Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

App met campings, walmart enz

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Madelief
Amerika-newbie

App met campings, walmart enz

Bericht door Madelief »

Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) app die campings en overnachtingsmogelijkheden bieden voor campers, en waar ook walmarts enz op staan. Nou had ik er een gevonden, maar deze heeft een internetverbinding nodig (helaas), word lastig als we onderweg zijn.

Dus mijn vraag, wie heeft er een app met daarop campings, walmart enz die ook zonder internet werkt?
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: App met campings, walmart enz

Bericht door Marenko »

allstays werkt ook ofline. Je ziet dan de campings, de afstand en de Wallmarts staan er ook op. Is wel betaald. De reviews etc heb je natuurlijk wel internet voor nodig. Maar niet om de campings op de route te zien liggen. Wij gebruiken deze app ook voor het zoeken van campings langs de route.
karin 49
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door karin 49 »

Wij gebruikte op onze vacanties onze garmin met kaarten van de VS daarmee konden we elke walmart en benzine stations en ook restaurants end probleemloos vinden, ideaal gewoon :thumbup:
Mies2301
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 »

Wij gebruiken ook de app Allstays.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer