Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door Figment »

@Jerre: op het moment dat jij je hotelovernachting wilt redeemen, bel je met het opgegeven nummer. Je geeft aan om welke data het gaat, en vervolgens wordt er gekeken of er nog kamers beschikbaar zijn. Zo ja, dan vervolg je het verdere proces. Zo nee, dan krijg je jouw loyalty points weer terug.
Boek je wel de kamer, maar besluit je daarna om er geen gebruik van te maken, dan kan je er vanuit gaan dat je de punten kwijt bent. Maar voordat je met het hotel belt, kan je bij de rewards op de kalender kijken of deze geldig is op jouw gewenste datum.

De buffets zou ik niet ter plekker regelen, maar gewoon thuis binnen de 90 dagen periode. Sommige buffets zijn snel uitverkocht, sommige rewards verdwijnen of worden duurder. En dan zijn er ook rewards die niet geldig zijn als je in Las Vegas zelf bent. Op het moment dat je een reward "koopt", wordt er naar jouw locatie gekeken. En er zijn veel meer rewards beschikbaar hier in Europa dan in Las Vegas. Voor buffets hoef je niet van tevoren te bellen. Je gaat met je redemptioncode naar de m-life desk en daar wordt de reward op je kaartje gezet. Als je nog geen kaartje hebt, dan krijg je die daar. Vervolgens ga je naar het desbetreffende restaurant, waar je je m-life kaart laat zien en evt je paspoort. That's it.
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

top :) dan ga ik de rewards een van deze eens kopen.

nog een vraagje ivm die buffetten. ik ga nog wat munten kunnen spenderen aan zo'n buffet. echter zie ik dat die enkel geldig zijn van maandag tot donderdag. wij slapen eerst van woensdag tot vrijdag in het cosmo en verhuizen dan met onze myvegas punten naar het mandalay bay. is het mogelijk om dan woensdag en donderdag een buffet mee te pikken? kunnen ze op een of andere manier zien dat ik nog in een MGM property ga slapen in het weekend of moet je effectief in een mgm property slapen op het moment dat je je buffet gaat doen?
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

Dat hangt helemaal af voor welke reward je kiest. Er zijn rewards beschikbaar waarbij je niet in een MGM hotel hoeft te overnachten, maar bij andere rewards is een overnachting wel verplicht. Dit lees je in de voorwaarden van desbetreffende reward. Als dit het geval is, dan moet je zijn ingecheckt voor je gebruik kan maken van de reward. Dit wordt ter plaatse gecontroleerd. Afgelopen reis had ik de $50 freeplay bij Mandalay Bay, waarbij ik minimaal 3 nachten in Mandalay Bay moest verblijven. Op het moment dat ik mijn reward ging innen werd dit bij de M-Life desk gecheckt.

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

dan zal ik maar proberen eentje van't MGM zien te bemachtigen. deze zijn elke dag geldig maar natuurlijk uitverkocht en iets duurder :)
Laatst gewijzigd door Aricon op 30 jan 2015, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: QUOTE VERWIJDERD!!!
Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

Dat is ook precies de reden waarom je er meer LPs voor moet neerleggen... ;)
Buffetten zijn populaire rewards die snel zijn uitverkocht. Maar het lukt je vast wel om er een te bemachtigen! En het hoort ook een beetje bij het spel, toch? Om een zeer gewilde reward binnen te halen! Ik heb er weken over gedaan om de tower suite van Mirage te claimen, evenals de driving experience van de motor speedway. Het gaf een erg goed gevoel toen beide eindelijk waren gelukt! (en nu helemaal omdat beide rewards niet meer bestaan ;) )

Maar goed, misschien hoef je voor een buffet niet perse te zijn ingecheckt en is je reserveringsnummer alleen voldoende... Ik weet dat ze het bij Mandalay Bay wel controleren, maar wellicht zijn ze bijv. bij Aria wat soepeler en heb je alleen je redemption code en reserveringsnummer van je MGM hotel nodig.

Gebruikersnaam111
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Gebruikersnaam111 »

Jerre schreef:
Gebruikersnaam111 schreef: Als je belt vragen ze de redemption code en je Mlife nummer en gewoon de rest van je gegevens enzo
Ik zou wel op tijd bellen want het kan ook zijn dat de myvegas kamers vol zitten met bepaalde datums :(
wat als je dan die award gekocht hebt maar je kunt hem niet gebruiken? ben je dan je lPs kwijt of bel je vooraf eerst naar het hotel voor te vragen of die data nog vrij zijn voordat je de reward aanschaft?
Als alles vol is vragen ze of je je LP's terug wil hebben
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

@pipochris, thnkx, ga i k dat eens doen, mssn helpt het. (ww wijzigen) :thumbup:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Gebruikersnaam111 schreef:
Als alles vol is vragen ze of je je LP's terug wil hebben[/quote]

Klopt!
Ik heb vanmiddag gebeld.
Wilde 2 nachten MGM grand, maar is alleen een King room en dat lukt niet met 2 kids.
Nog gevraagd of er geen 2 queens van gemaakt kon worden, maar dat was een no go.

Toen vroeg ie inderdaad of de punten terug gestort moesten worden. Tegelijkertijd kon ik
wel 2 nachten Mandalay, 2 queens boeken. Na een paar minuten stonden mijn LP's weer
terug op mijn account.

Dus, 20 en 21 mei slapen we gratis in Mandalay Bay dankzij jullie allemaal, want anders
had ik dit natuurlijk niet geweten....bedankt! :clap:

En dan nu nog 'even' op de account van mijn vrouw verder sparen voor de buffetjes....
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik vind dat je beter in het Mandalay bay kunt zitten dan in het MGM grand. :D
Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

Helemaal mee eens, Harry. Mandalay Bay is top!

ziggy
Amerika-ontdekker

Bericht door ziggy »

Goed te horen dat je in Mandalay Bay wel een kamer met 2 queens kan krijgen.
In juli wordt het voor ons normaal ook Mandalay Bay 8)
Gebruikersnaam111
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Gebruikersnaam111 »

Die 2 buffet passes is dat voor 2 personen?
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Als ik het goed begrijp zou ik 3 hotelovernachtingen kunnen regelen door:

Account 1: Midweek bonus + Midweek
Account 2: Midweek bonus

Klopt dat? Kan je dat in 1 telefoongesprek regelen ondanks dat je het via 2 accounts boekt?
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Volgens mij kun je de bonus pas nemen als je ook een midweek neemt. Dus zou je op een account 1 x comp en 1 x Bonus en op de andere 1 x comp. Je kunt dan 1 x bellen en beide reserveren. Zo hebben wij dat ook gedaan. Ze doen dan ook hun best dat als je in hetzelfde hotel zit, je ook gewoon op dezelfde kamer kunt blijven zitten.
Re1gnman
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Volgens mij klopt dat niet.
Ik heb nl vrijdag alleen de midweek bonus geboekt, 2 x

Bonus houdt alleen in dat het speciale bonus dates zijn.

Wij hebben 20 en 21 mei als bonus dates geboekt.
Stel dat je 19 mei een gewone midweek comp wilt
boeken....kan dat volgens mij.
En ook in een telefoontje.

Ik weet echter niet of je met 2 accounts in 1 telefoontje zou
kunnen boeken. Ik denk het eigenlijk wel.
Zolang daar ook maar een Mlife account nummer aan hangt.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Maar heb jij met 1 account 2 bonus nachten kunnen boeken? Ik dacht dat je per account alle rewards maar 1x kon nemen.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ik weet niet hoe het bij andere hotels zit, maar bij Mandalay Bay kun je alleen bonus date boeken als je ook een comp. hebt. Staat ook zo in de voorwaarden. Die zou ik dan toch nog even lezen. Daarom zijn namelijk de bonus dates ook een stuk goedkoper in punten omdat je er ook een comp. date bij moet hebben.

edit: hmmm zie het nu ook niet meer staan. Het was vorig jaar namelijk nog wel zo.
Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

Bij Mandalay Bay hoef je geen gewone comp. room te boeken om gebruik te kunnen maken van de bonus dates. Deze rewards zijn een stuk goedkoper, omdat dit rustige dagen zijn waarbij er veel kamers beschikbaar zijn. Tijdens een conferentie zal je dan ook geen bonus kamers vinden (zelfs de gewone comp rooms zijn dan niet aanwezig).
De bonus rooms hebben ook als voordeel dat je hem meerdere keren kan redeemen (bij mandalay bay kan je de bonus room per account 3 x redeemen). Als je met z'n tweetjes speelt, kan je dus met een beetje stoeien met de dagen, 6 nachten gratis verblijven!
De gewone comp room mag je inderdaad maar 1 keer redeemen.

Figment
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Figment »

Gebruikersnaam111 schreef:Die 2 buffet passes is dat voor 2 personen?
Ja, daar kan je met z'n tweetjes gebruik van maken.

Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

de kamers zijn geboekt :) ik had oorspronkelijk op oog om 3 nachten mandalay bay te nemen maar blijkbaar namen ze 2 van de 3 nachten niet meer aan (12 en 14 juni)

nu moet ik wel wat op en neer gaan met hotels want heb eerst 2 nachten cosmo, dan 1 nacht mirage, 1 nacht mandalay bay en om af te sluiten een nachtje NYNY. ik kijk er wel naar uit om 4 nieuwe hotels te ontdekken :)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer