Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Tandenfee
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic

Bericht door Tandenfee »

eddepet71 schreef:

Sixt is duurder vanaf phx dan budget.com met code U1120000 en je weet niet of er bij Sixt nog kosten bijkomen.... :cry: waarom vraag je eigenlijk advies?
Europese auto's kom je weinig tegen bij de verhuurmaatschappijen. Ik heb eens een volvo v70 gezien maar die was stukken kleiner dan de andere autos die je kon kiezen.
Ik zal dan wel iets verkeerd doen want ik kom echt op hele hoge bedragen uit bij budget.com...(moet daar ook de verzekeringen los erbij nemen???) Ik heb ook op budget.nl gekeken maar ook daar kom ik veel hoger uit dan bij sixt. Kan het zijn dat die code niet meer geldig is? Het maakt namelijk geen verschil of ik hem wel of niet invoer.
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Beste mensen,

We hebben een huurauto geboekt via D-reizen, bij Sunnycars. Volgens D-reizen is Sunnycars een goede organisatie om bij te boeken omdat alles erbij in zou zitten qua verzekeringen en alles wat je nodig hebt. Je weet dan zogezegd dat het allemaal goed zit. We kunnen de auto nog gratis annuleren en nu zie ik op usareisen.de dezelfde auto voor 565 ipv 692. Als ik de auto neem bij usareisen.de, heb ik dan inderdaad minder verzekeringen en ben ik minder gedekt dan bij Sunnycars te boeken?
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door frent »

Lianne1989 schreef:Beste mensen,

We hebben een huurauto geboekt via D-reizen, bij Sunnycars. Volgens D-reizen is Sunnycars een goede organisatie om bij te boeken omdat alles erbij in zou zitten qua verzekeringen en alles wat je nodig hebt. Je weet dan zogezegd dat het allemaal goed zit. We kunnen de auto nog gratis annuleren en nu zie ik op usareisen.de dezelfde auto voor 565 ipv 692. Als ik de auto neem bij usareisen.de, heb ik dan inderdaad minder verzekeringen en ben ik minder gedekt dan bij Sunnycars te boeken?
Als je bij http://www.drive-usa.de/ (Engelse site voor usareisen.de) boekt en je neemt het "Good Package" dan zit je goed. Daarin zit namelijk de CWD en de SLI. De verzekeringen die je nodig hebt.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Het enige wat Sunnycars meer heeft tov de rest is een verhoogde aansprakelijkheid. 7,5 miljoen euro ipv 1 miljoen dollar.
Naar mijn idee is die 1 miljoen dollar echt genoeg.
Voor de rest is het allemaal gelijk.
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Oke, als ik het goed heb heeft het Premium pakket alleen extra dat je de auto leeg mag inleveren. Ik had inderdaad het Good pakket voor ogen. Goed om te horen dat dat in principe voldoende is. En als er onverhoopt wat is in Amerika, heb je dan een nummer van het verhuurbedrijf zelf wat je moet bellen? Sunnycars adverteert namelijk met een 24 uurs nederlandse telefoonservice van henzelf.

Bij de auto die ik voor ogen heb staat: Meeting point - rent a car. Weet iemand wat dit inhoudt?
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door frent »

Lianne1989 schreef:Oke, als ik het goed heb heeft het Premium pakket alleen extra dat je de auto leeg mag inleveren. Ik had inderdaad het Good pakket voor ogen. Goed om te horen dat dat in principe voldoende is. En als er onverhoopt wat is in Amerika, heb je dan een nummer van het verhuurbedrijf zelf wat je moet bellen? Sunnycars adverteert namelijk met een 24 uurs nederlandse telefoonservice van henzelf.

Bij de auto die ik voor ogen heb staat: Meeting point - rent a car. Weet iemand wat dit inhoudt?
Meeting Point is een verzameling van verschillende verhuurbedrijven waaronder Alamo en National (http://www.drive-usa.de/rental-cars/mee ... ation.html)
Division
Amerikakenner

Bericht door Division »

Voor dit topic lijkt het me reuze handig als er een soort van standaard openingspost wordt gemaakt met allerlei basisinformatie. Te denken valt aan links naar verhuurbedrijven, brokers, kortingscodes, welke aanbieders alle verzekeringen bieden en wie niet, iets over Save Time en under age fees, extra bestuurders, one way fees und so weiter. Een mod kan die dan steeds overnemen bij het aanmaken van een nieuw topic.
Afbeelding
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Lianne1989 schreef:Beste mensen,

Nee ; precies hetzelfde.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

@Lianne: D-Reizen is alleen maar een doorgeefluik voor Sunny Cars. Er is niks mis met Sunny maar ze zijn ook niet beter dan andere aanbieders. Als je ergens goedkoper kunt boeken dan gewoon doen.

Bellen met een een Nederlands nummer? Lijkt me alleen maar onnodig duur. Alamo heeft een gratis nummer wat je bij problemen kan bellen.
Heb ze wel eens gebeld en toen prima geholpen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Snapt iemand al wat er met http://www.alamo.co.uk/brits aan de hand is ? Ik heb daar eind december een auto geboekt (10 dagen convertible Miami) voor een kleine $400 maar zie nu voor dezelfde periode/auto/locatie alleen maar tarieven van ca $1080. Las hier ook dat anderen rare dingen hadden met de tarieven op brits. Iemand enig idee hoe/wat ? Misschien kijken ze nu naar afkomst van IP adres of zo ?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Division schreef:Voor dit topic lijkt het me reuze handig als er een soort van standaard openingspost wordt gemaakt met allerlei basisinformatie.
Zeker, er wordt gewerkt aan een FAQ, zie http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=57901 ;)
PatrickBeukelman
Amerika-ontdekker

Bericht door PatrickBeukelman »

De prijzen op Budget zijn ook opeens verdubbeld. Vorige week kon ik nog een Ford Edge huren 14-7 tm 7-8 voor zo'n 920 euro en die kost nu het dubbele. Code U112000 lijkt ook niet meer te werken. Toch maar weer wachten..
Lier
Amerika-newbie

Bericht door Lier »

Ik had een vraagje
Wij zoeken een huur auto en kwamen op de site van Holidayscars.

Daar zagen wij een SUV van 29 dagen voor 530 euro. Gezien de prijs dachten wij dat er een addertje onder het gras zat. Dit blijkt ook zo te zijn alleen nu staat er in de tekst:

IMPORTANT!
This offer is a basic rate and does not include liability insurances. We recommend you to pre-book additional insurances or check if your personal/business insurance covers your liability. Should you not be able to show a valid insurance upon arrival, the supplier will obligate you to pay for the insurances locally.
Verzeker een goede reis en sluit vooraf een Eigen Risico Verzekering af

Alle standaard verzekeringen zijn inclusief in uw autohuur. In geval van schade of diefstal blijft u verantwoordelijk voor het eigen risico op de huurauto en zal de verhuurder u hiervoor belasten op uw creditcard. Met de NoRisk Garantie en de NoRisk Garantie Plus+ hebben wij u volledig gedekt tot een maximum van € 750 of € 3000. Boek nu en garandeer uzelf een zorgeloze reis!

Beetje tegenstrijdig zou ik zeggen, hebben jullie dit wel eens gezien op deze site?
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Dit ligt aan de verhuurder die jij selecteert, namelijk FOX.
Selecteer jij een andere verhuurder dan krijg je deze boodschap niet. En daar zit de aansprakelijkheid dan ook gewoon bij.
Lier
Amerika-newbie

Bericht door Lier »

Oh, raar! Gewoon een andere verhuurder doen dus, bedankt!!
Lier
Amerika-newbie

Bericht door Lier »

H033101 is een actuele code die (net) wel werkte bij Budget.
Marie10
Amerika-newbie

Bericht door Marie10 »

Hallo,

Wij zaten te kijken om bij Budget.com te huren met de code U112000 (deze werkt bij ons nog gewoon)

Maar als we dan kijken bij extra informatie over SLI staat het volgende:

Supplemental Liability Insurance (SLI) is excess automobile liability coverage that protects all authorized drivers of the rental vehicle against third-party bodily injury and property-damage claims up to a combined single limit of USD $1,000,000 or $2,000,000 depending on the rental location*. At some locations in states that do not require the car rental company to provide statutory minimum liability coverage, Supplemental Liability Insurance (SLI) will provide automobile liability coverage in excess of the State statutory minimums or your existing liability insurance coverage (whichever is greater), and it protects all authorized drivers of the rental vehicle against third-party bodily injury and property-damage claims up to USD $1,000,000 for your rental in the U.S.(excluding your injuries and your passengers' injuries) arising from your rental. Extra coverage means greater peace of mind. Next time you rent a car, be sure you're prepared for life's unexpected turns. This optional coverage offers you big peace of mind for a small investment.

*If you are renting in California or Nevada, please check with the Budget location for specific carrier, program terms/conditions, exclusions and/or limitations of coverage as these may differ from the SLI described above. We also advise you to consult with your individual insurer before rental.

Weet iemand dan wat de terms/conditions zijn? Heeft iemand anders al over gemaild met Budget.com? of is het het beste om even contact met budget.com op te nemen? Wat zouden jullie adviseren?

Alvast bedankt
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ik zie een hele aantrekkelijke autohuur via Budget.com (code U112000) in Dallas van 4/10 t/m 16/10 voor een midsize SUV. Slechts 368 euro! Dat is ongeveer 100 euro goedkoper dan Alamo en 150 euro dan als ik dit via Usareisen.de doe.
Inclusief onbeperkt aantal KM's, SLI en Loss damage waiver.

Ben ik zo voldoende verzekerd, of zit er een addertje onder het gras?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

Sli en ldw zitten erin, dus lijkt mij hetzelfde als bij andere verhuurders. Budget heeft veelal scherpe tarieven voor europeanen op dit moment. Ik heb zelf ook drie rentals bij hun voor komende zomervakantie en huur bijna altijd bij Budget de laatste jaren. Maar je merkt pas hoe goed een verhuurder is als je een probleem hebt zoals een ongeval. Dat hoop ik echter niet mee te maken :shock:
Afbeelding
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Het enige wat hier niet bij zit is Personal Accident and Effects (PAE) en Emergency Sickness Program (ESP). Bij PAE staat deze omschrijving:
In case of an accident during your rental, Personal Accident and Effects (PAE) insurance provides certain medical, death and dismemberment benefits to the driver and passengers in your rental car. PAE also provides certain benefits for loss or damage to many of personal effects your whether you're in or out of your rental vehicle. It pays to be protected. Next time you rent a car, be sure you're prepared for life's unexpected turns. This optional coverage offers you big peace of mind for a small investment.
ESP is een soort zorgverzekering/reisverzekering, die heb ik niet nodig.

Maar PAE, is dit iets wat standaard ook bij bijvoorbeeld Alamo zit? Ik heb er nog nooit van gehoord namelijk en vraag me af of ik dit nodig heb.
Hoe is de service van Budget in vergelijking met Alamo?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer