Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Duc851: Eerste keer Amerika met kids in een RV.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis Duc851: Eerste keer Amerika met kids in een RV.

Bericht door Koen70 »

Welke campings heb je geboekt in de parken? Kies in GC bv voor Mather campground en niet Trailer Village dat eerder een ongezellige parkeerplaats is dan een camping. Probeer in Moab minstens een nacht op de Devils Garden CG te staan, een bijzonder mooi gelegen CG. Bij welke verhuurder huur je de camper? Bij sommige mag je (op eigen risico) wel door Death Valley.
Duc851
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Duc851 »

Hallo Koen,
In GC heb ik Mather Campground al geboekt, in Zion is Watchman Campground geboekt en in Bryce is North Campground al besproken. Yosemite kan ik pas op 15 februari boeken. In Moab heb ik niks geboekt en daar wil ik eigenlijk ook niks van te voren boeken. Ik neem je tip om minstens 1 nacht te kiezen voor Devils Garden zeker mee. Wat is je ervaring met Moab Valley RV Resort? De camper heb ik gehuurd bij Road Bear (27-30 ft.)
Bedankt voor je reactie.

Grt,
Geert
Laatst gewijzigd door Aricon op 03 feb 2015, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is niet nodig het bovenliggende bericht volledig te quoten --> quote verwijderd.
Afbeelding
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Devils Garden moet je zeker doen, vonden wij fantastisch, maar moet je wel reserveren!
Moab Valley Rv heeft een heerlijk zwembad en prima douches, ruim opgezet.
Heerlijk om een middagje te relaxen.
Met Cruise America mag je op eigen risico door de Death Valley, volgens mij met Road Bear niet.
Duc851
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Duc851 »

Inmiddels 1 nacht op Devils Garden gereserveerd en vandaag is het ons gelukkig gelukt om 3 dagen te reserveren op North Pines vanaf 28 juni 2015.
Om 16:00 uur zaten we met 2 PC's klaar en ingezet op 2 verschillende sites. De 1 ging goed en de ander niet. Happy!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Bevestigingsmail ook al binnen.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer