Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vervoer van San Diego naar Ensenada (Mexico)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Vervoer van San Diego naar Ensenada (Mexico)
Hallo Iedereen,
Mijn vrouw en ik gaan in Mei 2015 voor onze 3e keer naar Amerika, dit keer gaan we via Los Angeles en Las Vegas door naar San Diego om daar de grens over te steken naar Mexico.
Vanaf Ensenada Mexico vertrekt onze Cruise naar Hawaii om 23:59uur.
Wij checken diezelfde ochtend uit bij ons hotel in San Diego (nog te bepalen waar exact) en ons idee was om met de bus naar Ensenada te gaan.
Na het een en ander uitgezocht te hebben kom ik niet verder dan met de bus naar de grens, lopend met koffers en al de grens passeren en daar weer een bus te nemen naar Ensenada.
Zijn er mensen die deze route ook al is afgelegd hebben met de bus of juist op een andere manier?
Zijn er mensen hier die deze Cruise naar Hawaii toevallig ook gaan maken en hoe doen jullie dit?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden, tips of wat voor reactie ook!
gr. Martin
Mijn vrouw en ik gaan in Mei 2015 voor onze 3e keer naar Amerika, dit keer gaan we via Los Angeles en Las Vegas door naar San Diego om daar de grens over te steken naar Mexico.
Vanaf Ensenada Mexico vertrekt onze Cruise naar Hawaii om 23:59uur.
Wij checken diezelfde ochtend uit bij ons hotel in San Diego (nog te bepalen waar exact) en ons idee was om met de bus naar Ensenada te gaan.
Na het een en ander uitgezocht te hebben kom ik niet verder dan met de bus naar de grens, lopend met koffers en al de grens passeren en daar weer een bus te nemen naar Ensenada.
Zijn er mensen die deze route ook al is afgelegd hebben met de bus of juist op een andere manier?
Zijn er mensen hier die deze Cruise naar Hawaii toevallig ook gaan maken en hoe doen jullie dit?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden, tips of wat voor reactie ook!
gr. Martin
Re: Vervoer van San Diego naar Ensenada (Mexico)
Naar mijn weten kan je vrijwel niet rechtstreeks per OV tussen Amerika en Mexico reizen. Je zult altijd moeten overstappen aan de grens. In jullie geval zal je de tram naar San Ysidro moeten nemen, daar de grens oversteken naar Tijuana en vandaaruit de bus naar Ensenada nemen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Vervoer van San Diego naar Ensenada (Mexico)
Dank je wel voor de Tram optie. Ik liep op bussen te zoeken.
Ik denk dat ik een leuk hotelletje ga zoeken in de buurt van de opstap plek van de tram. Enigste waar ik niet naar uitkijk is het lopend de grens overgaan met alle bagage. Maar daar kom ik ook wel weer overheen! haha
Ik denk dat ik een leuk hotelletje ga zoeken in de buurt van de opstap plek van de tram. Enigste waar ik niet naar uitkijk is het lopend de grens overgaan met alle bagage. Maar daar kom ik ook wel weer overheen! haha
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1058 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties