Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips gevraagd hotel Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Renate&Rick
Amerika-ontdekker

Re: Tips gevraagd hotel Las Vegas

Bericht door Renate&Rick »

Sassya schreef:ik heb al drie keer al een goede deal gehad via sites als Expedia en Booking. Die waren op dat moment toch wel stukje goedkoper dan Smartervegas. Tot 2 keer toe in Tower Spa suite in MGM (geen 5 sterren) gezeten en in One bedroom terreaced suite in Cosmopolitan voor leuke prijzen. Dus ik zou daar ook zeker ook naar kijken. Mij viel op dat de prijzen later altijd stegen, in ieder geval op mijn reisdata. Vroeg boeken loonde dus, voor ons dan. Ik let er dan wel op dat ik gratis kan annuleren.
Bedankt voor de tip. Ik denk dat wij op korte termijn ook maar iets vast gaan zetten en vervolgens de prijzen/acties in de gaten gaan houden. Op sites als Expedia en Booking.com ben ik tot nu toe nog geen goede deals tegengekomen :sadcry:
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Hotels.com en dan met de kortingscode EMHJA1410 wil ook nog weleens voordelig uitpakken.
Afbeelding
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Renate&Rick schreef:
Lianne1989 schreef:Wil je me op de hoogte houden als je wat leuks hebt gevonden :-) We zitten in dezelfde week als jullie in Las Vegas. Ik heb vooralsnog Flamingo geboekt, zodat ik in ieder geval wat heb staan - mochten de prijzen alleen maar gaan stijgen. Maar ik hoop nog een betaalbaar luxer hotel te vinden.
Ja, zal ik doen. Tips vanuit jullie kant zijn ook welkom :thumbup:
Yes, als ik wat vind laat ik het je weten ;-) Wij willen ook rond de 100 dollar per nacht uitgeven in Las Vegas. Flamingo hebben we nu voor 250 dollar voor 3 nachten.
Renate&Rick
Amerika-ontdekker

Division schreef:Hotels.com en dan met de kortingscode EMHJA1410 wil ook nog weleens voordelig uitpakken.
Thx voor de tip :clap:
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Of http://www.ebookers.de/ met regelmatig prima code's. Te vinden via http://www.gutscheinsammler.de/gutscheine/ebookers
Ebooekrs.nl vast ook wel maar vind .de beter :mrgreen:
Renate&Rick
Amerika-ontdekker

Dank je Hinko!
Laatst gewijzigd door PSVwally op 29 jan 2015, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bovenstaand bericht hoeft niet geheel gequote te worden
KOLA
Amerika-newbie

Bericht door KOLA »

Renate&Rick schreef:
Division schreef:Hotels.com en dan met de kortingscode EMHJA1410 wil ook nog weleens voordelig uitpakken.

Waar kun je deze code ingeven, ik vind dit alleszins niet in de nederlandse versie ( http://nl.hotels.com/) of kijk ik niet goed??
Division
Amerikakenner

Bericht door Division »

Hotel zoeken, hotel kiezen, kamer kiezen, dan zie je totaalprijs rechts. Daaronder staat een veld waar je de code kan invullen. Code werkt niet bij alle hotels, sommige ketens zijn uitgesloten.
Afbeelding
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Wij sliepen in december 2012 in The Cosmopolitan (zie desbetreffende blog voor foto's en beschrijving). We hadden toen een "room with terrace and fountain view". Fantastisch om op het terras te zitten genieten van het uitzicht en de fonteinen van The Bellagio. Enige hotel trouwens op The Strip met terrassen.

Absoluut NIET doen: vanuit LV naar de GC gaan. Ofwel ga je enkel naar de West Rim, ofwel zit je een ganse dag in de auto om naar de "echte" GC te gaan (South Rim).
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Je kan ook een (dure) tour maken naar de south rim Vanaf Las Vegas. Dan vlieg je met een klein vliegtuigje naar Tusayan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer