Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door eddepet71 »

phoonke schreef:Heeft iemand al ervaring met http://www.travelpack.com??" onclick="window.open(this.href);return false;? Ik ken deze site niet, maar ben wel via skyscanner aan gunstige prijzen gekomen 510€pp dusseldorf - New york van 2/7 tot 22/7.

Greets
Koen
Kijk eens op momondo http://www.momondo.nl/flightsearch/?Sea ... e&NA=false

Zelfde prijzen bij diverse brokers
pevadijk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door pevadijk »

Net tickets geboekt: AMS-LAX 22 juli heen en 12 augustus terug met Delta: 958pp.
Ok, niet bepaald goedkoop..........maar ik was het wachten zat en ik had mezelf 'onder de 1000' als doel gesteld ;-)
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Ach je zal het kunnen missen..
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ik kreeg via Skyscanner een waarschuwing voor tickets Las Vegas in mei. Nu op vliegtarieven.nl met Lufthansa uitgevoerd door United voor € 560,-. Mooie vluchttijden. Doe er je voordeel mee.
Morren
Amerika-newbie

Bericht door Morren »

Samen met drie medestudenten zijn wij deze maand afgestudeerd. Als afsluiting van een leuke tijd zijn wij van plan een roadtrip door West Amerika te maken. Wij denken aan aankomst en vertrek vanuit LA met een reisduur van circa 30 dagen. Vorige week donderdag en zaterdag zijn wij gaan zoeken op vliegtickets van 16 februari t/m 18 maart. Toen was de laagste prijs via wtc.nl vanuit Amsterdam Schiphol €493,-. Wij hebben deze toen nog niet geboekt, omdat onze derde persoon nog niet zeker was. Inmiddels is hij wel zeker en hebben de reisdatum een week verzet, met als gevolg tickets van rond de €700,- (prijs op dinsdag en woensdag waargenomen). Een gigantisch prijsverschil!! Die prijs geldt overigens voor iedere reisdatum. Omdat dit onze eerste keer is willen wij graag tips. Is er een kans dat de tickets weer goedkoper worden en rond de €500,- liggen? Wat is wijsheid?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

We kunnen niet in een glazen bol kijken. Prijzen zijn niet te voorspellen. Wachten om wat voor reden dan ook betekent vaak een mooie prijs mislopen. Het enige wat jullie kunnen doen is doorzoeken en hopen op een mooie prijs.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

als jullie vanuit brussel kunnen vertrekken zijn er tickets te vinden bv van 23/2 tot 25/3 op momondo voor 519 euro met delta en goede vliegtijden.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
pevadijk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door pevadijk »

eddepet71 schreef:Ach je zal het kunnen missen..
Ik had ze heel graag goedkoper gekocht, maar doordat ik vanwege m'n werk verplicht in de 'bouwvak' op vakantie moet.........hebben we heel weinig ruimte om te schuiven en hoelang moet/kun je wachten op 'goedkope' tickets??
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Daar kun je niet op wachten, niets is zo veranderlijk als de vliegtickets en niemand kan je vertellen wat de prijzen gaan doen. Ja, het is een vrij hoge prijs die je hebt betaald.. maar aan de andere kant heb je het precies gedaan zoals wij mensen adviseren: maak voor jezelf een prijs die acceptabel is en als de ticketprijzen daaronder komen, toeslaan!

Nu kun je lekker genieten van de voorpret richting je vakantie, is ook wat waard! Veel plezier!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Lenco1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lenco1 »

Morren schreef: Die prijs geldt overigens voor iedere reisdatum. Omdat dit onze eerste keer is willen wij graag tips. Is er een kans dat de tickets weer goedkoper worden en rond de €500,- liggen? Wat is wijsheid?
Via Kayak.de kom ik prijzen tegen voor de genoemde data met Aeroflot voor 548 euro via Moskou (als je dat zou willen) en via Dusseldorf met KLM/Delta voor 541 euro. Geen verkeerde prijzen lijkt me!?
Afbeelding
tineke57
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door tineke57 »

Vliegtickets naar New York (vanaf €374). Boeken t/m 9/02.

http://www.goedkopevliegtuigtickets.be/ ... =hd_8feb15

Goedkope vliegtickets vanaf Brussel Zaventem, Düsseldorf en Amsterdam naar New York (JFK of Newark).
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Hallo,

Even een vraagje: Ik ben momenteel aan het zoeken voor vluchttickets voor volgende winter (februari). Via de ITA matrix site vind ik al tickets terug tot 6/2. Als ik de goede vlucht aanklik zie ik alle gegevens staan (vluchtnummer, uren, prijs,...). Zoals we weten kan je niet boeken via de ITA matrix site. Maar via geen enkele andere site kan ik deze vluchten al terugvinden. Ook via de site van Finnair (die de vluchten uitvoert) niet. Onze reis van aanstaande zomer hebben wij op deze manier ook 11,5 maanden op voorhand al kunnen boeken. De vluchten via ITA matrix gevonden en via Icelandair kan je vanaf 12 maanden op voorhand boeken. Iemand een idee hoe het komt dat ITA matrix deze keer deze tickets al toont maar dat we ze nergens kunnen boeken?

Alvast bedankt!
Elisa
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

De algemene regel is dat je pas kunt boeken vanaf 330 dagen voor de terugkeerdatum.
In praktijk moet je geen tickets zoeken waarvan het vertrek meer dan 10 maanden ver in de toekomst ligt: de vluchturen zijn een gok, het aanbod is enorm beperkt, de brokers hebben hun afspraken nog niet gemaakt, de maatschappijen gokken op mensen die echt niet enkele weken kunnen wachten, ....
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

lsl schreef:De algemene regel is dat je pas kunt boeken vanaf 330 dagen voor de terugkeerdatum.
In praktijk moet je geen tickets zoeken waarvan het vertrek meer dan 10 maanden ver in de toekomst ligt: de vluchturen zijn een gok, het aanbod is enorm beperkt, de brokers hebben hun afspraken nog niet gemaakt, de maatschappijen gokken op mensen die echt niet enkele weken kunnen wachten, ....
We hebben onze vliegtickets voor onze Amerika-reis deze zomer exact 11 maand en 2 weken op voorhand kunnen boeken via de site van Icelandair (dus zo'n 345 dagen op voorhand). Dus het gaat wel... (wat ze ook mogen beweren).
We vragen ons gewoon af hoe het dit keer komt dat de prijzen al op de ITA matrix te zien zijn maar dat we deze via Finnair zelf nog niet kunnen boeken, terwijl dit in september 2014 via Icelandair wel ging (na deze tickets ook te hebben gevonden via de ITA matrix)?

In september gewoon geluk gehad (foutje bij Icelandair?) of lukt bij sommige maatschappijen wel en bij andere niet? Sowieso, hoe komt het dan dat zowel vluchtnummer, -prijs,... al gekend zijn?

We hebben trouwens na september geen goedkopere prijzen meer gevonden, dus het loonde effectief wel :thumbup: .
Voor de reis waarvan nu sprake zullen goedkopere tickets trouwens ook niet komen. Zijn het al een hele tijd aan het volgen en voor de 4 maanden voorgaand aan onze periode hebben we nog geen enkel goedkoper ticket gezien. Daarmee dat we nu al zouden willen boeken :wink:
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Note mod: De posts over het airporthotel in Luxemburg kunt u HIER terugvinden. Probeer hier aub zoveel mogelijk ontopic te blijven over vliegtickets.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

ACM beboet World Ticket Center voor onjuiste vermelding reisprijzen http://kassa.vara.nl/actueel/consumente ... isprijzen/
Afbeelding
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Goede zaak, wij hebben voor een prima prijs tickets bij WTC gekocht, maar het was wel even puzzelen met al hun toeslagen en kortingen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ik zoek tickets van 1-13 okt naar Las vegas. Nu kan ik via het reisburo tickets met United voor 560 euro kopen, maar hier moet ik dan ook of de accomodatie of de huurauto bijboeken.
Ze verkopen de tickets niet los. Willen jullie mij helpen om deze prijs ergens anders te vinden? Kan 'm zelf niet vinden.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

@asv60. Je kan toch, net als wij, gewoon op momondo, skyscanner, kayak e.d. kijken?
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Dat heb ik natuurlijk gedaan!
Heb inmiddels bij het reisburo geboekt voor 560 euro.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer