HMW schreef:Watn reakties over die scholen.Wist niet dat dat zo moeilijk was. Ja er bin genoeg hollander die de stap gezet hebben. ben er ook weer wat terug kom maar dat was uit denemarken geloof ik. We lazen dat over die groen kaarten maar als ie investeren is dat niet zo moeilik vertellen hier.
Mensen hierin de buurdt ben er 4 jaar gelden henne gaan en hebben al zo n kaart ook boeren.
Ah, beetje rustig lezen, dan komen we er wel uit. Gewoon dat hij opkijkt van de reacties over de scholen, dat een greencard niet zo'n probleem is als je genoeg investeert, dat er genoeg boeren zijn die zo'n ding hebben. Mensen uit de buurt, die er vier jaar geleden heen gegaan zijn.
Maar even serieus: ik vind het gewoon heel leuk om dit te volgen. Dat boerenhart blijft erin zitten hoor!
Och, ik kon het prima volgen hoor. Je moet eens iemand West Fries horen praten bij ons in de buurt. Ik ben West Fries, maar die taal spreek ik niet . Als ik dialect zeg krijg ik een schop van de enthousiaste boeren in de buurt.
Michigan schreef:Och, ik kon het prima volgen hoor. Je moet eens iemand West Fries horen praten bij ons in de buurt. Ik ben West Fries, maar die taal spreek ik niet . Als ik dialect zeg krijg ik een schop van de enthousiaste boeren in de buurt.
TAAL ?!? Zouden ze wel willen...
Groeten,
Een ras-echte-Westfries uit Deventer...
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
nieuwenoord schreef:
Dat laatste is dus precies wat wij ons afvragen. Hoe heb jij de aansluiting van de MAS naar de HAS ervaren? In principe moet hij die stap zo kunnen maken, alleen hebben wij het idee dat er op deze MAS heel veel 'aangerommeld' wordt. Hij zit op het Wellant College in Gorinchem en is de eerste lichting van wat ze daar 'Selfmade' noemen. En het is ook grotendeels 'zoek het zelf maar uit'. Hij weet ook niet welke richting hij nou in wil, maar dat lijkt me niet zo'n ramp als je toch daarna nog HAS gaat doen. Hou het maar lekker breed.
De HAS is ook heeeel veel zelfstandig werken en in de eerste 2 jaar heb je heel veel PGO (probleem gestuurd onderwijs)
Ik vond de MAS ook rommelig en dan is de HAS wel wat beter gestructureerd.
Ik heb niet het idee dat ik de HAS beter kon halen omdat ik de MAS gedaan heb......heb weinig gehad aan de kennis van de MAS.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.