Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Expedia

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Aniett90
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Expedia

Bericht door Aniett90 »

Hallo,

Ik een een vriendin zouden graag naar Amerika willen, nu heb ik bij Expedia gekeken en die komt er best goedkoop uit.
Maar lees op internet verschillende verhalen wat betreft Expedia. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Expedia naar Amerika?
En anders mensen die tips hebben waar je het beste kan boeken?

Bedankt,
Groetjes Anita
mtl
Amerika-expert

Re: Expedia

Bericht door mtl »

En wat zijn die verschillende verhalen dan.
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door boonens »

Expedia is heel betrouwbaar - gewoon doen dus.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
Aniett90
Amerika-newbie

Bericht door Aniett90 »

Slechte klantenservice, onverwachte kosten , bij aankomst blijkt het hotel niet geboekt te zijn enz enz
Maar ook mensen die wel weer goede ervaringen hebben..
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Expedia. Zijn niet altijd de goedkoopste (dus verder rondkijken naar goedkopere opties loont vaak wel) maar klantenservice en betrouwbaarheid zijn volgens mij prima in orde !
Aniett90
Amerika-newbie

Bericht door Aniett90 »

Hebben jullie nog leuke tips voor sites? Ik zie door de bomen het bos niet meer haha :shock:
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Hotels: http://www.trivago.nl, http://www.hotelscombined.nl
Vliegtickets: http://www.skyscanner.nl, http://www.momondo.nl
Info over hotels/attracties/restuarants: http://www.tripadvisor.nl

Als je tickets en hotel tegelijk op 1 site wilt boeken, wat nog wel eens korting oplevert, dan kun je het beste op http://www.expedia.nl kijken of http://www.ebookers.nl
Oh, kijk ook via de expedia app of er nog speciale 'mobiele' kortingen zijn voor jouw hotels, kan soms zomaar 10% schelen met de reguliere website.
Aniett90
Amerika-newbie

Bericht door Aniett90 »

Dankjewel voor de tips!! :thumbup:
jmdank
Amerika-ontdekker

Bericht door jmdank »

Ik heb positieve ervaringen met expedia.
Zowel met boeken, als met de uitvoer en een keer met de klantenservice.
Had verkeerde week geboekt en kreeg keurig mijn geld terug volgens voorwaarden (hotel alles en vlucht een deel dacht ik). Veel contact gehad destijds en ging steeds netjes....

Jan Maarten
NYC 2013
Rondje Noord Oost 2015 https://dankiesontour.wordpress.com"
NYC 2017
NYC 2019

Verslaafd aan NYC maar nu tijd om eens verder te kijken.
Daarom oktober 2022 rondje Zuid West op de planning
Teebee
Amerikafan

Bericht door Teebee »

Boek al 10 jaar met Expedia, nooit een probleem gehad, en zelfs niet-annuleerbare vluchten kunnen annuleren.
AfbeeldingAfbeelding
flexer
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door flexer »

Prima service bij Expedia! Hotels in de VS boeken wij bij Expedia, of bij het hotel rechtstreeks. De boekingen komen altijd goed aan en in vergelijking met andere boekingsites scoort Expedia meestal goed in de prijs. Heb je ze een keertje nodig, dan wordt je telefonisch goed te woord gestaan en ook email contact loopt soepel.
Groet, Flexer
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Laat ik stellen, ik heb goede ervaringen met Expedia. Nog nooit problemen gehad. Vliegtickets, autohuur en hotels.

In Boston ging het echter mis. Hotel gereserveerd en vooraf betaald. Bij aankomst echter bleek de reservering geannuleerd, door Expedia zelf.
Wat bleek,1 dag na het boeken besloot Expedia de boeking de annuleren. Alleen stond nog in mijn account en bij Expedia zelf als gewone boeking.
Alleen bij het hotel niet, die kreeg dus een annuleren.
Gebeld met Expedia en die heeft vervolgens met het hotel gebeld dat alles in orde was. Dus keurig opgelost.
Na terugkomst kreeg ik nog 70 euro terug gestort op mijn creditcard.
Er kan altijd wat fout gaan in het proces. Ook bij Expedia. Maar nogmaals 95% van mijn boekingen zijn goed verlopen :wink:
Lenco1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lenco1 »

Teebee schreef:Boek al 10 jaar met Expedia, nooit een probleem gehad, en zelfs niet-annuleerbare vluchten kunnen annuleren.
Expedia heeft een zeer goede service. Wij zouden met vrienden naar NY gaan, uiteindelijk moesten zij annuleren en binnen een paar dagen hebben ze alle luchthavenbelastingen van een niet annuleerbaar ticket teruggestort gekregen (was 80% van de ticketprijs, dus de moeite!). Voor mij een reden om vanaf dat moment tickets die elders iets goedkoper zijn gewoon bij Expedia te boeken. Ook auto geboekt vorig jaar die bij Expedia het goedkoopste was van alle sites die ik (o.a. op dit forum) voorbij zie komen. Overigens paar maanden later deze weer geannuleerd toen ik toch nog een fors goedkopere aanbieding tegenkwam. Maar annuleren was gemakkelijk, en snel mijn geld terug van Expedia.
Afbeelding
Aniett90
Amerika-newbie

Bericht door Aniett90 »

Top!! bedankt voor jullie reactie :D
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Frans H »

van de 14x Amerika 8x Expedia en nog nooit een problem met hotel, vlucht of huurauto gehad. Dat wil niet zeggen dat er nooit problemen zijn maar voor mij is Expedia wel 1 van de betere aanbieders, ook vwb de klantenservice.
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Aniett90 schreef:Slechte klantenservice, onverwachte kosten , bij aankomst blijkt het hotel niet geboekt te zijn enz enz
Maar ook mensen die wel weer goede ervaringen hebben..
Ik heb jaren naar volle tevredenheid hotels geboekt via Expedia, totdat er een keer technisch iets fout ging op de website van Expedia juist op het moment dat ik mijn hotel in Singapore boekte. Volgens mij had het te maken met het gegeven dat Expedia nèt die dag het betalen via ideal had toegevoegd als mogelijkheid. Op dat moment kreeg ik te maken met ongeveer punten zoals jij die hier aangeeft. Die boeking heeft me veel ergernis en gebel met de klantenservice opgeleverd (deels behulpzame medewerkers, deels ook absoluut niet) plus veel onduidelijkheid, verkeerde info en later terecht gebleken onrust ivm een alsnog dubbel geboekte kamer die ik in eerste instantie ook allebei moest betalen. Nee, absoluut geen prettige ervaring die keer.

Na bovenstaande heb ik daarom geruime tijd niets via Expedia geboekt, maar nu dat gevoel wat slijt boek ik af en toe gewoon weer via Expedia en gaan al deze boekingen gewoon weer prima en zonder enig probleem. Net als bij alle gerenomeerde websites gaat het ook bij Expedia waarschijnlijk 99999x dus helemaal vlekkeloos, maar in een incidenteel geval dus niet. Ik heb waarschijnlijk gewoon eenmalig flink pech gehad.

Ik wilde mijn mindere ervaring even delen, zonder je te willen afschrikken. Als ik jou was zou ik, net als heel veel anderen, gewoon bij Expedia boeken!
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
nickvh
Amerika-ontdekker

Bericht door nickvh »

Ook ik wil niemand afschrikken maar de klantenservice is toch verre van alles.
Vandaag vanuit de states gebeld en de persoon aan de andere kant van de lijn deed erg zn best maar op het einde van het gesprek sloeg alles om.

"Mr. Ik hoor u moeilijk"
ik dingen netjes herhalen en dan was het ok.
dan kwam het zinnetje terug maar was de geloofwaardigheid weg.
ik dus gewoon verder praten en geen reactie tot plots een antwoord reactie uit een stukje wat ik zei.
En uiteindelijk heeft die gewoon afgelegd. Dit was een 30tal seconden na zijn reactie.

Mijn ervaring is dus deze keer niet zo positief.
TwentseGijs
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door TwentseGijs »

OVer het algemeen Kun je stellen dat Expedia (of vergelijkbare sites) best goed zijn. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Elke site/bedrijf/etc heeft wel negatieve verhalen. Maar een website als expedia, die zoveel concurrentie heeft, moet het wel goed doen want anders zouden ze al niet meer bestaan.

Uit nieuwsgierigheid... waar gaat de reis naartoe in amerika??
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer