Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
limonade siroop (ranja)
- TwentseGijs
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: limonade siroop (ranja)
Ik liep ook al te dwalen door de supermarkten... Vanmiddag dus maar naar de ikea. Thnx!
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
Er zijn tegenwoordig ook van die kleine flesjes waarvan je een paar druppels in een glas water doet. O.a. van het merk Mio.
Terug in Texas!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
En die zijn erg lekker. Je hebt ze tegenwoordig ook van Vitamin water. Ook kleine flesjes, paar druppels in je glas, heerlijk. ik heb er een paar mee naar Nederland genomen.hemmie schreef:Er zijn tegenwoordig ook van die kleine flesjes waarvan je een paar druppels in een glas water doet. O.a. van het merk Mio.
- TwentseGijs
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Top! Ga vanavond maar eens kijken! Hoorde net ok een reclame:http://www.heimweewinkel.nl
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
Mijn man drinkt het graag, en neemt ze vanuit de VS mee naar BrazilieMarenko schreef:En die zijn erg lekker. Je hebt ze tegenwoordig ook van Vitamin water. Ook kleine flesjes, paar druppels in je glas, heerlijk. ik heb er een paar mee naar Nederland genomen.hemmie schreef:Er zijn tegenwoordig ook van die kleine flesjes waarvan je een paar druppels in een glas water doet. O.a. van het merk Mio.

Terug in Texas!
Die winkel zou ik laten voor wat het is als ik jou was, je hebt de luxe van een Nederlandse winkel dichtbij namelijk en dat scheelt je denk ik in de verzendkostenTwentseGijs schreef:Top! Ga vanavond maar eens kijken! Hoorde net ok een reclame:http://www.heimweewinkel.nl

De winkel in Spring vond ik niet zo geweldig (klein assortiment en duur), wij bestelden altijd bij The Dutch Store.
Terug in Texas!
Goed om te weten!
Ik kocht limonadesiroop bij Cost Plus World Market, maar dat is al weer een paar jaar geleden.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.