Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Helicoptervlucht met kind van 3 jaar oud
Helicoptervlucht met kind van 3 jaar oud
Hallo allen,
Mijn dochter van bijna 3 roept al een tijdje dat ze graag met mij mee zou willen in een helicopter boven de grand canyon (waar wij in mei naartoe gaan). Nu twijfel ik nog sterk of dat wel te doen is. Zo is er vanuit het bedrijf geen aparte (lees: kleinere) koptelefoon voor kleine kinderen. Ook vraag ik me af of ze wel iets kunnen zien.
Heeft iemand van jullie misschien ervaring met het meenemen van zo'n klein kind in een helicopter?
Mijn dochter van bijna 3 roept al een tijdje dat ze graag met mij mee zou willen in een helicopter boven de grand canyon (waar wij in mei naartoe gaan). Nu twijfel ik nog sterk of dat wel te doen is. Zo is er vanuit het bedrijf geen aparte (lees: kleinere) koptelefoon voor kleine kinderen. Ook vraag ik me af of ze wel iets kunnen zien.
Heeft iemand van jullie misschien ervaring met het meenemen van zo'n klein kind in een helicopter?
Reinier = Rhodez
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Helicoptervlucht met kind van 3 jaar oud
Van de site van Maverick.
Ik denk eerlijk gezegd dat als jullie dochter tussen jullie inzit ze er weinig tot niets van meekrijgt. Als ze op de schoot mag zitten evt. langs het raam ziet ze het al beter. Of je het moet doen? Sja, als ze goed tegen vliegen kan en niet bewegingsziek wordt zou het kunnen. Heeft ze bv last van wagenziekte dan zou ik er toch even goed over nadenken. Het is iig gewoon toegestaan om babies en kinderen mee te nemen.What are the requirements for my child to qualify as a lap child, meaning that he/she may fly along with me on my lap without being required to purchase a seat for the child?
Children over the age of 2 yrs. will be required to purchase a seat. Children under the age of 2 yrs. are required to have proof of age (passport or birth certificate).
How does Maverick verify the age of a child to determine if he/she qualifies as a lap child?
Maverick follows the same policy as all of the commercial air carriers. This policy is regulated by the FAA and states that parents must have proof of child’s age (i.e. government documentation) if they wish to take the child on a flight as a lap child.
Ik denk dat ik het inderdaad maar niet gaan doen. Risico dat ze achterin in het midden komt is me (zeker gezien het bedrag) toch net iets te groot. Jammer dat je niet (al is het tegen bijbetaling) zekerheid kan krijgen om een stoel aan het raam te krijgen.
Reinier = Rhodez
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De indeling van de helikopter gebeurt op basis van gewicht. Daar helpt bijbetalen niets aan.
Marianne
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Aan de andere kant. Is een helicoptervlucht iets voor een kind van 3? Wat als ze ziek wordt, wat als ze er helemaal niets aan vind of bang is als ze erin zit. Of zeg ik nou wat vreemds? Een huilend kind waar je mee bezig moet zijn ipv te kunnen genieten van het uitzicht is misschien ook de kosten niet waard. Ik werd vroeger ook altijd overal mee naartoe meegesleurd, het enige waar ik blijkbaar bang voor was waren spoorovergangen en tunnels, maar ik zou daar toch mee wachten tot ze iets ouder is denk ik.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1147 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 10 Reacties