kalaman schreef:
@Leen, lees ik dat nu goed dat jullie er de Buckskin Gulch bijgedaan hebben, op dezelfde dag

?
Ik begrijp niet goed :
- waarom je daar Dreamland voor nodig hebt (vrij makkelijk te bereiken Wire Pass TH, makkelijke, korte hike tot bij de mond van de Buckskin Gulch en eens in de Gulch, ook nergens moeilijk)
- voor de BG alleen kan je makkelijk een volledige dag/halve dag uittrekken, maar om dit dan nog eens te combineren met én de CBS én WP

?
- anderzijds zou ik dan wél begrijpen, áls je al per se iets wilt combineren, dat je CBS en BG combineert vermits dat 2 totaal verschillende werelden zijn, terwijl CBS en WP eigen "meer van hetzelfde" is.
Elk zijn ding natuurlijk, wij kunnen elk jaar maximum twee weken naar de USA dus ja...
eeste vraag: I know (natuurlijk), maar als je dan toch op de house rock valley road bent? Trouwens enorm enorm blij dat we dat zo gedaan hebben. Wij hadden een geweldige gids (een navajo) die in die slotcanyon ook nog eens fluit begon te spelen en veel gevoel voor humor en geweldige verhalen bij had, dus was een mooie ervaring.
tweede vraag: euh ja, je kan voor heel veel dingen veel tijd uittrekken in de USA, maar nu we er waren zijn we blij eens van deze slot canyon geproefd te hebben.Genoeg slot canyons gedaan trouwens hoor op onze reis vorig jaar

derde vraag: tja afwisseling daar houden we wel van. Wij hebben zoals gezegd niet zo vaak de kans op hier nog eens te komen (was in 2013, ik vermoed dat onze volgende keer hier pas over enkele jaren is...) dus dan gaan we er ook voor.
Het was alleszins een topdag hoor, met dank aan onze gids waar we veel geluk mee gehad hebben. Zoals gezegd, elk doet het op zijn manier maar ik kan de triple crown (als je genoeg energie hebt en goed kan wandelen) aan iedereen aanbevelen hoor!
Vooral voor CBS hebben we trouwens ruim de tijd genomen.
Eén van de redenen waarom wij ook voor de triple kozen was om meer kans te hebben op een privé tour. Dit wilde dreamland niet garanderen, maar de combo is hun populairste dus meer kans dat je met meerderen bent. Wij houden van een privé gids die zich dan ook goed aanpast aan onze "noden"/tempo.