Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door Christian »

DebbieTimmermans schreef:ja had een kamer gezien bij The Mirage. Er staat: One complimentary room night sun-thu (Bonus Dates).
Betekent dit dat deze kamer dan volledig gratis is ? Buiten het betalen van de fee? En kan ik kiezen dat ik met 2 volw en 2kind ga? Krijgen we dan een kamer met 2 queen bedden? Deze kamer kost 52 500 LP
Dat klopt. Bonus dagen zijn goedkoper omdat dat een beperkt aantal dagen zijn waarbij dit mogelijk is. Deze data zijn special vermeld. Als jou dag dat je er bent overeen komt met een bonus dag dan kun je deze kopen met je punten. Dan is de kamer helemaal gratis en hoef je waarschijnlijk alleen de resort fee te betalen.
Een king of twee queen bedden vraag je gewoon bij de reservering en wellicht vragen ze je dit nogmaals bij het inchecken. Dit staat los van MyVegas rewards.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Klopt het dat je daarvan dan ook bv 3 mag kopen voor bv 3 aaneensluitende nachten?

Dat wordt dan wel gezien als 3 rewards toch zodat je 'klaar' bent bij MGM.
Afbeelding
DebbieTimmermans
Amerikafan
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door DebbieTimmermans »

en hoe zit het dan met de kinderen ? Is 1 reward voldoende voor ons alle 4? Dus dan moet ik voor 2 nachten 2 rewards kopen met mijn LP's?
Kan je achteraf nog annuleren? Krijg je dan je LP's terug?
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Alles van MGM resorts is max 3.

Ga je met de kids dan beter twee queens vragen, dan kun je met 4 personen op 1 kamer.
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

ik ontdek net iets zalig maar wil toch 100% zeker zijn dat ik juist ben :p

in de periode dat wij gaan (juni) zag ik op de mandalay bay kalender één bonus date voor in het weekend. laten we nu net dat weekend in vegas zitten :clap: klopt het dat ik die weekend comp bonus room reward kan gebruiken voor 112k LPs ipv de originele weekend comp room award van 180k te moeten nemen? dit zou me ontzettend veel chips uitsparen :D
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Re1gnman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

ff snel een ander vraagje tussendoor:

Ik dacht dat je je rewards 90 dagen na aanschaf moest opmaken.
Juni is meer dan 90 dagen.
Of zit ik nu voor nop te wachten op de 90 dagen grens :-)
Laatst gewijzigd door Aricon op 29 jan 2015, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

deze vraag heb ik ook eens gesteld en hier op het forum zeiden ze mij dat je binnen 90 dagen na het kopen van de award naar het hotel moet bellen om je kamer laten vast te leggen. kijk is op pagina 1 van dit topic? ik dacht dat het daar stond. het staat alleszins ergens in mijn berichtenhistorie moest je het niet terug vinden.
Laatst gewijzigd door Aricon op 29 jan 2015, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je zit voor het boeken van een kamer inderdaad voor nop te wachten. :wink:
Je moet binnen 90 dagen boeken, maar je datum van verblijf mag best later dan die 90 dagen liggen.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Jerre schreef:ik ontdek net iets zalig maar wil toch 100% zeker zijn dat ik juist ben :p

in de periode dat wij gaan (juni) zag ik op de mandalay bay kalender één bonus date voor in het weekend. laten we nu net dat weekend in vegas zitten :clap: klopt het dat ik die weekend comp bonus room reward kan gebruiken voor 112k LPs ipv de originele weekend comp room award van 180k te moeten nemen? dit zou me ontzettend veel chips uitsparen :D
Dat klopt. En je kan daarbij dus ook nog een normale reward bij kopen van de andere weekend dag. Aangezien de bonus dag en een normale dag gezien word als een andere reward. Omdat je van de meeste reward er maar 1 mag kopen. En je kan er dan ook nog een doordeweekse dag aan koppelen. Op deze manier kun je op 1 account al 3 dagen verblijven.
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Super :-) het is dus in orde om op mijn account bonus vrijdag - zaterdag te kopen (weekend) en zondag - maandag bonus (midweek). Via mijn vriendin haar myvegas kope we dan de zaterdag op zondag regular en als ik bel zouden we deze 3 nachten aan elkaar moete kunne koppelen? Of gaat het probleme geve omdat het met twee accounts geboekt is? Dacht eens geleze te hebbe dat dit geen probleem was?

Note mod: het is tegen de forumregels om direct bovenliggende berichten volledig te quoten. De quote is (wederom) verwijderd.
Ingrid1958
Amerikakenner

Bericht door Ingrid1958 »

HELP!, krijg steeds (meer) berichtjes dat ik mensen "tag" met reclame boodschappen van o.a. UGG's, heb echt geen idee hoe dit kan, want ik haal alleen maar chips binnen accept and send request maar dat doe ik al vanaf het begin., iemand een idee? ligt het aan een instelling die ik mssn per ongeluk heb veranderd ofschoon ik me dat niet kan herinneren. Erg vervelend dus hoop dat iemand me kan helpen. Heb ondertussen de tag verwijderd, mogelijk dat t probleem is opgelost.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Harry schreef:Je zit voor het boeken van een kamer inderdaad voor nop te wachten. :wink:
Je moet binnen 90 dagen boeken, maar je datum van verblijf mag best later dan die 90 dagen liggen.

Potverdikkie....haha...ik zit maar met die countdown teller op m'n telefoon op die 90 dagen grens te wachten.
Dus....gewoon boeken voor mei, dan MOET je a.h.v. reserveringsnummer wat je krijgt zelf met betreffende hotel
bellen om de reservering vast te leggen?
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Gebruikersnaam111
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Gebruikersnaam111 »

Als je belt vragen ze de redemption code en je Mlife nummer en gewoon de rest van je gegevens enzo
Ik zou wel op tijd bellen want het kan ook zijn dat de myvegas kamers vol zitten met bepaalde datums :(
Laatst gewijzigd door Aricon op 30 jan 2015, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd!!
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Re1gnman schreef: Dus....gewoon boeken voor mei, dan MOET je a.h.v. reserveringsnummer wat je krijgt zelf met betreffende hotel
bellen om de reservering vast te leggen?
Ja hoor, je kunt nu je punten inwisselen en dan meteen bellen om een kamer te reserveren voor mei, hou je nummer(s) die je krijgt van myvegas bij de hand, je Mlife nummer en een creditcard. je belt met het nummer dat in de bevestigingsmail staat.
Mocht je meerdere nachten blijven dan wordt bij het inchecken alles aan elkaar "geknoopt" zodat je in dezelfde kamer kunt blijven, het inchecken duurt ook iets langer dan normaal, wij kregen vorig jaar in Aria elke dag een rekening omdat elke dag je account gesloten wordt en meteen weer geopend.

Have fun. :D
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Klopt het dat de MLife site eruit ligt?
Ik kan niet inloggen op mijn account.
Site geeft een 'error.'
Bij 'forgot password' zegtie dat account niet bekend is.
terwijl ik toch echt de bevestigingsmail van Mlife bij de hand heb.

Ik weet mijn Mlife account nummer niet, en die heb ik dus nodig als
ik het hotel bel.....

Ik kan overigens ook geen nieuwe account aanmaken op naam van mijn vrouw.
Zegt ie ook 'error.'
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik krijg ook een error, ik denk dat er iets met de site aan de hand is.
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Phew, hij doet het weer hoor....

D8 al, heb ik dat weer ;-)
Laatst gewijzigd door Aricon op 30 jan 2015, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd!!
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Als ik nu een buffet wil 'vastleggen..' kan dat dan ook?
Hoe verzilver ik die dan?
Ik neem dat dat niks met de kamer reservering te maken heeft.

Ik kan wel op purchase drukken, dan zijn de punten er meteen van af.
Maar ik zal daar wel eens soort van pasje van moeten hebben denk ik?
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ingrid1958 schreef:HELP!, krijg steeds (meer) berichtjes dat ik mensen "tag" met reclame boodschappen van o.a. UGG's, heb echt geen idee hoe dit kan, want ik haal alleen maar chips binnen accept and send request maar dat doe ik al vanaf het begin., iemand een idee? ligt het aan een instelling die ik mssn per ongeluk heb veranderd ofschoon ik me dat niet kan herinneren. Erg vervelend dus hoop dat iemand me kan helpen. Heb ondertussen de tag verwijderd, mogelijk dat t probleem is opgelost.
Verander je paswoord van facebook een keer. Wellicht zit er iemand anders op jou account.

Bericht door Re1gnman » 29 jan 2015, 17:21

Als ik nu een buffet wil 'vastleggen..' kan dat dan ook?
Hoe verzilver ik die dan?
Ik neem dat dat niks met de kamer reservering te maken heeft.

Ik kan wel op purchase drukken, dan zijn de punten er meteen van af.
Maar ik zal daar wel eens soort van pasje van moeten hebben denk ik?
Alleen kamers en show kun je beter van te voren reserveren. De rest allemaal lekker ter plekken doen.
Gewoon je confirmation nummer/email mee nemen naar de Mlife desk en zij zetten dat op je pasje. Dit pasje geef je af bij het buffet en zij zien dat je gratis mag smikkelen.
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Gebruikersnaam111 schreef: Als je belt vragen ze de redemption code en je Mlife nummer en gewoon de rest van je gegevens enzo
Ik zou wel op tijd bellen want het kan ook zijn dat de myvegas kamers vol zitten met bepaalde datums :(
wat als je dan die award gekocht hebt maar je kunt hem niet gebruiken? ben je dan je lPs kwijt of bel je vooraf eerst naar het hotel voor te vragen of die data nog vrij zijn voordat je de reward aanschaft?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer