Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachten Estes Park
- Antinous62
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Overnachten Estes Park
Wie o wie helpt mij aan goede en/of leuke tips voor twee overnachtingen in, of nabij Estes Park.
We willen ergens rond 15 september 2015 twee overnachtingen hier plannen voor bezoek aan Rocky Mountain NP, dus het moet wel een beetje 'in de buurt' van de toegang tot het park liggen.
Ik heb al wat op diverse boekingssites gekeken (booking.com, ebookers.com en Expedia.nl maar ben er nog niet echt uit.
Wat ideeën en tips van mensen die daar al geweest zijn, en goede of slechte ervaringen willen delen, zou geweldig zijn.
thx.
We willen ergens rond 15 september 2015 twee overnachtingen hier plannen voor bezoek aan Rocky Mountain NP, dus het moet wel een beetje 'in de buurt' van de toegang tot het park liggen.
Ik heb al wat op diverse boekingssites gekeken (booking.com, ebookers.com en Expedia.nl maar ben er nog niet echt uit.
Wat ideeën en tips van mensen die daar al geweest zijn, en goede of slechte ervaringen willen delen, zou geweldig zijn.
thx.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Overnachten Estes Park
Bovenaan de forumpagina vind je de link naar de hotelbeoordelingen van de forumleden.
Hier de beoordelingen van Estes Park: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... k&staat=CO
Hier de beoordelingen van Estes Park: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... k&staat=CO
Wij hebben in 2012 overnacht bij Discovery Lodge. Wij hadden een destijds een motel room voor $79 (+ taxes).
Was een nette ruime kamer en 's ochtends koffie en thee bij de receptie.
Was een nette ruime kamer en 's ochtends koffie en thee bij de receptie.
Laatst gewijzigd door annet2009 op 21 feb 2015, 01:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voglens mij maakt het niet zoveel uit waar in Estes Park je zit, je zit zo in het park. Wij zaten in een cabin op een KOA-camping die aan de oostkant van Estes Park ligt, dus eigenlijk aan de "verkeerde" kant, maar dat scheelt maar een paar minuten rijden.Antinous62 schreef: We willen ergens rond 15 september 2015 twee overnachtingen hier plannen voor bezoek aan Rocky Mountain NP, dus het moet wel een beetje 'in de buurt' van de toegang tot het park liggen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij verbleven in 2013 in Discovery Lodge. Een prima motel op loopafstand (10min.) van het centrum.
Schrik wel van de prijzen die nu gevraagd worden voor een overnachting, 119 euro in het hoogseizoen, terwijl wij indertijd zo rond de 70 euro kwijt waren voor een nacht!
Groet rieky
Schrik wel van de prijzen die nu gevraagd worden voor een overnachting, 119 euro in het hoogseizoen, terwijl wij indertijd zo rond de 70 euro kwijt waren voor een nacht!
Groet rieky
Ik ben afgelopen september verbleven in de Rocky Mountain Park in (ook gereviewed door Fraa zie ik).
Was een vrij massaal hotel, maar verder gewoon prima. Ook geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Er liepen zelfs herten over de parkeerplaats daar, zo dicht ligt Estes Park bij RMNP.
Was een vrij massaal hotel, maar verder gewoon prima. Ook geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Er liepen zelfs herten over de parkeerplaats daar, zo dicht ligt Estes Park bij RMNP.
- Antinous62
- Amerika-ontdekker
Hey allemaal,
Bedankt weer voor alle reacties. Helpt me best omdat ik nu voor het eerst eigenlijk helemaal zelf een route heb uitgestippeld, en niet meer afhankelijk ben van een reisorganisatie die alles plant en vastlegd (wat eigenlijk nooit naar persoonlijke wens was).
De cabins die GJ voorstelde leken me heel leuk (afgezien van het 'rustieke' interieur!!), maar omdat we twee slaapkamers willen hebben kwam dit nogal duur uit.
Heb nu maar geboekt bij Maxwell Inn. Had wel goede recensies (voor wat het waard is natuurlijk). Kostte wel ca $155 per nacht, maar ja.
Omdat ik daar pas na 16.00 mag inchecken vroeg ik me af of jullie weten of er langs de route nog interessante dingen zijn die een kort bezoek waard zijn?
De route die we willen nemen is I25 noord vanuit Denver, en dan US36 naar Estes Park. We willen waarschijnlijk ook nog even stoppen bij Walmart bij Longmont.
Of stel ik deze vraag beter in een nieuwe post?
Bedankt weer voor alle reacties. Helpt me best omdat ik nu voor het eerst eigenlijk helemaal zelf een route heb uitgestippeld, en niet meer afhankelijk ben van een reisorganisatie die alles plant en vastlegd (wat eigenlijk nooit naar persoonlijke wens was).
De cabins die GJ voorstelde leken me heel leuk (afgezien van het 'rustieke' interieur!!), maar omdat we twee slaapkamers willen hebben kwam dit nogal duur uit.
Heb nu maar geboekt bij Maxwell Inn. Had wel goede recensies (voor wat het waard is natuurlijk). Kostte wel ca $155 per nacht, maar ja.
Omdat ik daar pas na 16.00 mag inchecken vroeg ik me af of jullie weten of er langs de route nog interessante dingen zijn die een kort bezoek waard zijn?
De route die we willen nemen is I25 noord vanuit Denver, en dan US36 naar Estes Park. We willen waarschijnlijk ook nog even stoppen bij Walmart bij Longmont.
Of stel ik deze vraag beter in een nieuwe post?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of wat dacht je van je routetopic?
Het is altijd wel handig om vragen over de route in je routetopic te stellen want dan weten we ook hoe de rest van de route is ingedeeld, hoe je gezelschap er uit ziet, waar jullie van houden etc.
Je zou eerst naar het park kunnen rijden. Kijk eens naar ons 2004-verslag.
Marianne

Het is altijd wel handig om vragen over de route in je routetopic te stellen want dan weten we ook hoe de rest van de route is ingedeeld, hoe je gezelschap er uit ziet, waar jullie van houden etc.
Je zou eerst naar het park kunnen rijden. Kijk eens naar ons 2004-verslag.
Marianne
- Antinous62
- Amerika-ontdekker
Marianne,
Bedankt, je hebt helemaal gelijk. Ga daar ff wat plaatsen
Bedankt, je hebt helemaal gelijk. Ga daar ff wat plaatsen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves