Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat intrigeert je bij Amerikaanse huizen..

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dan
Amerikakenner

Bericht door Dan »

PeeJay schreef:
Dan schreef:Binnen hoorde je het haast niet, maar als je buiten op het deck staat wel.
Hoe woon je nu? Heb je nu ook al veel geluid ? Het huis ziet er wel mooi uit, maar als je denkt dat geluids overlast een issue is, zou ik het niet doen.

Toen wij op huizenjacht waren hebben we veel mooie huizen gezien, en vaak ook langs een snelweg. Uiteindelijk een huis gekocht waar het luidste geluid bestaat uit krekels in de zomer, en krakend bevroren sneew in de winter, en we zijn erg blij dat we niet langs een snelweg wonen. Wat ik dus bedoel is, kijk nog even rond, dit huis lijkt je droomhuis, maar er zijn er meer...

Succes

/PeeJay
Op dit moment wonen we in een rustige wijk, maar we zijn dus op zoek naar iets groters, mede door de uitbreiding in mei :D .
De prijs van het huis is ook ideaal, maar waarschijnlijk heeft de bouwer het geluid van de snelweg meegenomen in de prijs. :) . Normaal kun je niet een huis als dit in die omgeving kopen voor die prijs.
Ik weet het nog niet.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Staceybeesie schreef:
Nou zeg je wat, maar heb inmiddels gemerkt dat Amerikanen daar zelf weining moeite mee hebben.
Wij wonen ongeveer 30 - 40 minuten rijden van Virginia Beach ... en sinds afgelopen jaar komen steeds meer mensen deze kant op wonen...ze vertrekken alleen al om het geluids overlast en de drukte van het verkeer.... en wat te denken van al die uitlaat gassen... :cry:
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Dan schreef:...Ik weet het nog niet.
Kan je niet een optie op het huis nemen voor 2 weken bijvoorbeeld. Dan heb je nog even om meerdere huizen te bezichtigen zonder dat het verkocht wordt.

En geloof me, als jullie je droomhuis vinden, weet je het.... dan heb je geen twijfels meer. Ik zou zeggen kijk nog even verder. 8)

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Dan
Amerikakenner

Bericht door Dan »

Sandy schreef: Hey ... ik woonde ook aan de A59, mooi alleenstaand huis op de Baken in DB ;)
Wij hadden niet eens bomen, mijn vader vond het uitzicht wel mooi zo .. het wende echt ..
Ik hoorde het niet meer, terwijl het verkeer daar soms ook heel druk was ..
In de Baken heb je inderdaad mooie huizen staan. Net zo mooi als in De Herven. Maar voor mij zou het in Nederland onbetaalbaar zijn geweest. Hier zijn de prijzen wat lager gelukkig :D
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Ohja...die uitlaatgassen zijn ook wel een groot nadeel.....
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dan schreef:2800 sq. feet (260 m2),
Telt men voor die afmetingen de totale oppervlakte van de gelijkvloerse en de verdieping (inclusief garage en gangen en zo)? Of gaat het dan enkel over de exclusieve woonruimtes (zithoek, eethoek, keuken, slpk, bad.)?

Dat ziet er heel erg mooi uit. Maar inderdaad, de ligging aan een drukke weg kan storend zijn. Als je buiten op je deck zit, wil je toch ook wel rust, en wil je elkaar nog kunnen verstaan. Indien dat niet het geval is, is dat een heel stevig minpunt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dan
Amerikakenner

Bericht door Dan »

kastelke schreef:
Dan schreef:2800 sq. feet (260 m2),
Telt men voor die afmetingen de totale oppervlakte van de gelijkvloerse en de verdieping (inclusief garage en gangen en zo)? Of gaat het dan enkel over de exclusieve woonruimtes (zithoek, eethoek, keuken, slpk, bad.)?

Dat ziet er heel erg mooi uit. Maar inderdaad, de ligging aan een drukke weg kan storend zijn. Als je buiten op je deck zit, wil je toch ook wel rust, en wil je elkaar nog kunnen verstaan. Indien dat niet het geval is, is dat een heel stevig minpunt.
Dit is zonder de garage en zonder de basement. Ze tellen dus alleen de verwarmde (of beter gekoelde) delen. Ik weet niet of dat overal in de VS zo is.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik heb een update van het Amerikablog geplaatst met daarin foto's van Norton Commons en de huizen die er gebouwd worden.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Het ziet er leuk uit, ook met die verschillende bouwstijlen.
Maar naar mijn smaak staan de huizen te dicht op elkaar. Maar ja, je hebt altijd mensen die liever in de stad wonen, wat dichter bij elkaar, en je hebt mensen die liever in hun uppie op een hectare grond wonen. en een heleboel wil daar ergens tussenin, zoals ik dus.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Bara
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bara »

Alle soorten huizen bij elkaar in the Us

TE MOOI< TE GROOT < TE GEWELDIG

moet ik natuurlijk met de iedereen delen,

Well.... enjoy ;

http://www.christiesgreatestates.com/pr ... MIT+SEARCH
Ja! Weer netwerken, maar dan anders.... http://www.sky-match.net/
Blog http://baragoesusa.blogspot.com/
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Hm, daar staan wel een paar leuke optrekjes bij in New Jersey. Maar laat me nou nét geen miljoen dollar hebben... :lol:

Wat ik me nou afvraag: ik woon hier in de grensstreek met Nederland, er staan hier dus ook kasten van villa's. En daar wonen dan ma, pa en 2 kids in. Wat doen zij dan met die 8 slaapkamers (+ bureau + biljartruimte + multi-media zaal + fitnetsruimte én zwembad)?...
Elke
Bara
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bara »

kastelke schreef:Hm, daar staan wel een paar leuke optrekjes bij in New Jersey. Maar laat me nou nét geen miljoen dollar hebben... :lol:

Wat ik me nou afvraag: ik woon hier in de grensstreek met Nederland, er staan hier dus ook kasten van villa's. En daar wonen dan ma, pa en 2 kids in. Wat doen zij dan met die 8 slaapkamers (+ bureau + biljartruimte + multi-media zaal + fitnetsruimte én zwembad)?...
dat vrroeg ik me nou ook af !!

zelfs als iedereen eigen kamer heeft, pa ma apart, en als de kinderen één vriendje/vriendinnetje hebben slapen, dna nog is het niet vol :)
Ja! Weer netwerken, maar dan anders.... http://www.sky-match.net/
Blog http://baragoesusa.blogspot.com/
Dan
Amerikakenner

Bericht door Dan »

Even een kort updeetje over het huis van een paar postings terug.
We hebben besloten het maar niet te kopen.
Het geluid van de snelweg vonden we beiden toch te erg.
Dus we zoeken gewoon rustig verder.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Dan schreef:Even een kort updeetje over het huis van een paar postings terug.
We hebben besloten het maar niet te kopen.
Het geluid van de snelweg vonden we beiden toch te erg.
Dus we zoeken gewoon rustig verder.
Dat is jammer Dan, maar wel een juiste beslissing als je er geen goed gevoel bij hebt.

Succes met zoeken verder.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
StageNYCfall2007
Amerikafan

Bericht door StageNYCfall2007 »

Dit intrigeert mij, hoe onzinnig het ook klinkt: 8)

De deurknoppen
De kokers waardoor je de was van elke verdieping naar de kelder kunt gooien waar een wasmand wacht :lol: (fantastisch!)
Inloopkasten
De ruimte
Basketbalring op de oprit
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave

USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

De deur knoppen Heb ik al vervangen voor gewone deur handels.

de was kokers zul je volgens mij alleen nog maar in oude gebouwen vinden.
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Nou, voor een basketbalring bij de oprit hoef je ook niet naar de USA, wij hebben er ook één, en we wonen toch écht in Gelderland :wink: :lol:

Afbeelding

(beetje onduidelijke foto, maar heb geen betere)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

We hebben momenteel een voorlopig badkamermeubel geplaatst, maar nu wil ik dus zelf een meubel gaan uittekenen, helemaal naar mijn zin. Dat is dus om te beginnen al geen meubel dat 'hangt', maar wel een dat op de grond staat. Eigenlijk dus zoals ik dat in Amerika wel vaker zag.
Maar waar oh waar vind ik foto's van zo'n badkamermeubels?
Ik bedoel dus niet zo'n dingen:
Afbeelding
(want dat hebben we nu)

Maar wel iets in deze stijl:
Afbeelding
Royal Botania ken ik al. Maar waar vind ik nog wat?
Ik keek al eens op websites van huizenbouwers in Amerika, maar ik zie daar niet zo dadelijk foto's van afgewerkte badkamerinterieurs.
Elke
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

6foot6 schreef:bouwmarkten
Daar had ik nog niet aan gedacht! Bedankt!
Elke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer