Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel V
-
- Amerikafan
Re: MyVegas deel V
Wat voor strategie jullie dan ook gebruiken, het werkt wel haha. Ik zit na 3 weken pas om 40.000 lp's. Heb even gekeken naar de link die je gaf en vandaag op die manier gespeeld, en dat scheelt wel. Alleen duurt het dan wel heel lang voordat je doorgaat naar een volgende level.
Klopt, maar je hebt nooit meer dat je te weinig chips heb. Het is gewoon zo dat je nu zo min mogelijk chips gebruikt ten opzichte van hoeveel lp's je krijgt. Hoe hoger je lever hoe hoger je kan spelen en dan gaat het natuurlijk wel sneller. In het begin moet je inderdaad geduld hebben.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik soms ook tegelijkertijd op mijn mobiel speel en heel soms met de daily spin LP's kreeg.
Wij zijn er echter achter gekomen dat erin ons weekend iets in LV is en dus geen overnachten op vrij en za meer zijn. (19-22 juni 2015) Nu dus maar spelen voor etentjes enzo.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik soms ook tegelijkertijd op mijn mobiel speel en heel soms met de daily spin LP's kreeg.
Wij zijn er echter achter gekomen dat erin ons weekend iets in LV is en dus geen overnachten op vrij en za meer zijn. (19-22 juni 2015) Nu dus maar spelen voor etentjes enzo.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Er zit trouwens ook een limiet op hoeveel je op je telefoon aan LP's kan binnenhalen per dag. Het gouden muntje loopt bij mij niet meer door.
-
- Amerikafan
Volgens mij loopt dat gelijk met de Lp's op de computerversie. Want via de computer had ik de max behaald gisteren, 's avonds wilde ik even op mijn mobiel spelen maar dat ging toen ook niet meer.
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
2.000 p/dag, uitgezonderd de level up lp's.Division schreef:Er zit trouwens ook een limiet op hoeveel je op je telefoon aan LP's kan binnenhalen per dag. Het gouden muntje loopt bij mij niet meer door.
En je Facebook en de app gaan apart, net als je ook 2 daily spins hebt voor beide.
door te switchen kun je dus 4.000 lp's p/dag verdienen met het leeglopen van het metertje.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
vandaag ook eens tegen de limiet gelopen
ik vind de bonus op dit moment echt geweldig
zit voor het eerst sinds 3 maanden ofzo nog eens boven het miljoen speelmunten 

2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Daar zat ik gisteren ook nog boven, op 1.700.000, maar nu alweer op 800.000. Heel apart, maar het is net of er een soort winkraan is dichtgedraaid waardoor ik alleen maar chips uitgeef en nauwelijks meer win.
Ik ben nu 2 weken myvegas aan het spelen en heb ongeveer 10.000 LP's en zat ik op level 22!!! Had moet ik zeggen. Vanmorgen had ik alles nog en nu................... ALLES WEG! STA WEER OP ZERO. Hoe kan dit????
Pffffff.. Sorry voor de paniekaanval
, ze zijn weer terug door connection met FB. Je begrijpt, ik speel wel, maar begrijp er nog niet veel van.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik had er daarstraks 27 miljoen, nu nog 17 miljoen, maar heb wel mijn 20 draakjes verzameld 

- Re1gnman
- Amerikakenner
- Contacteer:
Was vanmorgen een storing bij Facebook.A'miek schreef:Pffffff.. Sorry voor de paniekaanval :oops: , ze zijn weer terug door connection met FB. Je begrijpt, ik speel wel, maar begrijp er nog niet veel van.
Ik heb ook wel eens het spel gestart en kwam ik erachter dat ik op level 1 zat met 0 LP's.
Dit gebeurt wel eens vaker. Normaal gesproken ff opnieuw opstarten en alles werkt weer.
En, even ingaan op je tweede opmerking...ik snapte er in het begin ook niet alles van.
Wat ik (en jij neem ik aan ook) wel weet...hoe meer LP's...hoe groter de rewards.
Dus, heb ik me in het begin er niet druk om gemaakt, en gewoon zoveel mogelijk spins
aangezet....gaandeweg wordt alles wel duidelijker.
En als je dan nog even op deze waslijst van dit draadje inleest, wordt het nog helderder.
Als je eenmaal op 100.000 LP's zit, heeft het spel op zich weinig geheimen meer.
Dan komt de uitdaging als je aan verzilveren van je zuur verdiende LP's toekomt.
Dat traject komt bij mij ook binnenkort...: -)
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
@ Re1gnman
100.000 LP's??!!
Ik doe wat fout. hoe komen jullie aan zoveel LP's? Zijn hier trucs voor? Gaat dat ook via FB? Ik heb nog geen vrienden uitgenodigd. Heb een apart account hiervoor aangemaakt. Maar dan??
100.000 LP's??!!
Ik doe wat fout. hoe komen jullie aan zoveel LP's? Zijn hier trucs voor? Gaat dat ook via FB? Ik heb nog geen vrienden uitgenodigd. Heb een apart account hiervoor aangemaakt. Maar dan??
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Contacteer:
@Annemiek
Altijd zoveel mogelijk vrienden proberen te maken. Let op, niet te veel per dag accepteren.
Dan wordt je Facebook account geblokkeerd. Zie ook eerder in dit topic.
Elke 4 uur, bonus cashen via de app. Elke 22 uur de daily spin doen.
Hoe meer vrienden, des te hoger de daily spin. Ik heb nu zo'n 1400 vrienden
en ik krijg de spin bonus dan x 500%.
Installeer ook meteen de blackjack app op je smartphone, koppelen aan dezelfde
facebook account en ook daar worden de LP's dan gesynchroniseerd.
Ik zou je aanraden om dit topic goed door te lezen, want al jouw vragen zijn al eens
voorbij gekomen en uitvoerig beantwoord.
In het begin, gaat het minder snel, maar zodra je in levels oploopt, kun je meer inzetten,
waardoor de prijzen hoger zijn en dus de LP's ook sneller oplopen.
Helaas betekent dit ook dat je des te sneller je speelmuntjes kwijt kunt raken.
Maar, het heeft geen nut om 5.000.000 speelmunten te hebben (de blauwe).
Het draait uiteindelijk om de gouden LP munten...
Dus, als je saldo hebt...zet meer in...de prijzen worden hoger...de LP's lopen sneller op.
En....belangrijk....een beetje discipline....je krijgt het niet zomaar kadoo.
Je moet er wel wat voor doen...
Altijd zoveel mogelijk vrienden proberen te maken. Let op, niet te veel per dag accepteren.
Dan wordt je Facebook account geblokkeerd. Zie ook eerder in dit topic.
Elke 4 uur, bonus cashen via de app. Elke 22 uur de daily spin doen.
Hoe meer vrienden, des te hoger de daily spin. Ik heb nu zo'n 1400 vrienden
en ik krijg de spin bonus dan x 500%.
Installeer ook meteen de blackjack app op je smartphone, koppelen aan dezelfde
facebook account en ook daar worden de LP's dan gesynchroniseerd.
Ik zou je aanraden om dit topic goed door te lezen, want al jouw vragen zijn al eens
voorbij gekomen en uitvoerig beantwoord.
In het begin, gaat het minder snel, maar zodra je in levels oploopt, kun je meer inzetten,
waardoor de prijzen hoger zijn en dus de LP's ook sneller oplopen.
Helaas betekent dit ook dat je des te sneller je speelmuntjes kwijt kunt raken.
Maar, het heeft geen nut om 5.000.000 speelmunten te hebben (de blauwe).
Het draait uiteindelijk om de gouden LP munten...
Dus, als je saldo hebt...zet meer in...de prijzen worden hoger...de LP's lopen sneller op.
En....belangrijk....een beetje discipline....je krijgt het niet zomaar kadoo.
Je moet er wel wat voor doen...
oke, ga ik allemaal doen!!! Thanks
Hoe heet jij op FB
Hoe heet jij op FB

- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:

De daily spin is niet hoger naar mate je meer vrienden hebt. Althans niet meer boven de 51 vrienden.
Hoe hoger je in de levels zit hoe hoger de daily spin waardes, tot je op het level aangekomen bent dat de hoogste waarde op de spin 15.000 chips is en 1000lp.
als je dan 5 dagen achter elkaar de daily spin draait zal de multplier jou gedraaide waarde X3 doen.
Heb je meer dan 51 vrienden zal er nog eens 500% van de gedraaide waarde erbij komen.
Als je de website van MyVegas geliked hebt krijg je nog eens 25% van de waarde erbij.
Heb je de maximale waardes krijg je dus 8,25 X de waarde op het wiel. Draai je 15k op het wiel heb je dus 123.750 chips verdient.
Zorg er ook voor dat je strip zsm is opgebouwd. Moet je nog bouwen, speel dan met een zo laag mogelijke bet aangezien er niet meer V-tje komen als je hoger speelt.
Waarom dan zoveel mogelijk vrienden?
Je kan chips geven en nemen van mensen die het spel ook spelen. Dus hoe meer vrienden hoe meer chips je kan krijgen.
Hoe meer vrienden hun gewonnen prijzen sharen op facebook, hoe meer links je kan aanklikken met iedere keer 10, 50, 100, 201 of 500 chips erin. Deze links kun je blijven klikken tot je 25.000 per dag gehaald hebt. (dit getal wisselt nog wel eens)
Daarnaast zijn er nog de coupons die je ongelimiteerd kan pakken met waardes van bijv. 1000, 1500, 2000 en 5000. Aaron Madjam en James Hite zijn mensen die deze coupons regelmatig online zetten. Dus zorg dat je deze mensen volgt, want vrienden kun je niet meer worden met hun aangezien ze aan hun top van 5000 vrienden zitten. Heb je nog nooit een coupon gezien kijk dan zeker bij deze mensen en klik op alle links die zijn gepost hebben. Zij hebben ze allemaal in een lijstje staan.
Ik ben nu al twee keer met MyVegas in Vegas geweest en heb nog 1.360.000 gouden LP's over en zit op level 695.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Contacteer:
Gonnepon MyVegaz geloof ik |:-)A'miek schreef:oke, ga ik allemaal doen!!! Thanks
Hoe heet jij op FB :thumbup:
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15

Wooohooo best spin ever!!!!!
Zat bijna door mijn chips heen en dan 164 free spins gewonnen op China mystery en de maximale directe prijs gekregen

1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ik ben aant kijken om een paar gratis nachten te pakken te krijgen, maar hoe ga ik te werk? Want we zijn met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen, gaat dit ? We hebben slecht 1 account .
Wat betekent: Weekend of midweek comp room bonus? zijn dit de gratis kamers?
Een M-life account heb ik al aangemaakt of moet ik dit voor ieder van ons doen? Hoe lang voor we daar willen overnachten kunnen best die kamer vastleggen want heb begrepen dat dit geen maanden op voorhand mogelijk is?
Wat betekent: Weekend of midweek comp room bonus? zijn dit de gratis kamers?
Een M-life account heb ik al aangemaakt of moet ik dit voor ieder van ons doen? Hoe lang voor we daar willen overnachten kunnen best die kamer vastleggen want heb begrepen dat dit geen maanden op voorhand mogelijk is?
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Heb je al gekeken of of de nachten die je wil boeken tussen de beschikbare data staan?
Er is geen verschil tussen de gewone nachten en de bonus nachten. Alleen zijn deze laatste een stuk goedkoper.
Er is geen verschil tussen de gewone nachten en de bonus nachten. Alleen zijn deze laatste een stuk goedkoper.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ja had een kamer gezien bij The Mirage. Er staat: One complimentary room night sun-thu (Bonus Dates).
Betekent dit dat deze kamer dan volledig gratis is ? Buiten het betalen van de fee? En kan ik kiezen dat ik met 2 volw en 2kind ga? Krijgen we dan een kamer met 2 queen bedden? Deze kamer kost 52 500 LP
Betekent dit dat deze kamer dan volledig gratis is ? Buiten het betalen van de fee? En kan ik kiezen dat ik met 2 volw en 2kind ga? Krijgen we dan een kamer met 2 queen bedden? Deze kamer kost 52 500 LP
wouterendebbie.blogspot.be/
-