Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
cascade falls Utah
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
cascade falls Utah
Mijn oog viel op Cascade Falls in Utah in Dixie NF.
Ik begreep dat dit een 1 mile round trip is?
Stroomt deze waterval in Juli ook nog of is deze dan opgedroogd?
Mooi trail om te lopen?
We hebben iemand met een knie blesure bij ons is dat te doen?
Groetjes Esther
Ik begreep dat dit een 1 mile round trip is?
Stroomt deze waterval in Juli ook nog of is deze dan opgedroogd?
Mooi trail om te lopen?
We hebben iemand met een knie blesure bij ons is dat te doen?
Groetjes Esther
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: cascade falls Utah
Er wordt in de verschillende beschrijvingen aangegeven dat de zomer de beste tijd is, en ik lees dat de waterval gevoed wordt door een meer. Dus hij zal in juli niet opgedroogd zijn.
Het is altijd lastig in te schatten of iets te doen is voor iemand met een blessure. Gewoon proberen zou ik zeggen.
Ik zet hem ook op ons lijstje, we komen er in de buurt dus wellicht proberen we het. Dank voor de tip!
Marianne
Het is altijd lastig in te schatten of iets te doen is voor iemand met een blessure. Gewoon proberen zou ik zeggen.
Ik zet hem ook op ons lijstje, we komen er in de buurt dus wellicht proberen we het. Dank voor de tip!

Marianne
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: cascade falls Utah
Veel moet je niet verwachten van de watervallen daar hoor.
't Is een eenvoudige wandeling. Het was er eigenlijk heel druk, want veel gezinnen doen dit met kinderen. De omgeving is wel mooi. Wij deden deze wandeling in augustus en toen stroomde er toch wel wat water.
(http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag102#dag9).
Blijkbaar is de link naar de foto's niet helemaal correct meer en krijg je het ganse album tezien. De foto's van de wandeling naar Cascade Falls beginnen hier. Veel is het niet, maar je krijgt wel een idee van de ondergrond zo.

't Is een eenvoudige wandeling. Het was er eigenlijk heel druk, want veel gezinnen doen dit met kinderen. De omgeving is wel mooi. Wij deden deze wandeling in augustus en toen stroomde er toch wel wat water.

Blijkbaar is de link naar de foto's niet helemaal correct meer en krijg je het ganse album tezien. De foto's van de wandeling naar Cascade Falls beginnen hier. Veel is het niet, maar je krijgt wel een idee van de ondergrond zo.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties