Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips gevraagd hotel Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Tips gevraagd hotel Las Vegas
In september gaan we een reis gaan maken door zuidwest Amerika. Hierbij zullen we ook Las Vegas aandoen. Nu heb ik al heel wat informatie gevonden op dit forum over hotels in Las Vegas, maar een aantal dingen zijn me nog niet helemaal duidelijk.
Aangezien dit onze eerste keer Las Vegas is, willen we meteen all out en het liefst in een vijfsterrenhotel zitten op de strip. Nu vraag ik me af wanneer het beste moment is om te boeken? Is dit ver van tevoren, of is het bij Las Vegas beter om lang te wachten met boeken? En wat is nu een goede prijs per nacht?
Ik heb ook de tips gelezen m.b.t. het bieden op Priceline en Hotwire, maar ik ben bang dat we dan net in een hotel komen te zitten dat we minder mooi vinden of dat niet op een centraal punt op de strip ligt. We zijn namelijk maar drie dagen in Las Vegas (waarin we ook de GC gaan zien, dus weinig tijd al met al).
Daarnaast heb ik de site smartervegas.com al bezocht, maar voor de periode dat wij gaan zijn er nog niet echt aanbiedingen te vinden. Moet ik hiervoor langer wachten?
Welke tips hebben jullie als het gaat om het boeken van een hotel in Las Vegas?
Dank alvast!
Aangezien dit onze eerste keer Las Vegas is, willen we meteen all out en het liefst in een vijfsterrenhotel zitten op de strip. Nu vraag ik me af wanneer het beste moment is om te boeken? Is dit ver van tevoren, of is het bij Las Vegas beter om lang te wachten met boeken? En wat is nu een goede prijs per nacht?
Ik heb ook de tips gelezen m.b.t. het bieden op Priceline en Hotwire, maar ik ben bang dat we dan net in een hotel komen te zitten dat we minder mooi vinden of dat niet op een centraal punt op de strip ligt. We zijn namelijk maar drie dagen in Las Vegas (waarin we ook de GC gaan zien, dus weinig tijd al met al).
Daarnaast heb ik de site smartervegas.com al bezocht, maar voor de periode dat wij gaan zijn er nog niet echt aanbiedingen te vinden. Moet ik hiervoor langer wachten?
Welke tips hebben jullie als het gaat om het boeken van een hotel in Las Vegas?
Dank alvast!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Tips gevraagd hotel Las Vegas
voor las vegas vind je de beste deals inderdaad pas enkele weken voor vertrek, is mijn ervaring.
Ik gebruik ook smartervegas maar schrijf je best in daarop, dat zijn nog betere aanbiedingen.
The Signature kan je wel vaak al vrij vroeg aan een betere deal boeken, dat heb ik dus al gedaan maar kan ik eventueel wel annuleren.
Ik gebruik ook smartervegas maar schrijf je best in daarop, dat zijn nog betere aanbiedingen.
The Signature kan je wel vaak al vrij vroeg aan een betere deal boeken, dat heb ik dus al gedaan maar kan ik eventueel wel annuleren.
Laatst gewijzigd door Tipsy_1 op 24 jan 2015, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi,
Leuk dat je zo'n reis gaat maken!
Mijn vriend en ik zijn afgelopen zomer voor het eerst in Amerika geweest, waaronder ook Las Vegas.
Wij zaten toen in hotel New York New York wat prima is bevallen.
Als jullie het echt luxe willen (lees: 5 sterren wat je zegt) en centraler (dan NYNY), is het meest luxe/mooie hotel toch Bellagio.
Alleen betaal je daar aanzienlijk meer terwijl alle hotels (in mijn optiek) aan de strip luxe zijn..
Gewoon even vergelijken en kijken wat je het meeste aanspreekt..
Succes met zoeken, boeken en uiteraard alvast veel plezier met de reis!
Stephanie
Leuk dat je zo'n reis gaat maken!
Mijn vriend en ik zijn afgelopen zomer voor het eerst in Amerika geweest, waaronder ook Las Vegas.
Wij zaten toen in hotel New York New York wat prima is bevallen.
Als jullie het echt luxe willen (lees: 5 sterren wat je zegt) en centraler (dan NYNY), is het meest luxe/mooie hotel toch Bellagio.
Alleen betaal je daar aanzienlijk meer terwijl alle hotels (in mijn optiek) aan de strip luxe zijn..
Gewoon even vergelijken en kijken wat je het meeste aanspreekt..
Succes met zoeken, boeken en uiteraard alvast veel plezier met de reis!
Stephanie

2012: Olympische Spelen
2013: Aus, Slov, It, Swiss
2014: USA Zuid-West
2016: USA Florida
2017: Thailand
2018: USA Coast to Coast
https://stephaakoopman.wordpress.com/
X Stephaa
In januari weer in The Cosmopolitan geweest, helaas niet overnacht. Niet te betalen in die periode toen wij er waren.
Maar Ik ben en blijf fan van The Cosmopolitan!
Check goed of er in jouw periode geen grote bijeenkomsten zijn. Als die er wel zijn wacht dan niet tot het laatst!
The Cosmo was bijvoorbeeld niet meer boekbaar toen ik er was.
http://www.lasvegastourism.com/conventions_sept.htm
Maar Ik ben en blijf fan van The Cosmopolitan!
Check goed of er in jouw periode geen grote bijeenkomsten zijn. Als die er wel zijn wacht dan niet tot het laatst!
The Cosmo was bijvoorbeeld niet meer boekbaar toen ik er was.
http://www.lasvegastourism.com/conventions_sept.htm
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor alle goede tips. Zelf had ik inderdaad ook al de indruk dat de aanbiedingen beter worden naarmate je later boekt. Wat betreft de evenementen in Las Vegas zag ik dat we op de dag dat wij weer vertrekken er een evenement is met 14.000 deelnemers. Wellicht dat dat nog invloed heeft op de prijzen.
Soms worden ze goedkoper maar soms ook niet. Je kunt niet 100 % zeggen later boeken is beter. Maar dat is mijn mening.
Zie je nu een leuke prijs, gewoon boeken zou ik zeggen. Natuurlijk wel een kamer die je kunt annuleren voor het geval je een nog betere prijs ziet.
En ja die conventies hebben invloed op de prijs en beschikbaarheid.
Zie je nu een leuke prijs, gewoon boeken zou ik zeggen. Natuurlijk wel een kamer die je kunt annuleren voor het geval je een nog betere prijs ziet.
En ja die conventies hebben invloed op de prijs en beschikbaarheid.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie Hinko. Ik ga de prijzen de komende tijd in de gaten houden en me abonneren op Smartervegas voor de beste deals. Maar wat is nou een goede prijs? Je hoort zoveel verschillende bedragen langskomen variërend van 100 dollar per nacht tot 300 dollar per nacht. Wat zijn realistische prijzen?
En leuk blog trouwens
. Ik heb net een paar verhalen doorgenomen.
En leuk blog trouwens

Laatst gewijzigd door Renate&Rick op 24 jan 2015, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
nou dat eigenlijk. Ligt natuurlijk ook aan de kamer. De ene is de andere niet.
Kijk ook bij de hotels zelf
Bijvoorbeeld:
http://www.cosmopolitanlasvegas.com/stay/packages.aspx
Je kunt altijd ter plekke nog een upgrade regelen, of vaak krijg je dat aangeboden.
Ik krijg regelmatig aanbieding van de Wynn, vanaf 139 dollar. De Wynn is ook niet onaardig.
Je moet alleen dan wel een beetje flexibel zijn met je data.
Maar als je voor 139 dollar in de Wynn of Cosmo kunt slapen, zag ik doen!
Kijk ook bij de hotels zelf
Bijvoorbeeld:
http://www.cosmopolitanlasvegas.com/stay/packages.aspx
Je kunt altijd ter plekke nog een upgrade regelen, of vaak krijg je dat aangeboden.
Ik krijg regelmatig aanbieding van de Wynn, vanaf 139 dollar. De Wynn is ook niet onaardig.

Je moet alleen dan wel een beetje flexibel zijn met je data.
Maar als je voor 139 dollar in de Wynn of Cosmo kunt slapen, zag ik doen!
-
- Amerika-ontdekker
Ja zo'n kans zouden we ook niet laten liggen, maar ben ik nu nog niet tegengekomen voor de periode dat wij in Las Vegas zitten (15 t/m 17 september). Ik heb me ook al ingeschreven voor de nieuwsbrief van the Wynn, the Venetian en the Cosmopolitan. Dus even afwachten of daar de komende tijd wat moois tussen zit 

Heel goed 

- Tipsy_1
- Amerika-expert
ik mik op kamers tussen de 100 dollar en de 150 dollar, maar moet wel veeeeeeeel sterren hebben, een suite zijn, jacuzzi hebben, en TV op de badkamer 
Onze Balcony suite (die is echt gigantisch en heeft zelfs 2 badkamers) in the Signature zit nu voor begin oktober rond die prijs. (hier waren we in 2013 ook)
Ik zou graag in the Venetian of Palazzo slapen, maar vrees dat ik daar nooit voor zo'n prijs kan zitten.

Onze Balcony suite (die is echt gigantisch en heeft zelfs 2 badkamers) in the Signature zit nu voor begin oktober rond die prijs. (hier waren we in 2013 ook)
Ik zou graag in the Venetian of Palazzo slapen, maar vrees dat ik daar nooit voor zo'n prijs kan zitten.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie Tipsy! Op die prijs gokken wij inderdaad ook, maar geen idee of dit realistisch is inderdaad. Ik ga de aanbiedingen in de gaten houden. Hebben jullie de kamer in the Signature gewoon geboekt via hun website of heb je ergens een speciale aanbiedingen gevonden?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
Via smarter vegas, stond er wel al tussen. is ook inclusief een resort credit (kan je mee in hun starbucks terecht, ed)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Je gaat toch niet echt de GC als dagtrip plannen vanuit Vegas ? Zeker zonde van je verblijf in een 5 sterren dan !!!!
Van Vegas naar de GC en terug is meer dan 9 uur rijden. Dat is dus geen dagtrip !!!! Je hebt dan immers gene tijd om onderweg ook nog iets te zien.
Laat je ook niet vangen aan een helikoptervlucht vanuit Vegas want dan zie je niet eens de echet Grand Canyon.
Van Vegas naar de GC en terug is meer dan 9 uur rijden. Dat is dus geen dagtrip !!!! Je hebt dan immers gene tijd om onderweg ook nog iets te zien.
Laat je ook niet vangen aan een helikoptervlucht vanuit Vegas want dan zie je niet eens de echet Grand Canyon.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
7u vertrekken is 12u aan de rim. 19u terug is rond middernacht terug in Las Vegas. Ik zou het ook niet aanraden, maar er zijn meer mensen die dit wel zo doen. De 'west'rim is een stuk minder indrukwekkend dan de south of north rim en als je ook de skywalk wilt doen moet je rekenen op zeker $80pp, waarvan de helft voor die skywalk is.
Over de hotels kan ik niets toevoegen, want de goede adviezen zijn al gegeven.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
ik heb al drie keer al een goede deal gehad via sites als Expedia en Booking. Die waren op dat moment toch wel stukje goedkoper dan Smartervegas. Tot 2 keer toe in Tower Spa suite in MGM (geen 5 sterren) gezeten en in One bedroom terreaced suite in Cosmopolitan voor leuke prijzen. Dus ik zou daar ook zeker ook naar kijken. Mij viel op dat de prijzen later altijd stegen, in ieder geval op mijn reisdata. Vroeg boeken loonde dus, voor ons dan. Ik let er dan wel op dat ik gratis kan annuleren.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Bij ons loonde ook het vroeg boeken, want de prijzen zijn nadien alleen maar gestegen. Nu moet ik wel zeggen dat er een klein congres was toen wij er waren. Wij hebben onze overnachtingen via booking.com en otel.com geboekt.
-
- Amerikafan
Wil je me op de hoogte houden als je wat leuks hebt gevonden
We zitten in dezelfde week als jullie in Las Vegas. Ik heb vooralsnog Flamingo geboekt, zodat ik in ieder geval wat heb staan - mochten de prijzen alleen maar gaan stijgen. Maar ik hoop nog een betaalbaar luxer hotel te vinden.

-
- Amerika-ontdekker
We gaan de Grand Canyon niet met een dagtip vanuit Las Vegas doen, maar we zullen voordat we naar Las Vegas gaan ook al naar de Grand Canyon gaan en daar in de buurt overnachtenPSVwally schreef:7u vertrekken is 12u aan de rim. 19u terug is rond middernacht terug in Las Vegas. Ik zou het ook niet aanraden, maar er zijn meer mensen die dit wel zo doen. De 'west'rim is een stuk minder indrukwekkend dan de south of north rim en als je ook de skywalk wilt doen moet je rekenen op zeker $80pp, waarvan de helft voor die skywalk is.

-
- Amerika-ontdekker
Ja, zal ik doen. Tips vanuit jullie kant zijn ook welkomLianne1989 schreef:Wil je me op de hoogte houden als je wat leuks hebt gevondenWe zitten in dezelfde week als jullie in Las Vegas. Ik heb vooralsnog Flamingo geboekt, zodat ik in ieder geval wat heb staan - mochten de prijzen alleen maar gaan stijgen. Maar ik hoop nog een betaalbaar luxer hotel te vinden.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 7885 Weergaves
-
Laatste bericht door Gemika71
-
- 10 Reacties