Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Alcatraz

Bericht door avsboz »

http://www.alcatrazcruises.com/ is de enige 'echte' verkoper van tickets. Alle andere zijn 'tussenhandelaren'. Je kan tot 3 maanden van te voren de tickets bestellen. Maak daar ook gebruik van als je early bird ticket of de nachttour wilt boeken. Je krijgt e-tickets die je zelf kan uitprinten.
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

lisawestcoast
Amerika-ontdekker

Bericht door lisawestcoast »

Wij gaan eind april. Sowieso doen we de early bird toer of overdag ( er zijn geen avondtoeren tijdens ons verblijf ) maar ik was niet van plan om te reserveren? Dit kan toch niet elke dag volboekt zijn? Laagseizoen + weekdag...
Arends1989
Amerikakenner

Bericht door Arends1989 »

Dit kan wel degelijk. Het gaat hier niet om tickets voor de Efteling! :P

Voorkom jezelf een teleurstelling en reserveer je tickets op voorhand. Ook veel relaxter omdat je de rij kan overslaan (tickets kan je na aankoop direct uitprinten).
ferlammertsma
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door ferlammertsma »

Kaarten kun je bestellen op de site van state parks
Op Google alcatras tours zoeken en dan national stateparks en de kaarten kosten 30 dollar ik heb net 4 kaarten gekocht voor 4 mei om. 8.45 de eerste afvaart .mischien kom ik jullie nog tegen .moet wel meteen kaartjes kopen wand ter plaatsen gaat niet lukken veel plezier fer
astevens
Amerika-ontdekker

Bericht door astevens »

Wij willen zeker naar Alcatraz, maar zitten allen te twijfelen overdag of avondtour??

Het zal beiden een andere beleving zijn, maar wat zouden jullie aanraden?
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Da's persoonlijk. Wij hebben een Tour overdag gedaan omdat de night tour niet beschikbaar was op het moment dat wij er waren. Die is ons in ieder geval goed bevallen! Als ik ooit nog eens in SF zou komen, zou ik nog eens terug willen gaan 's avonds om het verschil te beleven. Voor foto's is de Tour overdag naar mijn mening beter. Voor tijdsbesteding, denk ik dat het interessanter is om 's avonds te gaan. Zo heb je overdag meer tijd voor SF zelf. Qua sfeer denk ik dat je best bent met de avondtour ofwel de early bird. Maar dat is ieder zijn mening. Veel succes met de keuze!
astevens
Amerika-ontdekker

Bericht door astevens »

We twijfelen, maar wsl gaan we gewoon de dagtour doen om die als eerste ervaring te krijgen.
Helaas nog geen reacties gezien van forumleden die al wel beide tours hebben gedaan.....die kunnen helemaal een vergelijking geven, ook al blift het nog steeds persoonlijke mening
elleng
Amerikafan

Bericht door elleng »

Wij hebben de avondtour gedaan. Zie ons 2011 verslag. Vond het een zeer interessante tour en op de terugweg zie je SF by night.
2014 NW USA - W-Canada http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Delfien
Amerika-ontdekker

Bericht door Delfien »

Bedankt voor alle info.

Ik heb ondertussen al tickets online besteld, de eerste toer om 8u45 op 4 mei :D.

Groetjes, Delfien
Afbeelding
Anneke_88
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Anneke_88 »

Ik heb besteld voor de eerste dag om 10 uur in de ochtend, we willen gewoon relaxed opstaan (ook al hebben we waarschijnlijk een jetlag). Ben erg benieuwd~!
2009: rondreis noordoosten + Florida
2013: New York + Washington
2015: Rondje zuidwest San Francisco naar Las Vegas
2016: Rondje Los Angeles via kustroute naar Yellowstone en Las Vegas
2019: Vancouver - Calgary met dreumes
leontineD
Amerika-ontdekker

Bericht door leontineD »

Houd er wel rekening mee dat je een ruime tijd van tevoren aanwezig moet zijn, maar blijft een interessante ervaring :).
2011: Zuidwest 2013:New York, Texas
astevens
Amerika-ontdekker

Bericht door astevens »

Wij hebben ook onze tickets geboekt, ben erg benieuwd :)
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey

Bericht door Kurt10 »

Alcatraz is een super ervaring. En als je kunt kiezen ga dan voor de avondtour.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
astevens
Amerika-ontdekker

Bericht door astevens »

Helaas op de twee volle dagen dat wij in SF zijn, is er geen avondtour, dus dan de overdagtoer geboekt, ook geen straf gokken wij :)
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

lisawestcoast schreef:Wij gaan eind april. Sowieso doen we de early bird toer of overdag ( er zijn geen avondtoeren tijdens ons verblijf ) maar ik was niet van plan om te reserveren? Dit kan toch niet elke dag volboekt zijn? Laagseizoen + weekdag...
Zeker wel zeg ik uit eigen ervaring. Wij zaten in 2012 van 20 tm 22 april in SF. Wij waren dus zo onwetend om niet vooraf tickets te boeken. Totdat we opweg van Pismo Beach naar Monterey wat medelanders tegenkwamen die ons toch vertelde dat ze heel hun vakantieschema hadden omgegooit omdat ze geen tickets voor Alcatraz konden krijgen en nu op het einde vd reis van 23 dagen een dag eerder terug in SF zouden komen om dit toch nog te kunnen doen. Wij dus 's avonds het internet op en ja, beide dagen vol. Nu hebben we dus de dag dat we eigenlijk 's ochtends naar de Uss Hornet en smiddags naar Yosemite zouden gaan omgegooid want daar zat op 1 ochtendboot nog wat vrije ruimte. Verder heb je ook nog kans vanwege het broed en paarseizoen dat niet het hele eiland toegankelijk is. Zo snel mogelijk je ticket vastleggen, dan voorkom je teleurstellingen.
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

Ik kan dit alleen maar bevestigen.

Ik was in November voor mijn werk in SF en slenterde op vrijdagavond wat over de pieren.

Op het hokje van Alcatraz cruises hing een bord: next boat Tuesday morning

Dus ja het kan wel degelijk flink uitverkocht zijn....
Yoshi
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Yoshi »

Wij waren ook eind april in San Francisco om Alcatraz te bezichtingen. Die dagen zat het ook echt stampvol, gelukkig hadden wij 2 maand vooraf geboekt. Als je het echt wil zien zou ik zeker het risico niet nemen om "de boot te missen". Van een dag Alcatraz krijg je zeker geen spijt! Ik vond het het meest verrassende wat we in onze vakantie tegen kwamen.
Masja
Amerika-ontdekker

Bericht door Masja »

je moet zeker tickets bestellen voor Alcatraz, ruim van te voren!
Toen wij er vorig jaar begin juli waren, waren de eerstvolgende beschikbare tickets 6 weken later!
Wij hebben hier geboekt:
http://www.alcatrazcruises.com
En vond het een hele interessante ervaring! Met de audiotour in het Nederlands goed te doen en niet te vergelijken met een bezoek aan een musea...
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik hoop dat Lisawestcoast toch vooraf tickets heeft geboekt. Maargoed. Zover ik weet is Alcatrazcruises ook de enige operator die je kunt boeken om naar het eiland te gaan. Er zijn er wel meer, maar die varen om het eiland ipv ernaartoe.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer