Het zal niet bedoelt zijn als ter verantwoording roepen, maar als goedbedoelde hulp van ervaringsdeskundigen. Er komen hier tal van leden voorbij die een (te druk) schema blijven hanteren en later bij terugkomst als feedback gaven dat het allemaal toch nét wat te veel was. Ik vind zes uur rijden ook niet lang. Behalve als je elke dag een paar uur in de auto zit, dan kan zes uur ineens als heel lang lijken. Vermoeidheid gaat op een gegeven moment zijn tol eisen, ook daar alle indrukken. Dus als je advies vraagt op dit forum, zal dat ook de reactie zijn van leden.diver99 schreef:MAlleen ik vind het jammer dat ik me iedere keer moet gaan verdedigen over een te lange afstand in de auto of over de keuze van datgene wat wij willen bekijken. Als ik een vraag stel over de haalbaarheid van de afstand tussen 2 plaatsen krijg ik tot nu toe alleen te horen dat kan niet want dan rijd je door een natuurpark heen en dan heb je niets bekeken in dat park
Dat gezegd hebbende: het is jullie vakantie, jullie geld, jullie reisschema. Als je de omgeving Moab heel belangrijk vind moet je die zeker erin laten! Je zult daar geen spijt krijgen en je gaat je daar ook zeker niet vervelen