Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camping Zion

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
tomarkus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Camping Zion

Bericht door tomarkus »

Ik heb een vraag. Ik ben aan het kijken voor een camping in Zion voor 2 nachten rond 4/5 mei. Watchman is nog wel te reserveren maar moet ik 2 losse dagen nemen. Welke camping raden jullie überhaupt aan in Zion? Ik ben met RV van 25ft. Zijn er nog alternatieven want zag er nog wel meer campings in de buurt liggen.
Ivoamerika
Amerika-ontdekker

Re: Camping Zion

Bericht door Ivoamerika »

Wij hebben maandag gereserveerd voor watchman, ook voor twee nachten met 25ft rv. Wat bedoel je precies met losse nachten, qua beschikbaarheid van plekken? Want wij hebben wel twee achter elkaar geboekt. Watchman heeft bovendien elektrische campsites en dat is handig ook omdat we daarvoor in bryce op natuurcamping staan zonder dat, anders moet de generator vaak aan. Ik weet verder niet veel over campgrounds daar, er is volgens mij nog wel een in het park (south campground?) zonder elektrisch en water maar dat zou je moeten opzoeken.
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Ik zou twee lossen dagen op Watchman vragen, en de avond als je aankomt vragen of de plek voor de volgende dag, hoe laat de mensen weggaan, zodat je misschien al bijtijds de ochtend kunt wisselen. Je reist met een camper, als je van plaats naar plaats rijdt vraag je je ook niet af je dat wel moet doen, toch? :)
tomarkus
Amerika-ontdekker

Bericht door tomarkus »

oke bedankt. het wisselen vind ik ook niet zo'n probleem. Maar Watchman is dus de beste/leukste camping?
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Ik heb geen ervaring met watchman, maar wij stonden op Zion canyon campground. http://www.zioncamp.com/locations/utah- ... onal-park/
Wij hadden een plekje aan de rivier, waar je ook met tubes in kon. Op de camping is een klein zwembad waar onze kinderen ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Direct voor de camping stopt de shuttlebus die je naar Zion NP brengt. Dit ging trouwens vrij vlot.
Brandjes
Amerikafan

Bericht door Brandjes »

Wij hebben in 2013 1 nacht op Watchman gestaan en vonden het een prachtige camping. Wij stonden aan het water. Ruime plekken en perfect onderhouden en ook het toiletgebouw was keurig. De zonsondergang is spectaculair. 's Avonds met de zaklamp naar het toiletgebouw kwamen we nog een paar hertjes tegen. Wij waren met 2 30 feet RV's en hebben die 's morgens op het parkeerterrein bij de shuttles geparkeerd, omdat we na de Riverwalk doorreden naar Bryce Canyon. Echt een aanrader.
Groetjes,
Annette

Living the life in Raleigh, NC
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Wij vonden Watchman prachtig! Herten, ook overdag op de camping, kinderen gingen tuben op de rivier, we hadden wel een plek met elektra, naast de rivier. De gratis shuttlebus vertrekt vanaf de camping het park in.
Walnic
Amerikafan

Bericht door Walnic »

Wij hebben zowel op Watchman als op Zion Canyon Campground gestaan. Deze laatste tijdens onze 1e reis, ik wilde toen wat meer zekerheid van full hooked up. Leuke campground met inderdaad klein zwembad. Maar voor mij kan het niet op tegen Watchman. Wij hadden daar een prachtige grote plek aan de river, hier zalig in gespeeld met banden en gezwommen. Wij hadden wel electriciteit, visitor center op loopafstand. Kortom een echte aanrader.
tomarkus
Amerika-ontdekker

Bericht door tomarkus »

Bedankt.

Ik kan alleen nog plekken reserveren maar dan niet aan de rivierkant helaas. Ga dan snel plekken reserveren :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer