Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips huwelijksreis NY - Miami

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
woudinho
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Tips huwelijksreis NY - Miami

Bericht door woudinho »

Beste forumleden,

Wat een heerlijk forum om te lezen. Ik heb al een hoop gelezen over reizen vanaf NY etc, maar. Ik zag nog niet zoveel over huwelijksreizen erbij staan. Excuus als deze vraag als gesteld is.

Eind augustus gaan mijn (dan inmiddels vrouw) vriendin en ik op huwelijksreis. Wens is om ca. 3 weken weg te gaan en diversiteit is daarin belangrijk. In bijvoorbeeld Azië gaan we meestal voor actief rondreizen in twee weken om daarna een week te relaxen op het strand. Ergens kwam NY - Miami in mij op. Lijkt ons een hele gave trip. Zowel NYC als Miami zijn we al geweest en vinden we heerlijke steden.

We moeten echter wel realistisch blijven en ons afvragen, is het te doen in deze tijd. Ik zit aan twee routes te denken. Enerzijds de route langs de kust, van wat ik begrepen heb zijn er erg mooie strandplaatsen en september is volgens mij nog wel een prima periode.

Andere route is de route via Washington DC, Nashville, New Orleans, Memphis etc. Meer grote steden, ik hou van muziek, maar ook een langere afstand en wat minder strand (vinden we wel weer in Miami uiteraard).

Vraag is, hebben jullie tips over deze routes of wellicht andere aan te raden routes. We staan open voor van alles, zolang het maar een roadtrip / huwelijksreis om nooit te vergeten wordt.

Vast dank!

Wouter
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Tips huwelijksreis NY - Miami

Bericht door meyem »

Bump ....

ik heb helaas geen verstand van routes ....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Wondertol
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Wondertol »

Ik heb helaas geen tips voor deze route, maar ik blijf meelezen.
Ga volgend jaar ook trouwen en op onze huwelijksreis willen wij ook NY en Florida aandoen :thumbup: .
Hopelijk krijg je goede tips hier!
2012 - Florida
2014 - Florida
2015 - CF, NV, UT, AZ
2016 - Florida
2020 - CF, NV, UT, AZ, WY
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Wij hebben de route gereden vanaf NY naar Orlando in drie weken tijd met op het einde nog vijf dagen in Orlando, dus het is zeker te doen.

Onze route was NY, Washington, Roanoke, Ashville, Smoky Mountains, Nashville, Memphis, NO, Pensacola, Panama CB, Orlando.

Met deze route kom je ook via de panhandle waar je ook strand hebt. De andere plaatsen zijn allemaal toeristisch, dus vanalles te zien. Je komt alleen niet zo heel veel reisverslagen tegen met deze routes, de meeste verslagen zijn van het Zuidwesten.

Succes met je planning!
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
woudinho
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door woudinho »

Thanks! Kom inderdaad vrij weinig tegen terwijl het me een heerlijke route lijkt van de ene fantastische stad naar de andere. Ik ga op onderzoek uit en plaats wellicht zo nu en dan een vraag. Dank vast in ieder geval.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer