Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

camping in Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jomandy
Amerika-newbie

camping in Los Angeles

Bericht door Jomandy »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een camping in Los Angeles, wij gaan niet voor de pretparken naar LA. Waarschijnlijk gaan we met de hop on hop off alleen de red line bekijken. Hollywood & Beverly Hills . Nu ben ik op zoek naar een camping voor onze camper daar in de buurt.
Hebben jullie tips voor ons ? Kunnen jullie ook vertellen of je met de camper makkelijk de stad door komt, en deze ook een beetje betaalbaar kunt parkeren in de buurt van de red line ? Of is het goed te doen om met het openbaar vervoer( metro) door de stad te reizen

Alvast bedankt voor jullie tips.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: camping in Los Angeles

Bericht door Marenko »

Wij hebben de camper geparkeerd naast de pier bij Santa Monica en vandaar de hop on hop off genomen. Bij betaalde toen 15 dollar voor de hele dag, maar ik heb begrepen dat dit in het hoogseisoen anders is. Ik weet niet of dat de red line was. Verder hebben we twee nachten op Dockweiler beach gestaan (niet goedkoop) direct aan het strand. Je kunt daar ook vlakbij fietsen huren en het fietspad af fietsen naar Venice beach en eventueel verder naar Santa Monica.
Jomandy
Amerika-newbie

Bericht door Jomandy »

Dank je Marenka voor je reactie.

Wij gaan half september dus volgens mij ook niet echt meer het hoog seizoen. Maar ik ga het zeker even opzoeken.
Fietsen huren is ook een goed idee. Dit ga ik zeker opnemen in onze plannen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het OV in LA is wat dat betreft een beetje rot aangelegd. Je kan bv met de metro richting Santa Monica maar tot Culver City. Hollywood Blvd is goed te bereiken met de red line en die lijn loopt ook naar downtown.
Een camper in LA is zeker niet het handigste vervoersmiddel, maar als je een beetje kunt rijden is het ook weer niet zo'n probleem natuurlijk. Er zijn diverse open buitenparkeerplaatsen, ik durf alleen niet te zeggen of je dan ook overal maar met een camper kunt parkeren in Hollywood. Misschien moet je eens zoeken op campgrounds bij Universal om vanaf daar de metro te pakken? Bij Santa Monica Pier heb je iig veel parkeerplaatsen.
Ik zou overigens behalve Hollywood ook zeker even naar het Getty Center of Griffith Observatory rijden om van het uitzicht over de stad te genieten, maar neem dan wel de route die niet door de tunnel loopt.
Heiki & Kelly
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Heiki & Kelly »

Wij hebben met de tent vorige week gekampeerd in Los Angeles, er waren daar heel veel staanplaatsen voor campers, en je kan hier ook worden opgepikt voor een tour in Los Angeles, ik weet alleen niet of dat dezelfde firma is als topic starter zei. Camping was KOA Pomona/Fairplex
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Wij hebben de camper, 31ft, een straat achter de Hollywood Boulevard geparkeerd, ten hoogte van het winkelcentrum, Highland Center, er stonden daar meer campers en konden zo de Walk-of-fame en omgeving bezoeken. Wij betaalden wel de hoofdprijs, $25,00, net zoveel als voor Universal Studios, maar als je het verder als gratis attractie ziet, dan valt de prijs wel mee. Voor een kleinere camper rekenen ze misschien wel minder.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer