bericht door Elendan
-